Діагностика готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення: констатувальний етап педагогічного експерименту
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.111030Ключові слова:
педагогічний експеримент, констатувальний етап, молодший спеціаліст, професійне самовдосконалення, фахова підготовкаАнотація
У дослідженні висвітлено аспекти проведення діагностики вихідного стану рівнів сформованості готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення; здійснено аналіз отриманих результатів. Обґрунтовано актуальність формування готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення у процесі фахової підготовки. Висвітлено мету, завдання, основні принципи, методи, загальну логіку констатувального етапу педагогічного експерименту формування готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення
Посилання
- Vaynilenko, T. V. (2005). The essence and content of vocational and pedagogical self-improvement. Scientific Herald of the Chernivtsi University. Series: Pedagogy and Psychology, 278, 13–20.
- Shestakova, T. V. (2006). Formation of preparedness of future teachers for professional self-improvement. Kyiv, 22.
- Kvas, V. M. (2015). The problem of forming the readiness of future teachers for professional self-improvement. Scientific Papers of the KPUU. Series: Pedagogical Sciences, 141 (2), 120–123.
- Dudikova, L. V. (2011). Formation of readiness for professional self-improvement of future doctors. Vinnytsia, 23.
- Sotskyi, K. O. (2016). Formation of readiness of future junior medical specialists for professional self-improvement. Khmelnytsky, 314.
- Granychyna, O. A. (2012). Mathematical and statistical methods of psychological and pedagogical research. Saint Petersburg: ВВМ, 115.
- Zagviazinsky, V. I., Atahanov, R. (2006). Methodology and methods of psycho-pedagogical research. Moscow: Publishing Center "Academy", 208.
- Dolgopolova, A. F., Gulai, T. A., Lytvyn, D. B., Meleshko, S. V. (2012). Theory of Probability and Mathematical Statistics. International Journal of Experimental Education, 11, 51–52.
- Sysoeva, S. O., Kristopchuk, T. Ye. (2013). Methodology of scientific and pedagogical research. Rivne: Volyn's amulets, 360.
- Pedagogical Experiment in the System of Innovative Educational Activities (2014). Khmelnytsky: HOIPPO, 126.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olena Solodovnyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.