Розвиток психологічної культури студентів у процесі психологічної підготовки майбутніх фахівців

Автор(и)

  • Galina Коt Київський національний університет культури і мистецтв вул. Євгена Коновальця, 36, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-5670-9743

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.116588

Ключові слова:

психологічна культура, особистісний розвиток, професійно значущі риси і властивості, психологічна підготовка

Анотація

Стаття присвячена дослідженню компонентів структури та особистісної детермінації психологічної культури студентів з метою розробки психологічних технологій формування та розвитку загальних і спеціальних професійно значущих складових професійного й особистісного розвитку майбутніх фахівців. В ході проведеного емпіричного дослідження проаналізовано компоненти психологічної культури особистості студентів у підсистемі конституційних рис, вибір шкал яких базується на нейрофізіологічних теоріях, та у психосемантичній підструктурі простору властивостей особистості

Біографія автора

Galina Коt, Київський національний університет культури і мистецтв вул. Євгена Коновальця, 36, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат психологічних наук, доцент

Кафедра тележурналістики та майстерності актора

Посилання

  1. Hluzman, O. V. (1995). Systemnyi analiz poniattia «tekhnolohiia navchannia u vuzi. Pedahohichna tekhnolohiia u suchasnomu vuzi. Lutsk.
  2. Kostiuk, H. S.; Prokoliienko, L. M. (Ed.) (1989). Navchalno-vykhovnyi protses i psykholohichnyi rozvytok osobystosti. Kyiv: Radianska shkola, 608.
  3. Aktualni problemy psykholohii. Vol. X. Ch. 1 (2007). Kyiv: Hlavnyk.
  4. Obozov, N. N. (1986). Psikhologicheskaya kul'tura vzaimnykh otnosheniy. Moscow: Znanie, 47.
  5. Motkov, O. I. (2007). Priroda lichnosti: sushhnost', struktura i razvitie. Moscow: GUP Voskresenskaya tipografiya, 248.
  6. Ribalka, V. V. (1998). Osobistіsniy pіdkhіd u profіl'nomu navchannі starshoklasnikіv. Kyiv: ІPPPO APN Ukraini, 160.
  7. Kolmogorova, L. S. (1997). Stanovlenie psikhologicheskoy kul'tury lichnosti kak orientir sovremennogo obrazovaniya. Pedagogika, 3, 55–69.
  8. Shmelev, A. G., Pokhil'ko, V. I., Kozlovskaya-Tel'nova, A. Yu. (1988). Praktikum po eksperimental'noy psikhosemantike. Tezaurus lichnostnykh chert. Moscow: Izdatel'stvo MGU, 208.
  9. Semychenko, V. A. (2010). Problematyka osobystisnoho rozvytku v konteksti neperervnoi profesiinoi osvity. Pedahohika i psykholohiia, 2, 46–57.
  10. Bitinas, B. P. (1971). Mnogomernyy analiz v pedagogike i pedagogicheskoy psikhologii. Vilnius, 347.
  11. Abul'khanova-Slavskaya, K. A. (1981). Razvitie lichnosti v protsesse zhiznedeyatel'nosti. Psikhologiya formirovaniya i razvitiya lichnosti. Moscow, 19–44.
  12. Maksymenko, S. D., Ilina, T. B. (1999). Do problem rozrobky osvitno-kvalifikatsiinykh kharakterystyk suchasnoho psykholoha. Praktychna psykholohiia ta sotsialna robota, 1, 2–6.
  13. Antsiferova, L. I. (1982). Sistemnyy podkhod k izucheniyu funktsionirovaniya i razvitiya lichnosti. Problemy psikhologii lichnosti. Moscow: Nauka, 140–147.
  14. Sobchik, L. N. (1990). Metod tsvetovykh viborov. Modifitsirovannyy tsvetovoy test Lyushera. Moscow, 96.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30

Як цитувати

Коt G. (2017). Розвиток психологічної культури студентів у процесі психологічної підготовки майбутніх фахівців. ScienceRise: Pedagogical Education, (11 (19), 21–25. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.116588

Номер

Розділ

Педагогічна освіта