Формування комунікативної компетентності студентів технічних ВНЗ у процесі навчання іноземної мови

Автор(и)

  • Tetiana Kartel Одеська державна академія будівництва та архітектури вул. Дідріхсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029, Україна
  • Hanna Syvokin Одеська державна академія будівництва та архітектури вул. Дідріхсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0003-3979-4605

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.116027

Ключові слова:

навчання іноземної мови, комунікативна компетентність, професійне спрямування, іншомовна комунікація, особистісно-орієнтований підхід

Анотація

У статті висвітлено концептуальні положення лінгводидактики, що сприяють вдосконаленню процесу формування комунікативної компетентності студентів вищих технічних навчальних закладів. Особливої уваги приділено аналізу сутності і структури іншомовної комунікативної компетентності студентів. Обґрунтовано місце і роль провідних блоків іншомовних здібностей студентів, а також специфіку різних типів оволодіння іноземною мовою (комунікативного і лінгвістичного) професійного спрямування з врахуванням їх мотивації

Біографії авторів

Tetiana Kartel, Одеська державна академія будівництва та архітектури вул. Дідріхсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра іноземних мов

Hanna Syvokin, Одеська державна академія будівництва та архітектури вул. Дідріхсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат філологічних наук, доцент

Кафедра іноземних мов

Посилання

  1. Vygotskiy, L. S.; Davydov, V. V. (Ed.) (1991). Pedagogicheskaya psikhologiya. Moscow: Pedagogika, 480.
  2. Kondrashova, L. V. (2007). Protsess obucheniya v vysshey shkole. Krivoy Rog: KGPU, 318.
  3. Metodika prepodavaniya inostrannykh yazykov v vuze. Inostrannyye yazyki na nespetsialnykh fakultetakh (1978). Leningrad, 1, 197.
  4. Tkach, M. V. (2005). Do pitannya pro kreditno-modulnu sistemu v navchannі: іnozemnі movi. Nauka і osvіta, 7-8, 76–78.
  5. Izarenkov, D. I. (1990). Bazisnyye sostavlyayushchiye kommunikativnoy kompetentsii i ikh formirovaniye na prodvinutom etape obucheniya studentov-nefilologov. Russkiy yazyk za rubezhom, 4, 54–60.
  6. Kabardov, M. K. (1996). Tipy yazykovykh i kommunikativnykh sposobnostey i kompetentsiy. Voprosy psikhologii, 1, 34–50.
  7. Tovazhnianskyi, L., Romanovskyi, O., Ponomarov, O. (2002). Osobystisno oriientovane proektuvannia systemy pidhotovky natsionalnoi humanitarno-tekhnichnoi elity. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity, 3, 40–46.
  8. Gez, N. I. (1985). Formirovaniye kommunikativnoy kompetentsii kak obyekt zarubezhnykh metodicheskikh issledovaniy. Inostrannyye yazyki v shkole, 2, 17–24.
  9. Kasianova, V. G. (1995). Psikhologicheskiye osnovy formirovaniya professionalnykh inoyazychnykh umeniy u studentov ekonomicheskikh spetsialnostey vuzov. Moscow, 24.
  10. Oleksenko, V. (2004). Efektyvni shliakhy vdoskonalennia zmistu i form pidhotovky spetsialista VNZ. Vyshcha osvita Ukrainy, 2, 66–70.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30

Як цитувати

Kartel, T., & Syvokin, H. (2017). Формування комунікативної компетентності студентів технічних ВНЗ у процесі навчання іноземної мови. ScienceRise: Pedagogical Education, (11 (19), 13–17. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.116027

Номер

Розділ

Педагогічна освіта