Сутнісна характеристика сценічно-образної культури майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки

Автор(и)

  • Natalia Kosinskaya Інститут мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка бул. І. Шамо, 18/2, м. Київ, Україна, 02152 Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка пр. Гагаріна, 16, м. Київ, Україна, 02094, Україна https://orcid.org/0000-0001-8745-9495

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.112901

Ключові слова:

сутнісна характеристика, культура, вокальна підготовка, майбутній вчитель музичного мистецтва

Анотація

У статті висвітлено сутнісну характеристику сценічно-образної культури майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, визначено мету та завдання, розкрито сутність та різновиди феномену «культура» і визначено їх вплив в навчальному процесі

Біографія автора

Natalia Kosinskaya, Інститут мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка бул. І. Шамо, 18/2, м. Київ, Україна, 02152 Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка пр. Гагаріна, 16, м. Київ, Україна, 02094

Аспірант

Кафедра теорії та методики музичного мистецтва

Викладач 

Посилання

  1. Gabitov, M. G. (2007). Formirovanie v uchashheysya molodezhi nravstvenno-esteticheskogo otnosheniya k prirode sredstvami muzyki. Kazan: TGGPU, 187.
  2. Zimnyaya, I. A. (2005). Obshhaya kul'tura i sotsial'no-professional'naya kompetentnost' cheloveka. Vysshee obrazovanie v Rosii, 4, 25–28.
  3. Kagan, M. S. (1996). Filosofiya kul'tury. Saint Petersburg: TOO TK «Petropolis», 416.
  4. Rudnytska, O. P. (1998). Muzyka i kultura osobystosti: problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity. Kyiv: IZMN, 248.
  5. Popenko, O. M. (2012). Profesiina kultura vchytelia yak intehratsiina yakist osobystosti pedahoha – profesionala. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu imeni Maksyma Hoholia. Seriia: Psykholoho – pedahohichni nauky, 1, 44–49.
  6. Ivanova, T. V. (1995). Profesiina kultura maibutnoho vchytelia. Pedahohika i psykholohiia, 2, 86–93.
  7. Horbachova, H. V. (2008). Profesiina kultura vchytelia yak osobystisnyi i sotsialnyi fenomen. Available at: http://www.sportpedagogy.org.ua/html/journal/2008-06/08gavpsp.pdf
  8. Davydova, S. D. (2003). Khudozhestvenno-esteticheskoe obrazovanie mladshikh shkol'nikov: voprosy teorii i praktiki. Ekaterinburg: Ural'skiy gosudarstvennyy pedagogicheskiy universitet, 305.
  9. Gruber, R. I. (1965). Vseobshhaya istoriya muzyki. P. 1. Moscow: Muzika, 484.
  10. Tel'charov, R. A. (1986). Muzyka i kul'tura (lichnosnyy podkhod). Moscow: Znanie, 164.
  11. Nurgayanova, N. Kh. (2010). Pedagogicheskie usloviya formirovaniya vokal'no-ispolnitel'skoy kul'tury budushhego uchitelya muzyki. Kazan, 235.
  12. Tszianshu, V. (2013). Formuvannia vokalno-vykonavskoi kultury maibutnikh vchyteliv muzyky u protsesi fakhovoi pidhotovky. Lugansk, 201.
  13. Ovcharenko, N. A. (2014). Profesіyna pіdgotovka maybutnіkh vchitelіv muzichnogo mistetstva do vokal'no-pedagogіchnoi dіyal'nostі: teorіya ta metodologіya. Krivoy Rog: Vid. R. A. Kozlov, 400.
  14. Plekhanova, O. E. (2010). Formuvannia vokalno-stsenichnoi maisternosti maibutnoho vchytelia muzyky. Kyiv, 23.
  15. Golubeva, N. A. Problema formirovaniya stsenicheskoy kul'tury u shkol'nikov v protsesse zanyatiy v kruzhke estradnogo peniya. Available at: https://www.scienceforum.ru/2017/pdf/35645.pdf
  16. Tszynkhen, H. (2015). Formuvannia stsenichnoi kultury maibutnikh vchyteliv muzychnoho mystetstva zasobamy estradnoho spivu; Natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni M. P. Drahomanova. Kyiv, 24.
  17. Tkachenko, T. V. (2016). Formuvannia vokalno-stsenichnoi kultury studentiv mystetskykh fakultetiv pedahohichnykh vuziv. Kharkiv: KhNPU im. H. S. Skovorody, 307.
  18. Lei, V. (2010). Formuvannia vokalno-stsenichnoi maisternosti maibutnoho vchytelia muzyky. Kyiv, 23.
  19. Lymarenko, L. (2015). Stvorennia khudozhnoho obrazu-roli u vystavakh studentskoho teatru. Vytoky pedahohichnoi maisternosti. Seriia: Pedahohichni nauky, 15, 175–180.
  20. Hmyrina, S. V. (2013). Stsenichne perevtilennia studenta-vokalista yak pedahohichna problema. Naukovyi chasopys NPU imeni M.P.Drahomanova. Seriia No. 14. Teoriia i metodyka mystetskoi osvity, 14 (19), 46–50. Available at: http://elibrary.kubg.edu.ua/3513/1/Gmirina%20S.PDF

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-31

Як цитувати

Kosinskaya, N. (2017). Сутнісна характеристика сценічно-образної культури майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки. ScienceRise: Pedagogical Education, (10 (18), 4–8. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.112901

Номер

Розділ

Педагогічна освіта