Діагностика готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення: констатувальний етап педагогічного експерименту

Автор(и)

  • Olena Solodovnyk КВНЗ «Новоград-Волинський медичний коледж» Житомирської обласної ради вул. Мамайчука, 10, м. Новоград-Волинський, Житомирська область, Україна, 11701, Україна https://orcid.org/0000-0001-6151-4353

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.111030

Ключові слова:

педагогічний експеримент, констатувальний етап, молодший спеціаліст, професійне самовдосконалення, фахова підготовка

Анотація

У дослідженні висвітлено аспекти проведення діагностики вихідного стану рівнів сформованості готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення; здійснено аналіз отриманих результатів. Обґрунтовано актуальність формування готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення у процесі фахової підготовки. Висвітлено мету, завдання, основні принципи, методи, загальну логіку констатувального етапу педагогічного експерименту формування готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення

Біографія автора

Olena Solodovnyk, КВНЗ «Новоград-Волинський медичний коледж» Житомирської обласної ради вул. Мамайчука, 10, м. Новоград-Волинський, Житомирська область, Україна, 11701

Директор 

Посилання

  1. Vaynilenko, T. V. (2005). The essence and content of vocational and pedagogical self-improvement. Scientific Herald of the Chernivtsi University. Series: Pedagogy and Psychology, 278, 13–20.
  2. Shestakova, T. V. (2006). Formation of preparedness of future teachers for professional self-improvement. Kyiv, 22.
  3. Kvas, V. M. (2015). The problem of forming the readiness of future teachers for professional self-improvement. Scientific Papers of the KPUU. Series: Pedagogical Sciences, 141 (2), 120–123.
  4. Dudikova, L. V. (2011). Formation of readiness for professional self-improvement of future doctors. Vinnytsia, 23.
  5. Sotskyi, K. O. (2016). Formation of readiness of future junior medical specialists for professional self-improvement. Khmelnytsky, 314.
  6. Granychyna, O. A. (2012). Mathematical and statistical methods of psychological and pedagogical research. Saint Petersburg: ВВМ, 115.
  7. Zagviazinsky, V. I., Atahanov, R. (2006). Methodology and methods of psycho-pedagogical research. Moscow: Publishing Center "Academy", 208.
  8. Dolgopolova, A. F., Gulai, T. A., Lytvyn, D. B., Meleshko, S. V. (2012). Theory of Probability and Mathematical Statistics. International Journal of Experimental Education, 11, 51–52.
  9. Sysoeva, S. O., Kristopchuk, T. Ye. (2013). Methodology of scientific and pedagogical research. Rivne: Volyn's amulets, 360.
  10. Pedagogical Experiment in the System of Innovative Educational Activities (2014). Khmelnytsky: HOIPPO, 126.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-30

Як цитувати

Solodovnyk, O. (2017). Діагностика готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення: констатувальний етап педагогічного експерименту. ScienceRise: Pedagogical Education, (9 (17), 22–28. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.111030

Номер

Розділ

Педагогічна освіта