Аналіз мультикультурної освіти вчителів у Франції

Автор(и)

  • Inna Kovalyns’ka Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ Україна, 04053, Україна https://orcid.org/0000-0002-4278-1154

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.113469

Ключові слова:

мультикультурне середовище, мультикультурна освіта, міжкультурне спілкування, університетський інститут підготовки вчителів

Анотація

Стаття присвячена розгляду системи мультикультурної освіти у Франції. Автор описує основні шляхи формування особистості мультикультурного педагога, а саме програми навчальних закладів різного типу, що сприяють навчанню майбутніх фахівців педагогічної галузі для роботи у мультикультурному навчальному середовищі, зокрема університетських інститутів підготовки вчителів. У статті проаналізовано навчальні курси із дисциплін, що викладаються в інститутах і на відповідних факультетах університетів Франції

Біографія автора

Inna Kovalyns’ka, Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра теорії та історії педагогіки

Посилання

  1. System of education in France: information-analytical cutoff. Available at: https://pon.org.ua/international/2742-sistema-osviti-franciyi-informacijno-analitichnij.html
  2. System of education in France. Information reference. Available at: https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fpon.org.ua%2Fengine%2Fdownload.php%3Fid%3D712%26viewonline%3D1
  3. Earley, P. M., Imig, D. G., Michelli, N. M. (Eds.) (2011). Loi d'orientation du 10.07.1989. New York: Taylor & Francis Routledge, 272.
  4. Zakir’yanova, A. H. (2004). Systema professional’noy pedagogicheskoy podgotovki uchteley massovoy shkoly Francii na rubezhe XX-XXI vekov [The system of pedagogical training of schoolteachers in France at the turn of XX-XXI centuries]. Ekaterinburg, 196.
  5. Ziaziun, I. A. (2000). Phylosophsky problemy humanizatsiyi i humanitaryzatsiyi osvity [Phylosophical problems of humanization and humanitarization of education]. Pedagogy of tolerance, 3, 58–61.
  6. Pukhovs’ka, L. P. (2008). Profesiyny rozvytok vchyteliv u svitovomy ta yevropeys’komy osvitniymy prostori [Teachers’professional development in the world and European educational environment]. Routs of education, 2, 16–19.
  7. Korsak, K. (2004). Doctoranty v suchasniy Frantciyi: kil’kist’ i yakist’[Post-doctoral students in France: quantity and quality]. World of science, 2, 14–15.
  8. Zhuravs’ka, N. S. (2004). Istorychni tradytsiyi osvitnioyi systemy Franciyi [Historical traditions of the educational system of France]. New technologies of education, 38, 200–210.
  9. Ziaziun, L. I. (2004). Psycholoho-pedahohichni kontsepsiyi vyhovanniya u systemi vychyh navchal’nyh zakladiv Frantciyi [Psychologo-pedagogical concepts in the system of higher educational establishments in France]. Higher education in Ukraine, 2, 98–104.
  10. Kharchenko, T. (2009). Tendeciyi rozvytky pedahohichnoyi osvity u Franciyi u druhiy polovyni XX stolittya [Tendencies of pedagogical education development in France in the second half of the 20-th century]. Paths of Education, 1, 15–20.
  11. Holotiuk, O. V. (2009). Pidhotovka vchyteliv inozemnykh mov v universytetakh Frantsiyi [Foreign languages teachers’ training in French universities]. Kherson, 186. Available at: http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/123456789/437/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F.pdf
  12. Myn’ko, V. M. (2003). Modernizatsiya zmisty seredniyoyi osvity u frantsuz’kiy shkoli [Modernization of the content of education in French school]. Pedagogy and Psychology of professional education: results and prospects of research, 310–316.
  13. Lavrychenko, N. M. (2004). Modernizatsiya zmisty bazovoyi osvity u zachidoyevropeys’kyh shkolah [Modernization of the content of basic education in schools of Western Europe]. Headmaster of school, 6 (294), 22–25.
  14. Romanenko, O. V. (2007). Reformuvannya profesiynoyi pidhotovky maibytnich uchyteliv serednih navchal’nyh zakladiv Frantciyi [Reforming of professional training of future teachers of secondary educational establishments in France]. Luhans’k, 20.
  15. Ohiyenko, O. (2016). Profesiyna pidhotovka uchyteliv u Velykiy Brytaniyi, Franciyi, Kanadi, SShA: podibne i vidminne [Teachers’ professional training in Great Britain, France, Canada, USA: similarities and differences]. Edukacja zawodowa i ustawiczna, 362–374. Available at: http://lib.iitta.gov.ua/706154/1/%D0%9E%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%90%20%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%84%D0%9D%D0%9A%D0%9E%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
  16. Blanchard-Laville, C., Fablet, D. (2000). Dèveloppper l’analyse des pratiques professionnelles. Paris: L'Hannattan, Inc., 272.
  17. Labazina, L. N. (1999). Sovremennaya systema professional’noy podgotovki uchiteley vo Francii [Modern system of teachers’ professional training in France]. Yaroslavl’, 166.
  18. Negrebetskaya, N. V. (2005). Osnovnyie tendencii razvitiya vyschego pedagogicheskogo obrazovaniya stran Zapadnoy Yevropy kontsa 20v.: Na material Angliyi, Franciyi, Germaniyi [The main tendencies of higher pedagogical education development in countries of Western Europe at the end of the 20-th century: On the material of England, France, Germany]. Belgorod, 150.
  19. Diachenko, L. M., Marusynets, M. M., Paziura, N. V., Postryhach, N. O., Pylynskyi, Ya. M. (2016). Tendentsyi profesiynoho rozvytku vchyteliv u krainakh Yevropeiskoho Soiuzu i Spoluchenykh Shtatakh Ameryky [Tendencies of teachers’ professional development in countries of Western Europe and the United States of America]. Kyiv: Institute of pedagogical Education and adult education of the NAPN of Ukraine, 282.
  20. Mikhailova, M. V., Litvintseva, I. Yu. Organizatsiya podgotovki uchiteley vo Francii [Organization of teachers’ training in France]. Available at: http://vestnik.yspu.org/releases/obrazovanie_za_rubegom/1_2/
  21. Aix Marseille Université. Available at: https://www.univ-amu.fr/
  22. univ-paris1. Available at: https://www.univ-paris1.fr/international/etudiants-etrangers/bourses/

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-31

Як цитувати

Kovalyns’ka, I. (2017). Аналіз мультикультурної освіти вчителів у Франції. ScienceRise: Pedagogical Education, (10 (18), 52–55. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.113469

Номер

Розділ

Педагогічна освіта