Змістовно-процесуальні аспекти експериментального вивчення динаміки розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики

Автор(и)

  • Svetlana Tereshchenko Мелітопольська спеціалізована школа І–ІІІ ступенів № 25 вул. Гетьманська, 93, м. Мелітополь, Україна, 72312 Навчально-науковий інститут соціальної та мистецької освіти Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Богдана Хмельницького вул. Грушевського, 19, м. Мелітополь, Україна, 72313, Україна https://orcid.org/0000-0001-8037-1968

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.118790

Ключові слова:

креативність, креативна компетентність, експертні параметри, вияви, інтегровані уроки музики

Анотація

У дослідженні визначено педагогічний зміст креативності підлітків, подано експертні параметри та критерії креативної компетентності, їх вияви та рівні сформованості. Здійснено аналіз дослідно-експериментальної роботи з вивчення ефективності упровадження в освітній процес організаційно-методичної моделі розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики. Проаналізовано хід та результативність констатувального та підсумкового етапів експерименту

Біографія автора

Svetlana Tereshchenko, Мелітопольська спеціалізована школа І–ІІІ ступенів № 25 вул. Гетьманська, 93, м. Мелітополь, Україна, 72312 Навчально-науковий інститут соціальної та мистецької освіти Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Богдана Хмельницького вул. Грушевського, 19, м. Мелітополь, Україна, 72313

Вчитель мистецтва

Аспірант

Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії

Посилання

  1. Dergavni osvitni standarty. Available at: http://iteach.com.ua/resources/full-time-tuition/m1/vp6/
  2. Onovleni programi dlya osnovnoi shkoly osvitnyoi galyzi “Mysteztvo” (2017–2018). Available at: https://artmon59-new.ed-era.com/
  3. Аntonova, О. E.; Dubaseniuk, O. A. (Ed.) (2012). Sytnist ponyattya kreatyvnosty: problem ta poshyki [The main thought of the phenomenon creativity: problems and searching]. Teoretychni i prykladni aspekty rozvitky kreatyvnoi osvity y vishiy shkoli. Zhitomir: GDY name of I. Franko, 14–41.
  4. Povyactel, N. I., Rozova, T. A. (2012). Praktychna psihologia creatyvnosti [The practical psychology of creativity]. Kyiv: NPU name of M. P. Dragomanova, 321.
  5. Ilyin, E. P. (2012). Psyhologia tvorchestva, kreatyvnosti, odaryonnosti [The psychology of creativity and talented personality]. Saint Petersburg: Piter, 830.
  6. Коzyr, А. V. (2016). Osnovny tendenzii rozvytky mystezkoi osvity na sychasnomy etapi [The development of the art education]. Profesionalizm pedahoha: teoretychni y metodychni aspekty, 3, 25–37.
  7. Segeda, N. A. (2014). Praksiologichni tendenzii rozvyazannya problem tvorchogo samoviragenya shcolyariv y svitovih myzichno-metodychnyh ideyah kinzya XX – pochatky XI stolyttia [Pracsiologycal appioaches in developing stydents’ creative self-presentation in the intynational musical ideas in XX –XI sentury]. Naukovyi visnyk Melitopolskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu, 2 (11), 142–147.
  8. Segeda, N. A. (2011). Profesiyniy rozvitoc vicladacha myzichnogo mysteztva: istorya, metodologia, teoria [The professional development of the art tutor: history, mrtodology, theory]. Kyiv: NPU name of M. P. Dragomanova, 273.
  9. Raygorodskiy, D. Y. (2015). Enciklopedya psihological [The encyclopedia of psicological]. Moscow: Bahrah-M, 704.
  10. Nемоv, R. S. (2014). Psihologia [Psicology]. Moscow: Urait M, 639.
  11. Torshilova, E., Morozova, T. Diagnostics of the students’ estetical perception. Available at: https://talant-portal.sfedu.ru/content/diagnostiki-esteticheskogo-vospriyatiya-uchashchihsya
  12. Barysheva, T. A. (2016). Psihologia razvitiya kreativnosty: teoria, diagnostica, tehnologii [Psicology in developing creative: teoria, diagnostics, tehnology]. Saint Petersburg: VVM, 316.
  13. Anisimov, V. P. (2004). Diagnostica myzicalnih sposobnostey detey. Moscow: Vlados, 130. Available at: http://music-fantasy.ru/content/diagnostika-muzykalnyh-sposobnostey-detey
  14. Yznavanie figyr. Test. Available at: https://vsetesti.ru/321/

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-31

Як цитувати

Tereshchenko, S. (2017). Змістовно-процесуальні аспекти експериментального вивчення динаміки розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики. ScienceRise: Pedagogical Education, (12 (20), 8–12. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.118790

Номер

Розділ

Педагогічна освіта