Розвиток компетентності в читанні у студентів першого курсу на матеріалах анломовних інтернет-новин
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.118466Ключові слова:
компетентність у читанні, стратегії читання, інтернет-новини, етапи роботи над текстомАнотація
У статті розглянуто питання формування компетентності в читанні у студентів-першокурсників на матеріалах англомовних Інтернет-новин. Авторами запропоновано методичні рекомендації, в яких представлена схема роботи над текстом новин у три етапи. У публікації подано комплекс вправ, що можуть бути використані в процесі формування англомовної компетентності в читанні. Обґрунтовано ефективність їх застосування
Посилання
- Nikolaieva, S. Yu. (Ed.) (2003). Zahalnoievropeiski Rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia [Common European Framework of Reference for languages: Learning, Teaching and Assessment]. Kyiv: Lenvit, 273.
- Redondo Madrigal, M. (1997). Reading models in foreign language teaching. Revista Alicantina de Estudios Ingleses, 10, 139–161. Available at: https://pdfs.semanticscholar.org/a0b0/8eef7e30c44442611b58fdd909931e621f23.pdf doi: 10.14198/raei.1997.10.11
- Johns, T., Davies F. (1983). Text as a vehicle for information: the classroom use of written texts in a teaching reading in a foreign language. Reading in a Foreign Language, 1–19.
- Wasilewski, J. (2009). Contemporary Understanding of the Reading Process and Reading Strategies Used by ESOL Learners While Reading a Written Discourse. Humanising Language teaching, 4. Available at: http://www.hltmag.co.uk/aug09/mart02.htm
- Tarnopolskyi, O. B. (2006). Metodyka navchannia inshomovnoi movlennievoi diialnosti u vyshchomu movnomu zakladi osvity [Methods of Teaching the Foreign Language Communication Skills at the Linguistic Institution of Higher Learning]. Kyiv: INKOS, 248.
- Goodman, K. S.; Singer, H., Ruddell, R. B. (Eds.) (1976). Reading: a psycholinguistic guessing game. Theoretical Models and Processes of Reading, 497–508.
- Grabe, W. (1991). Current Developments in Second Language Reading Research. TESOL Quarterly, 25 (3), 375–406. doi: 10.2307/3586977
- Thornbury, S. (2006). An A-Z of ELT: A Dictionary of Terms and Concepts Used in English Language Teaching. Oxford: Macmillan Education, 264.
- Boretska, H. E. (2012). Metodyka formuvannia inshomovnoi kompetentnosti u chytanni [Foreign Reading Comprehension Competence Formation]. Inozemni movy [Foreign Languages], 3, 18–27. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2012_3_5
- Nikolaieva, S. Yu., Solovei, M. I. et. al. (2001). Prohrama z anhliiskoi movy dlia universytetiv/instytutiv (piatyrichnyi kurs navchannia) [English language curriculum for universities/institutes]. Kyiv: Kyiv Linguistic University, 245.
- Folomkina, S. K. (1985). Tekst v obuchenii inostrannym yazykam [Text in teaching foreign languages]. Foreign Languages at School, 3, 18–22.
- Cambridge University may end handwritten exams. Available at: https://breakingnewsenglish.com/1709/170913-handwriting-4.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olena Davydenko, Olga Ponomarenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.