Технології педагогічного дизайну підготовки майбутніх педагогів професійного навчання в контексті компетентісного підходу (зарубіжний досвід)

Автор(и)

  • Elena Yaremenko-Gasiuk Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-9544-4733

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.113457

Ключові слова:

педагогічний дизайн, інформаційно-освітнє середовище, компетентнісний підхід, мотивація, інтерактивне навчання

Анотація

Дослідження розглядає важливість педагогічного проектування підготовки студентів на етапі сучасного реформування вищої освіти в руслі «відкритого» навчання. Зазначається актуальність впровадження інформаційно-освітньої компетентнісної складових у підготовку майбутніх педагогів професійного навчання. Дослідження розглядає мотиваційну модель Дж. Келлера, як один з шляхів активізації навчально-пошукової діяльності студентів при проектуванні та розробці сучасного навчально-виховного процесу

Біографія автора

Elena Yaremenko-Gasiuk, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра іноземних мов

Посилання

  1. Martyniuk, H. Pedahohichni umovy pidhotovky maibutnikh vchyteliv do profesiynoi diyalnosti z vykorystanniam informatsiynykh tekhnolohyi [Pedagogical conditions of future teachers training for professional activity with information technologies usage]. Available at: http://ii.npu.edu.ua/files/Zbirnik_KOSN/14/33.pdf
  2. Sysoieva, S. O. (2011). Interaktyvni tekhnolohyi navchannia doroslykh [Interactive technologies of education for adults]. Kyiv: VD «EKMO», 320.
  3. Zymniaia Y. A. (2004). Kliuchevye kompetentnosty kak rezultatyvno-tselevaia osnova kompetentnostnoho podkhoda v obrazovanyi. Avtorskaia versiya [Key competences as a result-purpose basis of competence approach in education. Author’s version]. Moscow: Yssledovatelskyi tsentr problem kachestva podhotovky spetsyalystov, 35.
  4. Bilyk, V. V. (2010). Sutnist i struktura profesiynoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv-pedahohiv [The essence and structure of future engineer teachers professional competence]. Suchasni informatsiyni tekhnolohyi ta innovatsiyni metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriya, dosvid, problemy, 25, 219–225.
  5. Homoniuk, O. (2013). Kliuchovi kompetentnosti sotsialnoho pedahoha [Key competences of social teacher]. Pedahohika i psykholohiya profesiynoi osvity, 1, 135‒142.
  6. Luhovyi, V. I., Sliusarenko, O. M., Talanova, Zh. V. (2014). Stanovlennia systemy osnovnykh poniat i katehoryi kompetentnisnoho pidkhodu v umovakh paradyhmalnykh zmin v osviti [Fundumental notions and categories of competence approach becoming in conditions of paradigme changes in education]. Kompetentnisnyi pidkhid v osviti: teoretychni zasady i praktyka realizatsyi: materialy metodolohichnoho seminaru. Kyiv: In-t obdarovanoi dytyny NAPN Ukrainy, 5–18.
  7. Martseva, L. (2014). Realizatsiya kompetentnisnoho pidkhodu v profesiynyi osviti [Realisation of competence apporoach in vocational training]. Kompetentnisnyi pidkhid v osviti: teoretychni zasady i praktyka realizatsyi: materialy metodolohichnoho seminaru. Kyiv: In-t obdarovanoi dytyny NAPN Ukrainy, 18–22.
  8. Sushentseva, L. L. (2008). Pedahohichni umovy pidhotovky profesiyno kompetentnoho pedahoha profesiynoho navchannia [Pedagogical conditions of profession competence vocational teacher training]. Pedahohika vyshchoi ta serednoi shkoly, 22, 21‒27.
  9. Kartashova, L. A., Chkhalo, O. M. (2017). Stvorennia personalnoho navchalnoho seredovyshcha: zastosuvannia vidkrytoho y zahalnodostupnoho web-instrumentariu [Creation of personal educational environment: using generally accessed web-instruments]. Kompiuter u shkoli ta simi, 4, 19–24.
  10. Morska, L. I. (2008). Informatsiyni tekhnolohyi u navchanni inozemnykh mov [Information technologies in foreign language learning]. Ternopil: Aston, 256.
  11. Bereka, V. Ye. (2008). Formuvannia profesiynoi kompetentnosti maibutnohomenedzhera osvity [Formation of future educational managerprofessional competence]. Pedahohichnyi dyskurs, 4, 20‒26.
  12. Mokrohuz, O. P. (2012). Pedahohichnyi dyzain u konteksti zastosuvannia multymediynoi prezentatsyi [Instructional design in the context of multimedia presentations usage]. Naukovi zapysky NDU im. M. Hoholia. Ser.: Psykholoho-pedahohichni nauky. 2, 103-105
  13. Kraevskyi, V. V, Lerner, Y. Ia., Zhuravlev, Y. K. et. al.; Kraevskyi, V. V, Lerner, Y. Ia. (Eds.) (1989). Teoretycheskye osnovy protsessa obuchenyia v sovetskoi shkole [Theoretical base of soviet school teaching]. Moscow: Pedahohyka, 320.
  14. Podlasyiy, I. P. (1999). Pedagogika. Novyiy kurs [Pedagogy. A new course]. Kn. 1. Obschie osnovyi. Protsess obucheniya. Moscow: Gumanit. Uzd. tsentr VLADOS, 576.
  15. Stolyarenko, L. D. (2000). Pedagogicheskaya psihologiya [Pedagogical psychology]. Rosto na Donu: Feniks, 544.
  16. Bezrukova, V. S. (1996). Pedahohika. Proektyvnaia pedahohika [Pedagogy. Projective pedagogy]. Ekaterinburh: Izdatelstvo «Delovaia knyha», 320.
  17. eLearning Industry. Available at: https://elearningindustry.com/instructional-design-models-and-theories

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-31

Як цитувати

Yaremenko-Gasiuk, E. (2017). Технології педагогічного дизайну підготовки майбутніх педагогів професійного навчання в контексті компетентісного підходу (зарубіжний досвід). ScienceRise: Pedagogical Education, (10 (18), 42–48. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.113457

Номер

Розділ

Педагогічна освіта