Сутнісна характеристика сценічно-образної культури майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.112901Ключові слова:
сутнісна характеристика, культура, вокальна підготовка, майбутній вчитель музичного мистецтваАнотація
У статті висвітлено сутнісну характеристику сценічно-образної культури майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, визначено мету та завдання, розкрито сутність та різновиди феномену «культура» і визначено їх вплив в навчальному процесі
Посилання
- Gabitov, M. G. (2007). Formirovanie v uchashheysya molodezhi nravstvenno-esteticheskogo otnosheniya k prirode sredstvami muzyki. Kazan: TGGPU, 187.
- Zimnyaya, I. A. (2005). Obshhaya kul'tura i sotsial'no-professional'naya kompetentnost' cheloveka. Vysshee obrazovanie v Rosii, 4, 25–28.
- Kagan, M. S. (1996). Filosofiya kul'tury. Saint Petersburg: TOO TK «Petropolis», 416.
- Rudnytska, O. P. (1998). Muzyka i kultura osobystosti: problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity. Kyiv: IZMN, 248.
- Popenko, O. M. (2012). Profesiina kultura vchytelia yak intehratsiina yakist osobystosti pedahoha – profesionala. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu imeni Maksyma Hoholia. Seriia: Psykholoho – pedahohichni nauky, 1, 44–49.
- Ivanova, T. V. (1995). Profesiina kultura maibutnoho vchytelia. Pedahohika i psykholohiia, 2, 86–93.
- Horbachova, H. V. (2008). Profesiina kultura vchytelia yak osobystisnyi i sotsialnyi fenomen. Available at: http://www.sportpedagogy.org.ua/html/journal/2008-06/08gavpsp.pdf
- Davydova, S. D. (2003). Khudozhestvenno-esteticheskoe obrazovanie mladshikh shkol'nikov: voprosy teorii i praktiki. Ekaterinburg: Ural'skiy gosudarstvennyy pedagogicheskiy universitet, 305.
- Gruber, R. I. (1965). Vseobshhaya istoriya muzyki. P. 1. Moscow: Muzika, 484.
- Tel'charov, R. A. (1986). Muzyka i kul'tura (lichnosnyy podkhod). Moscow: Znanie, 164.
- Nurgayanova, N. Kh. (2010). Pedagogicheskie usloviya formirovaniya vokal'no-ispolnitel'skoy kul'tury budushhego uchitelya muzyki. Kazan, 235.
- Tszianshu, V. (2013). Formuvannia vokalno-vykonavskoi kultury maibutnikh vchyteliv muzyky u protsesi fakhovoi pidhotovky. Lugansk, 201.
- Ovcharenko, N. A. (2014). Profesіyna pіdgotovka maybutnіkh vchitelіv muzichnogo mistetstva do vokal'no-pedagogіchnoi dіyal'nostі: teorіya ta metodologіya. Krivoy Rog: Vid. R. A. Kozlov, 400.
- Plekhanova, O. E. (2010). Formuvannia vokalno-stsenichnoi maisternosti maibutnoho vchytelia muzyky. Kyiv, 23.
- Golubeva, N. A. Problema formirovaniya stsenicheskoy kul'tury u shkol'nikov v protsesse zanyatiy v kruzhke estradnogo peniya. Available at: https://www.scienceforum.ru/2017/pdf/35645.pdf
- Tszynkhen, H. (2015). Formuvannia stsenichnoi kultury maibutnikh vchyteliv muzychnoho mystetstva zasobamy estradnoho spivu; Natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni M. P. Drahomanova. Kyiv, 24.
- Tkachenko, T. V. (2016). Formuvannia vokalno-stsenichnoi kultury studentiv mystetskykh fakultetiv pedahohichnykh vuziv. Kharkiv: KhNPU im. H. S. Skovorody, 307.
- Lei, V. (2010). Formuvannia vokalno-stsenichnoi maisternosti maibutnoho vchytelia muzyky. Kyiv, 23.
- Lymarenko, L. (2015). Stvorennia khudozhnoho obrazu-roli u vystavakh studentskoho teatru. Vytoky pedahohichnoi maisternosti. Seriia: Pedahohichni nauky, 15, 175–180.
- Hmyrina, S. V. (2013). Stsenichne perevtilennia studenta-vokalista yak pedahohichna problema. Naukovyi chasopys NPU imeni M.P.Drahomanova. Seriia No. 14. Teoriia i metodyka mystetskoi osvity, 14 (19), 46–50. Available at: http://elibrary.kubg.edu.ua/3513/1/Gmirina%20S.PDF
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Natalia Kosinskaya
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.