Педагогіка свободи у парадигмальному просторі гуманістичних виховних систем
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.116812Ключові слова:
виховне середовище, педагогіка свободи, інваріантні принципи, параметрична модель, вільне самовизначенняАнотація
Розглянуто концептуальні основи педагогіки свободи як одної із найбільш ґрунтовних і цілісних виховних концепцій гуманістичного спрямування. Вона виводить ідею виховання свободою на рівень комплексної реалізації у сучасних соціокультурних умовах і може стати підґрунтям для реконструкції сучасної виховної системи України, спрямованої на розвиток людини як унікальної особистості та суб’єкта власного життя
Посилання
- On Higher Education (2014). Verkhovna Rada of Ukraine, No. 1556-18. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
- Thesaurus UNESCO (2007). International Bureau of Education. Available at: http://www.ibe.unesco.org/en/services/publications/ibe-education-thesaurus/2007-edition.hfml
- Rastrygina, A. M. (2004). Pedagogy of Freedom: Methodological and socio-pedagogical bases. Kirovohrad: Ltd “Imex” LTD, 260.
- Rastrygina, A. M. (2003). Parametric Model of the Free Upbringing Area. The Role of Education for Economic, Social and Cultural Development. Kirovohrad: RVV KDPU im. V. Vynnychenko, 122–125.
- Sokolyanskyi, I. (1928). Some of the main issues of soviet pedagogy. Soviet education, 12, 6–12.
- Suhomlinskiy, V. A. (1984). One hundred advice to the teacher. Kyiv: Soviet school, 254.
- Bekh, I. D. (1998). Personality oriented education. Kyiv: IZMN, 204.
- Bekh, I. D. (1994). The psychological essence of humanism in the upbringing of a personality. Pedagogy and Psychology, 3, 3–12.
- Kulnevich, S. V. (2001). The pedagogy of a personality. From concepts to technology. Moscow, 69–76.
- Khairulina, V. M. (2011). Know the heart. Pedagogical discourse, 10, 500–505. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_123
- Kevishas, I. (2014). The space for manifestations of spirituality in the process of preparing a future teacher in the university. Scientific notes. Seria: Pedagogical sciences, 113, 3–13.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Ionas Kievisas, Alla Rastrygina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.