Розвиток компетентності в читанні у студентів першого курсу на матеріалах анломовних інтернет-новин

Автор(и)

  • Olena Davydenko Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя вул. Графська, 2, м. Ніжин, Україна, 16608, Україна https://orcid.org/0000-0002-7204-1405
  • Olga Ponomarenko Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя вул. Графська, 2, м. Ніжин, Україна, 16608, Україна https://orcid.org/0000-0003-3874-7460

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.118466

Ключові слова:

компетентність у читанні, стратегії читання, інтернет-новини, етапи роботи над текстом

Анотація

У статті розглянуто питання формування компетентності в читанні у студентів-першокурсників на матеріалах англомовних Інтернет-новин. Авторами запропоновано методичні рекомендації, в яких представлена схема роботи над текстом новин у три етапи. У публікації подано комплекс вправ, що можуть бути використані в процесі формування англомовної компетентності в читанні. Обґрунтовано ефективність їх застосування

Біографії авторів

Olena Davydenko, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя вул. Графська, 2, м. Ніжин, Україна, 16608

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра англійської мови та методики викладання

Olga Ponomarenko, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя вул. Графська, 2, м. Ніжин, Україна, 16608

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра англійської мови та методики викладання

Посилання

  1. Nikolaieva, S. Yu. (Ed.) (2003). Zahalnoievropeiski Rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia [Common European Framework of Reference for languages: Learning, Teaching and Assessment]. Kyiv: Lenvit, 273.
  2. Redondo Madrigal, M. (1997). Reading models in foreign language teaching. Revista Alicantina de Estudios Ingleses, 10, 139–161. Available at: https://pdfs.semanticscholar.org/a0b0/8eef7e30c44442611b58fdd909931e621f23.pdf doi: 10.14198/raei.1997.10.11
  3. Johns, T., Davies F. (1983). Text as a vehicle for information: the classroom use of written texts in a teaching reading in a foreign language. Reading in a Foreign Language, 1–19.
  4. Wasilewski, J. (2009). Contemporary Understanding of the Reading Process and Reading Strategies Used by ESOL Learners While Reading a Written Discourse. Humanising Language teaching, 4. Available at: http://www.hltmag.co.uk/aug09/mart02.htm
  5. Tarnopolskyi, O. B. (2006). Metodyka navchannia inshomovnoi movlennievoi diialnosti u vyshchomu movnomu zakladi osvity [Methods of Teaching the Foreign Language Communication Skills at the Linguistic Institution of Higher Learning]. Kyiv: INKOS, 248.
  6. Goodman, K. S.; Singer, H., Ruddell, R. B. (Eds.) (1976). Reading: a psycholinguistic guessing game. Theoretical Models and Processes of Reading, 497–508.
  7. Grabe, W. (1991). Current Developments in Second Language Reading Research. TESOL Quarterly, 25 (3), 375–406. doi: 10.2307/3586977
  8. Thornbury, S. (2006). An A-Z of ELT: A Dictionary of Terms and Concepts Used in English Language Teaching. Oxford: Macmillan Education, 264.
  9. Boretska, H. E. (2012). Metodyka formuvannia inshomovnoi kompetentnosti u chytanni [Foreign Reading Comprehension Competence Formation]. Inozemni movy [Foreign Languages], 3, 18–27. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2012_3_5
  10. Nikolaieva, S. Yu., Solovei, M. I. et. al. (2001). Prohrama z anhliiskoi movy dlia universytetiv/instytutiv (piatyrichnyi kurs navchannia) [English language curriculum for universities/institutes]. Kyiv: Kyiv Linguistic University, 245.
  11. Folomkina, S. K. (1985). Tekst v obuchenii inostrannym yazykam [Text in teaching foreign languages]. Foreign Languages at School, 3, 18–22.
  12. Cambridge University may end handwritten exams. Available at: https://breakingnewsenglish.com/1709/170913-handwriting-4.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-31

Як цитувати

Davydenko, O., & Ponomarenko, O. (2017). Розвиток компетентності в читанні у студентів першого курсу на матеріалах анломовних інтернет-новин. ScienceRise: Pedagogical Education, (12 (20), 4–7. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.118466

Номер

Розділ

Педагогічна освіта