Технологія управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах магістратури технічного університету
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.113462Ключові слова:
управління, якість, моніторинг, підготовка, інженер-педагог, магістратура, технологія, експеримент, системаАнотація
Зміни у розвитку українського суспільства, освіти і науки зумовили значне зростання нової інформації, прискорили інтеграційні і комунікативні процеси. Ці тенденції є особливо характерними для освіти, у якій протягом останніх десятиліть відбуваються принципові зміни у методології, змісті, методичному забезпеченні тощо. Попри їх значущість, вони все-таки зосереджені на проблемах управління якістю підготовки
Посилання
- Potashnyk, M. (Ed.) (2000). Quality Management Education. Moscow, 448.
- Subetto, A. Y. (2003). Noosferyzm. SPb .: gentlemen, 537.
- Tatour, A. (2012). Evaluation Quality of education and learning: trudniy Way Formation. Narodnoe obrazovanie, 4, 115–121.
- Chernyshev, E. (2012). Formation of human resources education system graduate teacher education, scientific and practical bases. State higher educational staff "University of management of education" National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, 472.
- Bordovskyy, G. A. (2004). Quality Management obrazovatelnoho process in vuze. Values sovremennoho education, region. aspect, 178–180.
- Shishov, S. (2000). The professional competence of the teacher. Education and Management, 4 (2), 35–40.
- Ozhegov, S. I., Shvedova, N. Y. (1999). Explanatory dictionary: 80000 words and frazeolohycheskyh virazhenyy. 4th edition, Moscow: Azbukovnyk, 907.
- Moiseev, L. M., Kovalchuk, V. (2008). Basic scientific research. 5th edition. Kyiv: Professional, 240.
- Panasiuk, N. L. (2014). Role of national policy improving quality in higher education Ukraine. Computer-integrated technologies: education, science and industry, 15, 173–177.
- Law of Ukraine "On Higher Education" (2014). Supreme Council of Ukraine (BD), No. 37-38.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Natalia Chernyashchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.