Особливості педагогічного експерименту щодо реалізації проекту стимулювання професійного саморозвитку майбутніх майстрів виробничого навчання

Автор(и)

  • Yulia Belikova Донецький національний університет імені Василя Стуса вул. 600-річчя, 21, м. Вінниця, Україна, 21021, Україна https://orcid.org/0000-0002-6706-8195

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.113383

Ключові слова:

професійні саморозвиток, самоосвіта, самовиховання, педагогічний експеримент, виробниче навчання, освітнє середовище

Анотація

Стаття присвячена розкриттям особливостей педагогічного експерименту щодо реалізації проекту стимулювання професійного саморозвитку майбутніх майстрів виробничого навчання засобами самоосвіти і самовиховання. Розроблена система дозволяє активізувати професійний саморозвиток майбутнього майстра виробничого навчання засобами самоосвіти і самовиховання. Розвиток рівня професійної самоосвіти і самовиховання впливає на рівень професійного саморозвитку

Біографія автора

Yulia Belikova, Донецький національний університет імені Василя Стуса вул. 600-річчя, 21, м. Вінниця, Україна, 21021

Аспірант

Кафедра педагогіки та управління освітою

Посилання

  1. Bekh, I. D. (2012). Reflection in the spiritual self-development of personality. Pedagogy and psychology, 1, 30–37.
  2. Markova, A. K. (1996). Psychology of professionalism. Moscow: Enlightenment, 308.
  3. Khmeleva, O. G. Elements of Transformation of Value Priorities in the Development of the Educational Educational Space. Available at: http://fpo.ru
  4. Kucheryavy, O. G. (2010). Professional self-education in high school. Kyiv: Education of Ukraine, 200.
  5. Andreev, V. I. (1988). Dialectics of education and self-education of a creative person. Kazan: Publishing House of Kazan University, 228.
  6. Ball, G. O. (2000). Humanization of general and vocational education: social relevance and psychological and pedagogical guidelines. Continuous vocational education: problems, searches, prospects. Kyiv: Vispol, 158.
  7. Derkach, A. A., Moskalenko, O. V., Selezneva, E. V. (2004). Akmeological culture of the future master: methodology and technology of development. Moscow: RAHS, 196.
  8. Dychkivska, I. M. (2004). Innovative pedagogical technologies. Kyiv: Academg. Issued., 352.
  9. Dubasenyuk, O. (2015). Professional pedagogical education: methodology. theory, practice. Vol. 1. Zhytomyr: View at ZHDU them. I. Franko, 400.
  10. Zyazun, I. A. (Ed.) (2000). Continuous vocational education: problems, searches, perspectives. Kyiv: View "Vipol", 636.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-31

Як цитувати

Belikova, Y. (2017). Особливості педагогічного експерименту щодо реалізації проекту стимулювання професійного саморозвитку майбутніх майстрів виробничого навчання. ScienceRise: Pedagogical Education, (10 (18), 28–32. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.113383

Номер

Розділ

Педагогічна освіта