Особливості впровадження педагогічної моделі подолання негативного впливу засобів масової інформації на процес соціалізації підлітків

Автор(и)

  • Yana Shuhailo Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058, Україна https://orcid.org/0000-0003-4359-8164

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.112992

Ключові слова:

засоби масової інформації, соціалізація, підлітки, критичне ставлення, педагогічна модель, компоненти

Анотація

У статті досліджується питання впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування педагогічної моделі подолання негативного впливу мас-медіа. В роботі визначено соціально-педагогічні умови подолання негативного впливу ЗМІ визначено основні принципи програми формування критичного ставлення підлітків до мас-медіа та описано основні компоненти програми (цілепокладальний, організаційний, змістовий, технологічний)

Біографія автора

Yana Shuhailo, Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058

Кафедра педагогіки та психології професійної освіти

Посилання

  1. Akimov, S. K. (2014). Psikholohycheskye osobennosti internet-addiktivnykh izmeneniy v strukture lichnosti [Psychological peculiarities of internet-addictive changes in personality structure]. Kharkiv, 189.
  2. Petrunko, O. V. (2010). Dity i media: sotsializatsiia v ahresyvnomu media seredovyshchi [Children and media: socialization in aggressive media environment]. Poltava: TOV NVP «Ukrpromtorhservis», 480.
  3. Korol, L. M., Maksymets, S. M. (2014). Psykholohichni chynnyky vplyvu ZMI na formuvannia osobystosti suchasnoi molodi [Psychological factors of mass-media influence on the modern youth personality development]. Science and Education, 5, 157–161.
  4. Leshchuk, H. (2014). Vplyv zasobiv masovoi informatsii na protses sotsializatsii pidlitkiv [Influence of mass-media on the process of adolescence socialization]. Youth and market, 3 (110), 76–80.
  5. Volkivska, D. A. (2016). Rozvytok liderskoho potentsialu studentskoho aktyvu v universytetskomu seredovyshchi [Development of the student’s assets leadership potential in the university environment]. Kyiv, 455.
  6. Serheieva, K. M. (2016). Profilaktyka ahresyvnoi povedinky pidlitkiv u tsentrakh sotsialno-psykholohichnoi reabilitatsii [Prevention of aggressive behavior of adolescents in centers of social and psychological rehabilitation]. Kyivskyi universytet im. B. Hrinchenka. Kyiv, 20.
  7. Ne potony v informatsiinomu doshchi. Navchannia mediahramotnosti hromadian [Do not sink in the information rain. Citizen’s medialiteracy education] (2016). Akademiia ukrainskoi presy. Available at: http://www.aup.com.ua/posibnik-dlya-treneriv-ne-potoni-v-infor/
  8. Bakka, T., Burim, O., Volosheniuk, O., Yevtushenko, R., Meleshchenko, T., Mokrohuz, O.; Ivanov, V., Volosheniuk, O. (Eds.) (2016). Mediahramotnist ta krytychne myslennia na urokakh suspilstvoznavstva [Media literacy and critical thinking on the social science classes]. Kyiv: TsVP, AUP, 243.
  9. Vachkov, Y. V. (2001). Osnovy tekhnolohiy hruppovoho treninha. Psykhotekhniky [The basics of group training technology. Psychotechniques]. Moscow: Os’-89, 224.
  10. Huesmann, L. R., Moise-Titus, J., Podolski, C.-L., Eron, L. D. (2003). Longitudinal Relations Between Children’s Exposure to TV Violence and Their Aggressive and Violent Behavior in Young Adulthood: 1977–1992. Developmental Psychology, 39 (2), 201–221. Available at: http://www.apa.org/pubs/journals/releases/dev-392201.pdf doi: 10.1037/0012-1649.39.2.201

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-31

Як цитувати

Shuhailo, Y. (2017). Особливості впровадження педагогічної моделі подолання негативного впливу засобів масової інформації на процес соціалізації підлітків. ScienceRise: Pedagogical Education, (10 (18), 23–28. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.112992

Номер

Розділ

Педагогічна освіта