Сутність підготовки бакалаврів у галузі сходознавства в педагогічному університеті
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.116541Ключові слова:
сутність, підготовка, професійний, бакалаври, сходознавство, компоненти, компетентність, педагогічний, університет, галузьАнотація
В цьому дослідження було з’ясовано сутність підготовки бакалаврів у галузі сходознавства у педагогічному університеті. А саме: було актуалізовано питання щодо розуміння бакалаврами у галузі сходознавства сутності власної підготовки;визначенопоняття підготовки бакалаврів у галузі сходознавства у педагогічному у університеті; були схарактеризовані навчально-теоретичний, практично-дослідний, особистісно-рефлексивний та мотиваційно-ціннісний компоненти підготовки бакалаврів у галузі сходознавства у педагогічному у університеті
Посилання
- Slastenin, V. A. (1976). Pedagogicheskaya deyatel'nost' i problema formirovaniya lichnosti uchitelya: Psihologiya truda i lichnosti uchitelya. Moscow: MGPI, 1.
- Kurliand, Z. N. (1995). Profesiina ustalenist vchytelia – osnova yoho pedahohichnoi maisternosti. Odessa, 160.
- Bohdanova, I. M. (2003). Profesiino-pedahohichna pidhotovka maibutnikh uchyteliv na osnovi zastosuvannia innovatsiinykh tekhnolohii. Kyiv, 439.
- Oskina, N. O. (2016). Professional training of a bachelor of oriental studies at a pedagogical university. Science and Education, 10, 34–38. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_10_8
- Lynenko, A. F. (1996). Teoriia i praktyka formuvannia hotovnosti studentiv pedahohichnykh vuziv do profesiinoi diialnosti. Kyiv, 44.
- Asadchykh, O. V. (2006). Linhvokomunikatyvnyi metod: pryntsypy analizu eksperymentalnoho uroku na materiali yaponskoi movy. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu im. M. P. Drahomanova: Aktualni problemy suchasnoho movoznavtsia. Kyiv: Znannia Ukrainy, 84–88.
- Dovbnia, K. V. (2006). Strukturuvannia zmistu navchalno-metodychnoho-kompleksu dlia maibutnikh fakhivtsiv–skhodoznavtsiv. Materialy konferentsii Kharkivskoho natsionalnoho universytetu im. V. N. Karazina. Kharkiv, 46–49.
- Nesterova, O. A. (2016). Professional'nye kompetentsii v sfere razrabotki i realizatsii sovremennykh kul'turnykh strategiy. Credo new, 3 (87), 1–13.
- Balabanova, H. P. (2001). Pro perspektyvy skhodoznavstva v Ukraini. Ukraina – krainy Skhodu: vid dialohu pedahohichnykh system do dialohu kultur ta tsyvilizatsii. Kyiv, 3–6.
- Bastun, M. V. (2005). Osobystisnyi pidkhid u doprofesiinii pidhotovtsi uchniv himnazii z vyvchenniam skhidnykh mov. Kyiv, 21.
- Braginskiy, I. S. (1974). Problemy vostokovedeniya: Aktual'nye voprosy vostochnogo literaturovedeniya. Moscow: Nauka, 493.
- Mukhamedzhanova, V. A. (1976). Tekst i ego rol' v protsesse obucheniya yazyku urdu na mladshikh kursakh vostochnogo fakul'teta. Vostokovedenie. Voprosy filologii i metodiki prepodavaniya vostochnykh yazykov, 507, 63–66.
- Psikhologo-pedagogicheskiy slovar' dlya uchiteley i rukovoditeley obshheobrazovatel'nykh uchrezhdeniy (1998). Rostov-on-Don: Izdatel'stvo «Feniks», 544.
- Novyy entsiklopedicheskiy slovar (2010). Moscow: Izdatel'stvo „Ripol Klassik”, 2144.
- Pedagogika: Bol'shaya sovremennaya entsiklopediya (2005). Minsk: Sovremennoe slovo, 720.
- Kuzminskyi, A. I., Omelianenko, V. L. (2007). Pedahohika. Kyiv: Znannia, 447.
- Fedyna, V. S. (2009). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti u maibutnikh fakhivtsiv-skhodoznavtsiv. Kyiv, 22.
- Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” (2002). Osvita Ukrainy, 17, 2.
- Buheria, T. M. (2013). Osoblyvosti ta sutnist profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv osnov zdorovia. Fizychne vykhovannia, sport i kultura zdorovia u suchasnomu suspilstvi, 4, 25–29.
- Zdanevych, L. (2013). Sutnist i struktura profesiinoi pidhotovky maibutnoho vykhovatelia do roboty z dezadaptovanymy ditmy doshkilnoho viku. Hirska shkola Ukrainskykh Karpat, 8-9, 59–63. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_20
- Bohdanova, I. M. (2016). Sutnist pidhotovky maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv do profesiinoi diialnosti v umovakh rekreatsii. Nauka i osvita, 10, 58–63. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_10_12
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Nataliia Oskina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.