Особливості педагогічного експерименту щодо реалізації проекту стимулювання професійного саморозвитку майбутніх майстрів виробничого навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.113383Ключові слова:
професійні саморозвиток, самоосвіта, самовиховання, педагогічний експеримент, виробниче навчання, освітнє середовищеАнотація
Стаття присвячена розкриттям особливостей педагогічного експерименту щодо реалізації проекту стимулювання професійного саморозвитку майбутніх майстрів виробничого навчання засобами самоосвіти і самовиховання. Розроблена система дозволяє активізувати професійний саморозвиток майбутнього майстра виробничого навчання засобами самоосвіти і самовиховання. Розвиток рівня професійної самоосвіти і самовиховання впливає на рівень професійного саморозвитку
Посилання
- Bekh, I. D. (2012). Reflection in the spiritual self-development of personality. Pedagogy and psychology, 1, 30–37.
- Markova, A. K. (1996). Psychology of professionalism. Moscow: Enlightenment, 308.
- Khmeleva, O. G. Elements of Transformation of Value Priorities in the Development of the Educational Educational Space. Available at: http://fpo.ru
- Kucheryavy, O. G. (2010). Professional self-education in high school. Kyiv: Education of Ukraine, 200.
- Andreev, V. I. (1988). Dialectics of education and self-education of a creative person. Kazan: Publishing House of Kazan University, 228.
- Ball, G. O. (2000). Humanization of general and vocational education: social relevance and psychological and pedagogical guidelines. Continuous vocational education: problems, searches, prospects. Kyiv: Vispol, 158.
- Derkach, A. A., Moskalenko, O. V., Selezneva, E. V. (2004). Akmeological culture of the future master: methodology and technology of development. Moscow: RAHS, 196.
- Dychkivska, I. M. (2004). Innovative pedagogical technologies. Kyiv: Academg. Issued., 352.
- Dubasenyuk, O. (2015). Professional pedagogical education: methodology. theory, practice. Vol. 1. Zhytomyr: View at ZHDU them. I. Franko, 400.
- Zyazun, I. A. (Ed.) (2000). Continuous vocational education: problems, searches, perspectives. Kyiv: View "Vipol", 636.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Yulia Belikova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.