Аналіз мультикультурної освіти вчителів у Франції
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.113469Ключові слова:
мультикультурне середовище, мультикультурна освіта, міжкультурне спілкування, університетський інститут підготовки вчителівАнотація
Стаття присвячена розгляду системи мультикультурної освіти у Франції. Автор описує основні шляхи формування особистості мультикультурного педагога, а саме програми навчальних закладів різного типу, що сприяють навчанню майбутніх фахівців педагогічної галузі для роботи у мультикультурному навчальному середовищі, зокрема університетських інститутів підготовки вчителів. У статті проаналізовано навчальні курси із дисциплін, що викладаються в інститутах і на відповідних факультетах університетів ФранціїПосилання
- System of education in France: information-analytical cutoff. Available at: https://pon.org.ua/international/2742-sistema-osviti-franciyi-informacijno-analitichnij.html
- System of education in France. Information reference. Available at: https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fpon.org.ua%2Fengine%2Fdownload.php%3Fid%3D712%26viewonline%3D1
- Earley, P. M., Imig, D. G., Michelli, N. M. (Eds.) (2011). Loi d'orientation du 10.07.1989. New York: Taylor & Francis Routledge, 272.
- Zakir’yanova, A. H. (2004). Systema professional’noy pedagogicheskoy podgotovki uchteley massovoy shkoly Francii na rubezhe XX-XXI vekov [The system of pedagogical training of schoolteachers in France at the turn of XX-XXI centuries]. Ekaterinburg, 196.
- Ziaziun, I. A. (2000). Phylosophsky problemy humanizatsiyi i humanitaryzatsiyi osvity [Phylosophical problems of humanization and humanitarization of education]. Pedagogy of tolerance, 3, 58–61.
- Pukhovs’ka, L. P. (2008). Profesiyny rozvytok vchyteliv u svitovomy ta yevropeys’komy osvitniymy prostori [Teachers’professional development in the world and European educational environment]. Routs of education, 2, 16–19.
- Korsak, K. (2004). Doctoranty v suchasniy Frantciyi: kil’kist’ i yakist’[Post-doctoral students in France: quantity and quality]. World of science, 2, 14–15.
- Zhuravs’ka, N. S. (2004). Istorychni tradytsiyi osvitnioyi systemy Franciyi [Historical traditions of the educational system of France]. New technologies of education, 38, 200–210.
- Ziaziun, L. I. (2004). Psycholoho-pedahohichni kontsepsiyi vyhovanniya u systemi vychyh navchal’nyh zakladiv Frantciyi [Psychologo-pedagogical concepts in the system of higher educational establishments in France]. Higher education in Ukraine, 2, 98–104.
- Kharchenko, T. (2009). Tendeciyi rozvytky pedahohichnoyi osvity u Franciyi u druhiy polovyni XX stolittya [Tendencies of pedagogical education development in France in the second half of the 20-th century]. Paths of Education, 1, 15–20.
- Holotiuk, O. V. (2009). Pidhotovka vchyteliv inozemnykh mov v universytetakh Frantsiyi [Foreign languages teachers’ training in French universities]. Kherson, 186. Available at: http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/123456789/437/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F.pdf
- Myn’ko, V. M. (2003). Modernizatsiya zmisty seredniyoyi osvity u frantsuz’kiy shkoli [Modernization of the content of education in French school]. Pedagogy and Psychology of professional education: results and prospects of research, 310–316.
- Lavrychenko, N. M. (2004). Modernizatsiya zmisty bazovoyi osvity u zachidoyevropeys’kyh shkolah [Modernization of the content of basic education in schools of Western Europe]. Headmaster of school, 6 (294), 22–25.
- Romanenko, O. V. (2007). Reformuvannya profesiynoyi pidhotovky maibytnich uchyteliv serednih navchal’nyh zakladiv Frantciyi [Reforming of professional training of future teachers of secondary educational establishments in France]. Luhans’k, 20.
- Ohiyenko, O. (2016). Profesiyna pidhotovka uchyteliv u Velykiy Brytaniyi, Franciyi, Kanadi, SShA: podibne i vidminne [Teachers’ professional training in Great Britain, France, Canada, USA: similarities and differences]. Edukacja zawodowa i ustawiczna, 362–374. Available at: http://lib.iitta.gov.ua/706154/1/%D0%9E%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%90%20%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%84%D0%9D%D0%9A%D0%9E%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Blanchard-Laville, C., Fablet, D. (2000). Dèveloppper l’analyse des pratiques professionnelles. Paris: L'Hannattan, Inc., 272.
- Labazina, L. N. (1999). Sovremennaya systema professional’noy podgotovki uchiteley vo Francii [Modern system of teachers’ professional training in France]. Yaroslavl’, 166.
- Negrebetskaya, N. V. (2005). Osnovnyie tendencii razvitiya vyschego pedagogicheskogo obrazovaniya stran Zapadnoy Yevropy kontsa 20v.: Na material Angliyi, Franciyi, Germaniyi [The main tendencies of higher pedagogical education development in countries of Western Europe at the end of the 20-th century: On the material of England, France, Germany]. Belgorod, 150.
- Diachenko, L. M., Marusynets, M. M., Paziura, N. V., Postryhach, N. O., Pylynskyi, Ya. M. (2016). Tendentsyi profesiynoho rozvytku vchyteliv u krainakh Yevropeiskoho Soiuzu i Spoluchenykh Shtatakh Ameryky [Tendencies of teachers’ professional development in countries of Western Europe and the United States of America]. Kyiv: Institute of pedagogical Education and adult education of the NAPN of Ukraine, 282.
- Mikhailova, M. V., Litvintseva, I. Yu. Organizatsiya podgotovki uchiteley vo Francii [Organization of teachers’ training in France]. Available at: http://vestnik.yspu.org/releases/obrazovanie_za_rubegom/1_2/
- Aix Marseille Université. Available at: https://www.univ-amu.fr/
- univ-paris1. Available at: https://www.univ-paris1.fr/international/etudiants-etrangers/bourses/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Inna Kovalyns’ka
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.