Особливості впровадження педагогічної моделі подолання негативного впливу засобів масової інформації на процес соціалізації підлітків
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.112992Ключові слова:
засоби масової інформації, соціалізація, підлітки, критичне ставлення, педагогічна модель, компонентиАнотація
У статті досліджується питання впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування педагогічної моделі подолання негативного впливу мас-медіа. В роботі визначено соціально-педагогічні умови подолання негативного впливу ЗМІ визначено основні принципи програми формування критичного ставлення підлітків до мас-медіа та описано основні компоненти програми (цілепокладальний, організаційний, змістовий, технологічний)
Посилання
- Akimov, S. K. (2014). Psikholohycheskye osobennosti internet-addiktivnykh izmeneniy v strukture lichnosti [Psychological peculiarities of internet-addictive changes in personality structure]. Kharkiv, 189.
- Petrunko, O. V. (2010). Dity i media: sotsializatsiia v ahresyvnomu media seredovyshchi [Children and media: socialization in aggressive media environment]. Poltava: TOV NVP «Ukrpromtorhservis», 480.
- Korol, L. M., Maksymets, S. M. (2014). Psykholohichni chynnyky vplyvu ZMI na formuvannia osobystosti suchasnoi molodi [Psychological factors of mass-media influence on the modern youth personality development]. Science and Education, 5, 157–161.
- Leshchuk, H. (2014). Vplyv zasobiv masovoi informatsii na protses sotsializatsii pidlitkiv [Influence of mass-media on the process of adolescence socialization]. Youth and market, 3 (110), 76–80.
- Volkivska, D. A. (2016). Rozvytok liderskoho potentsialu studentskoho aktyvu v universytetskomu seredovyshchi [Development of the student’s assets leadership potential in the university environment]. Kyiv, 455.
- Serheieva, K. M. (2016). Profilaktyka ahresyvnoi povedinky pidlitkiv u tsentrakh sotsialno-psykholohichnoi reabilitatsii [Prevention of aggressive behavior of adolescents in centers of social and psychological rehabilitation]. Kyivskyi universytet im. B. Hrinchenka. Kyiv, 20.
- Ne potony v informatsiinomu doshchi. Navchannia mediahramotnosti hromadian [Do not sink in the information rain. Citizen’s medialiteracy education] (2016). Akademiia ukrainskoi presy. Available at: http://www.aup.com.ua/posibnik-dlya-treneriv-ne-potoni-v-infor/
- Bakka, T., Burim, O., Volosheniuk, O., Yevtushenko, R., Meleshchenko, T., Mokrohuz, O.; Ivanov, V., Volosheniuk, O. (Eds.) (2016). Mediahramotnist ta krytychne myslennia na urokakh suspilstvoznavstva [Media literacy and critical thinking on the social science classes]. Kyiv: TsVP, AUP, 243.
- Vachkov, Y. V. (2001). Osnovy tekhnolohiy hruppovoho treninha. Psykhotekhniky [The basics of group training technology. Psychotechniques]. Moscow: Os’-89, 224.
- Huesmann, L. R., Moise-Titus, J., Podolski, C.-L., Eron, L. D. (2003). Longitudinal Relations Between Children’s Exposure to TV Violence and Their Aggressive and Violent Behavior in Young Adulthood: 1977–1992. Developmental Psychology, 39 (2), 201–221. Available at: http://www.apa.org/pubs/journals/releases/dev-392201.pdf doi: 10.1037/0012-1649.39.2.201
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Yana Shuhailo
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.