Педагогіка свободи у парадигмальному просторі гуманістичних виховних систем

Автор(и)

  • Ionas Kievisas Литовський едукологічний університет пр. Студентів, 39, м. Вільнюс, Литва, 08106, Литва https://orcid.org/0000-0003-1565-4528
  • Alla Rastrygina Центральноукраїнський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький, Україна, 25006, Україна https://orcid.org/0000-0002-4393-2831

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.116812

Ключові слова:

виховне середовище, педагогіка свободи, інваріантні принципи, параметрична модель, вільне самовизначення

Анотація

Розглянуто концептуальні основи педагогіки свободи як одної із найбільш ґрунтовних і цілісних виховних концепцій гуманістичного спрямування. Вона виводить ідею виховання свободою на рівень комплексної реалізації у сучасних соціокультурних умовах і може стати підґрунтям для реконструкції сучасної виховної системи України, спрямованої на розвиток людини як унікальної особистості та суб’єкта власного життя

Біографії авторів

Ionas Kievisas, Литовський едукологічний університет пр. Студентів, 39, м. Вільнюс, Литва, 08106

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра музики

Alla Rastrygina, Центральноукраїнський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький, Україна, 25006

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання

Посилання

  1. On Higher Education (2014). Verkhovna Rada of Ukraine, No. 1556-18. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
  2. Thesaurus UNESCO (2007). International Bureau of Education. Available at: http://www.ibe.unesco.org/en/services/publications/ibe-education-thesaurus/2007-edition.hfml
  3. Rastrygina, A. M. (2004). Pedagogy of Freedom: Methodological and socio-pedagogical bases. Kirovohrad: Ltd “Imex” LTD, 260.
  4. Rastrygina, A. M. (2003). Parametric Model of the Free Upbringing Area. The Role of Education for Economic, Social and Cultural Development. Kirovohrad: RVV KDPU im. V. Vynnychenko, 122–125.
  5. Sokolyanskyi, I. (1928). Some of the main issues of soviet pedagogy. Soviet education, 12, 6–12.
  6. Suhomlinskiy, V. A. (1984). One hundred advice to the teacher. Kyiv: Soviet school, 254.
  7. Bekh, I. D. (1998). Personality oriented education. Kyiv: IZMN, 204.
  8. Bekh, I. D. (1994). The psychological essence of humanism in the upbringing of a personality. Pedagogy and Psychology, 3, 3–12.
  9. Kulnevich, S. V. (2001). The pedagogy of a personality. From concepts to technology. Moscow, 69–76.
  10. Khairulina, V. M. (2011). Know the heart. Pedagogical discourse, 10, 500–505. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_123
  11. Kevishas, I. (2014). The space for manifestations of spirituality in the process of preparing a future teacher in the university. Scientific notes. Seria: Pedagogical sciences, 113, 3–13.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30

Як цитувати

Kievisas, I., & Rastrygina, A. (2017). Педагогіка свободи у парадигмальному просторі гуманістичних виховних систем. ScienceRise: Pedagogical Education, (11 (19), 25–36. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.116812

Номер

Розділ

Педагогічна освіта