Разработка методики проведения развивающей игры «QUIZ» для внешкольного образования школьников средних и старших классов
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.111111Ключові слова:
внешкольное образование, интеллектуальные игры, quiz, медиа материалы, командная игра, лидерские качестваАнотація
Использование интеллектуальных игр в рамках внешкольного образования школьников играет большую роль в интеллектуальном развитии детей и активно применяется на практике. В данной работе рассмотрены преимущества использования интеллектуальной игры «QUIZ» для развития и пополнения как общих, так и специальных знаний у школьников средних и старших классов
Посилання
- Malkov, D. Yu. (2012). Osoblyvosti orhanizatsii dozvillievoi diialnosti za mistsem prozhyvannia. Aktualni pytannia kulturolohii, 12, 223–227.
- Abil'dinova, Zh. B. (2015). Formy i metody ispol'zovaniya stranovedcheskogo materiala na urokakh angliyskogo yazyka. Sotsial'no-ekonomicheskie i tekhnicheskie sistemy: issledovanie, proektirovanie, optimizatsiya, 1 (4 (67)), 133–140.
- Vovk, O. V. (2009). Osnovni zavdannia ukrainskoi dytiachoi literatury (rozdumy nad problemoiu). Aktualni problemy slovianskoi filolohii. Vyp. XX: Linhvistyka i literaturoznavstvo. Donetsk: TOV “Yuho-Vostok, Ltd”, 241–249.
- Petruk, V. A., Prozor, O. P. (2010). Intelektualni ihry yak zasib formuvannia zdatnosti do aktyvnoi diialnosti studentiv VNZ. Visnyk Cherkaskoho universytetu. Seriia: Pedahohichni nuky, 189 (1), 45–49.
- Sіchko, І. (2013). Ekologіchna kompetentnіst' yak profesіyna skladova pіdgotovki maybutnіkh vchitelіv pochatkovikh klasіv. Problemi pіdgotovki suchasnogo vchitelya, 7, 205–209.
- Rotan, N. V. (2013). Zastosuvannia innovatsiinykh metodiv navchannia pry provedenni seminarskykh zaniat vykladachamy spetsialnykh dystsyplin na spetsialnosti «bukhhalterskyi oblik». Aktualni problemy nauky ta osvity: teoriia, praktyka, suchasni rishennia, 3 (4), 199–203.
- Barr, M. (2017). Video games can develop graduate skills in higher education students: A randomised trial. Computers and Education, 113, 86–97. doi: 10.1016/j.compedu.2017.05.016
- Smith, S., Chan, S. (2017). Collaborative and competitive video games for teaching computing in higher education. Journal of Science Education and Technology, 26 (4), 438–457. doi: 10.1007/s10956-017-9690-4
- Nation-Grainger, S. (2017). ‘It’s just PE’ till ‘It felt like a computer game’: Using technology to improve motivation in physical education. Research Papers in Education, 32 (4), 463–480. doi: 10.1080/02671522.2017.1319590
- Kordaki, M., Gousiou, A. (2017). Digital card games in education: A ten year systematic review. Computers and Education, 109, 122–161. doi: 10.1016/j.compedu.2017.02.011
- Zakaria, G. A. N., Mahalle, S., Hashim, D. N. P., Mohd Nawi, M. A. (2014). Increasing student mastery and achievement in islamic education through game techniques, memory aid 'the link' and mind maps. Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology, 7 (15), 3203–3208.
- Sharada (zagadka). Wikipedia. Available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/Шарада_(загадка)
- Intellektual'naya igra «Pentagon» (6–11 klassy). Intellektual'nyy klub "Kontakt". Available at: http://www.klubkontakt.net/publ/6-1-0-455
- Intellektual'naya igra «Pentagon» (6–11 klassy) (2015). Intellektual'nyi klub "Kontakt". Available at: http://www.kkzu.org.ua/sostoyalsya-fynal-shkolnoho-chempyonata-harkova-po-chto-hde-kohda/
- V Odesse proshli krupneyshie v Ukraine sorevnovaniya po intellektual'nym igram dlya shkol'nikov (2017). Mayak. Available at: http://mayak.org.ua/news/were-held-in-odessa-ukraines-largest-competitions-on-intellectual-games-for-schoolchildren/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Алина Викторовна Макаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.