Оновлення змісту математичної освіти в новій українській школі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.116474Ключові слова:
Нова українська школа, середня освіта, компетентнісний підхід, математична освіта, рекомендаціїАнотація
У дослідженні проаналізовано наукову та навчально-методичну літературу із проблеми впровадження концептуальних засад реформування середньої школи. Схарактеризовано зміст та основні особливості Проекту «Нова українська школа», реалізація яких запланована на 2016–2029 рр. Наведено рекомендації щодо адаптування сучасної математичної освіти до вимог «Нової української школи», спираючись на її ключові компоненти
Посилання
- Robinson, K., Aronyka, L. (2016). Creative Schools: The Grassroots Revolution That’s Transforming Education. New York: Penguin Books, 320.
- Berezivska, L. D. (2017). Proekt yedynoi shkoly v Ukraini pro dvanadtsiatyrichnu zahalnu seredniu osvitu (1917–1920 rr.) [The project of a unified school in Ukraine on twelve year general secondary education (1917 – 1920 years)]. Pedahohika i psykholohiia. Visnyk APN Ukrainy [Pedagogy and psychology. Bulletin of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine], 1, 77–84.
- Kuz, V. Gh. (2017). Nova ukrainska shkola za kontseptsiieiu rozvytku osvity na period 2015–2025 rr. [New Ukrainian school for the concept of development of education for the period 2015 – 2025 years]. Pedahohika i psykholohiia. Visnyk APN Ukrainy [Pedagogy and psychology. Bulletin of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine], 1, 21–26.
- Denysenko, О. M. (2017). Mediainformatsiino hramotnyi uchytel yak umova realizatsii kontseptsii «Novoi ukrainskoi shkoly» [Medialiterate teacher as a condition for the implementation of the concept of the «New Ukrainian School»]. Hlobalni vyklyky pedahohichnoi osvity v universytetskomu prostori [Global challenges of teacher education in the university space]. Odessa: Vydavnychyi dim «Helvetyka», 57–58.
- Sesyk, О. О. (2017). Pedahohika partnerstva – kliuchovyi komponent formuly «Novoi shkoly» [Pedagogy of partnership is a key component of the formula «New School»]. Vykhovna robota v shkoli [Educational work in school], 3 (148), 2–4.
- Peniaiev, S., Savusin, M., Manchenko, S. (2017). Kontseptsiia NUSh: chomu varto doopratsiuvaty [The concept of NUSH: why it is worth refinement]. Suchasna shkola Ukrainy [Modern school of Ukraine], 5 (305), 51–58.
- Dolynska, T. H. (2017). Osoblyvosti formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv z pochatkovoi osvity za suchasnykh umov [Features of formation of communicative competence of future teachers from elementary education in modern conditions]. Hlobalni vyklyky pedahohichnoi osvity v universytetskomu prostori [Global challenges of teacher education in the university space: materials of the 3rd international congress]. Odessa: Vydavnychyi dim «Helvetyka», 60–61.
- Kontseptsiia rozvytku osvity Ukrainy na period 2015–2025 rokiv [Concept of development of education of Ukraine for the period of 2015–2025 years] (2014). Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy. Available at: http://old.mon.gov.ua/ua/pr-viddil/1312/1390288033/1414672797/
- Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly «Nova ukrainska shkola» [Conceptual Principles of Reforming the Secondary School «New Ukrainian School»] (2016). Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy, 34. Available at: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/
- Trush, N. I., Besedin, B. B., Biriukova, H. M., Pleskanova, L. H. (2009). Modelyuvannya suchasnogo uroku matematiki v shkolі [Simulation of a modern mathematics lesson in school]. Slov'yansk, 103.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Tetiana Shulik
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.