Сутність підготовки бакалаврів у галузі сходознавства в педагогічному університеті

Автор(и)

  • Nataliia Oskina Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна, 65020, Україна https://orcid.org/0000-0001-5764-2600

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.116541

Ключові слова:

сутність, підготовка, професійний, бакалаври, сходознавство, компоненти, компетентність, педагогічний, університет, галузь

Анотація

В цьому дослідження було з’ясовано сутність підготовки бакалаврів у галузі сходознавства у педагогічному університеті. А саме: було актуалізовано питання щодо розуміння бакалаврами у галузі сходознавства сутності власної підготовки;визначенопоняття підготовки бакалаврів у галузі сходознавства у педагогічному у університеті; були схарактеризовані навчально-теоретичний, практично-дослідний, особистісно-рефлексивний та мотиваційно-ціннісний компоненти підготовки бакалаврів у галузі сходознавства у педагогічному у університеті

Біографія автора

Nataliia Oskina, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна, 65020

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Посилання

  1. Slastenin, V. A. (1976). Pedagogicheskaya deyatel'nost' i problema formirovaniya lichnosti uchitelya: Psihologiya truda i lichnosti uchitelya. Moscow: MGPI, 1.
  2. Kurliand, Z. N. (1995). Profesiina ustalenist vchytelia – osnova yoho pedahohichnoi maisternosti. Odessa, 160.
  3. Bohdanova, I. M. (2003). Profesiino-pedahohichna pidhotovka maibutnikh uchyteliv na osnovi zastosuvannia innovatsiinykh tekhnolohii. Kyiv, 439.
  4. Oskina, N. O. (2016). Professional training of a bachelor of oriental studies at a pedagogical university. Science and Education, 10, 34–38. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_10_8
  5. Lynenko, A. F. (1996). Teoriia i praktyka formuvannia hotovnosti studentiv pedahohichnykh vuziv do profesiinoi diialnosti. Kyiv, 44.
  6. Asadchykh, O. V. (2006). Linhvokomunikatyvnyi metod: pryntsypy analizu eksperymentalnoho uroku na materiali yaponskoi movy. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu im. M. P. Drahomanova: Aktualni problemy suchasnoho movoznavtsia. Kyiv: Znannia Ukrainy, 84–88.
  7. Dovbnia, K. V. (2006). Strukturuvannia zmistu navchalno-metodychnoho-kompleksu dlia maibutnikh fakhivtsiv–skhodoznavtsiv. Materialy konferentsii Kharkivskoho natsionalnoho universytetu im. V. N. Karazina. Kharkiv, 46–49.
  8. Nesterova, O. A. (2016). Professional'nye kompetentsii v sfere razrabotki i realizatsii sovremennykh kul'turnykh strategiy. Credo new, 3 (87), 1–13.
  9. Balabanova, H. P. (2001). Pro perspektyvy skhodoznavstva v Ukraini. Ukraina – krainy Skhodu: vid dialohu pedahohichnykh system do dialohu kultur ta tsyvilizatsii. Kyiv, 3–6.
  10. Bastun, M. V. (2005). Osobystisnyi pidkhid u doprofesiinii pidhotovtsi uchniv himnazii z vyvchenniam skhidnykh mov. Kyiv, 21.
  11. Braginskiy, I. S. (1974). Problemy vostokovedeniya: Aktual'nye voprosy vostochnogo literaturovedeniya. Moscow: Nauka, 493.
  12. Mukhamedzhanova, V. A. (1976). Tekst i ego rol' v protsesse obucheniya yazyku urdu na mladshikh kursakh vostochnogo fakul'teta. Vostokovedenie. Voprosy filologii i metodiki prepodavaniya vostochnykh yazykov, 507, 63–66.
  13. Psikhologo-pedagogicheskiy slovar' dlya uchiteley i rukovoditeley obshheobrazovatel'nykh uchrezhdeniy (1998). Rostov-on-Don: Izdatel'stvo «Feniks», 544.
  14. Novyy entsiklopedicheskiy slovar (2010). Moscow: Izdatel'stvo „Ripol Klassik”, 2144.
  15. Pedagogika: Bol'shaya sovremennaya entsiklopediya (2005). Minsk: Sovremennoe slovo, 720.
  16. Kuzminskyi, A. I., Omelianenko, V. L. (2007). Pedahohika. Kyiv: Znannia, 447.
  17. Fedyna, V. S. (2009). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti u maibutnikh fakhivtsiv-skhodoznavtsiv. Kyiv, 22.
  18. Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” (2002). Osvita Ukrainy, 17, 2.
  19. Buheria, T. M. (2013). Osoblyvosti ta sutnist profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv osnov zdorovia. Fizychne vykhovannia, sport i kultura zdorovia u suchasnomu suspilstvi, 4, 25–29.
  20. Zdanevych, L. (2013). Sutnist i struktura profesiinoi pidhotovky maibutnoho vykhovatelia do roboty z dezadaptovanymy ditmy doshkilnoho viku. Hirska shkola Ukrainskykh Karpat, 8-9, 59–63. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_20
  21. Bohdanova, I. M. (2016). Sutnist pidhotovky maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv do profesiinoi diialnosti v umovakh rekreatsii. Nauka i osvita, 10, 58–63. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_10_12

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30

Як цитувати

Oskina, N. (2017). Сутність підготовки бакалаврів у галузі сходознавства в педагогічному університеті. ScienceRise: Pedagogical Education, (11 (19), 36–40. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.116541

Номер

Розділ

Педагогічна освіта