Змістовно-процесуальні аспекти експериментального вивчення динаміки розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.118790Ключові слова:
креативність, креативна компетентність, експертні параметри, вияви, інтегровані уроки музикиАнотація
У дослідженні визначено педагогічний зміст креативності підлітків, подано експертні параметри та критерії креативної компетентності, їх вияви та рівні сформованості. Здійснено аналіз дослідно-експериментальної роботи з вивчення ефективності упровадження в освітній процес організаційно-методичної моделі розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики. Проаналізовано хід та результативність констатувального та підсумкового етапів експерименту
Посилання
- Dergavni osvitni standarty. Available at: http://iteach.com.ua/resources/full-time-tuition/m1/vp6/
- Onovleni programi dlya osnovnoi shkoly osvitnyoi galyzi “Mysteztvo” (2017–2018). Available at: https://artmon59-new.ed-era.com/
- Аntonova, О. E.; Dubaseniuk, O. A. (Ed.) (2012). Sytnist ponyattya kreatyvnosty: problem ta poshyki [The main thought of the phenomenon creativity: problems and searching]. Teoretychni i prykladni aspekty rozvitky kreatyvnoi osvity y vishiy shkoli. Zhitomir: GDY name of I. Franko, 14–41.
- Povyactel, N. I., Rozova, T. A. (2012). Praktychna psihologia creatyvnosti [The practical psychology of creativity]. Kyiv: NPU name of M. P. Dragomanova, 321.
- Ilyin, E. P. (2012). Psyhologia tvorchestva, kreatyvnosti, odaryonnosti [The psychology of creativity and talented personality]. Saint Petersburg: Piter, 830.
- Коzyr, А. V. (2016). Osnovny tendenzii rozvytky mystezkoi osvity na sychasnomy etapi [The development of the art education]. Profesionalizm pedahoha: teoretychni y metodychni aspekty, 3, 25–37.
- Segeda, N. A. (2014). Praksiologichni tendenzii rozvyazannya problem tvorchogo samoviragenya shcolyariv y svitovih myzichno-metodychnyh ideyah kinzya XX – pochatky XI stolyttia [Pracsiologycal appioaches in developing stydents’ creative self-presentation in the intynational musical ideas in XX –XI sentury]. Naukovyi visnyk Melitopolskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu, 2 (11), 142–147.
- Segeda, N. A. (2011). Profesiyniy rozvitoc vicladacha myzichnogo mysteztva: istorya, metodologia, teoria [The professional development of the art tutor: history, mrtodology, theory]. Kyiv: NPU name of M. P. Dragomanova, 273.
- Raygorodskiy, D. Y. (2015). Enciklopedya psihological [The encyclopedia of psicological]. Moscow: Bahrah-M, 704.
- Nемоv, R. S. (2014). Psihologia [Psicology]. Moscow: Urait M, 639.
- Torshilova, E., Morozova, T. Diagnostics of the students’ estetical perception. Available at: https://talant-portal.sfedu.ru/content/diagnostiki-esteticheskogo-vospriyatiya-uchashchihsya
- Barysheva, T. A. (2016). Psihologia razvitiya kreativnosty: teoria, diagnostica, tehnologii [Psicology in developing creative: teoria, diagnostics, tehnology]. Saint Petersburg: VVM, 316.
- Anisimov, V. P. (2004). Diagnostica myzicalnih sposobnostey detey. Moscow: Vlados, 130. Available at: http://music-fantasy.ru/content/diagnostika-muzykalnyh-sposobnostey-detey
- Yznavanie figyr. Test. Available at: https://vsetesti.ru/321/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Svetlana Tereshchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.