Особливості використання хмарного сервісу Office 365 для організації освітнього процесу вищого навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.119580Ключові слова:
хмарні технології, хмарні сервіси, інформаційні технології, освіта, Microsoft Office 365, OneDriveАнотація
У статті наведено основні відомості про Google та Microsoft сервіси і про переваги роботи з ними у сфері освіти. Описано сервіси Microsoft Office 365, що забезпечують зручність упорядкування, швидку роботу, online-комунікацію, доступність будь-яких електронних ресурсів у діяльності навчального закладу. Здійснено огляд можливостей служб Office 365, описано особливості та аспекти використання Microsoft Office 365 в освітньому процесіПосилання
- Lytvynova, S. H. (Ed.) (2006). Dosvid uchyteliv Ukrainy z vykorystannia khmarnykh servisiv u systemi zahalnoi serednoi osvity [The experience of Ukraine's teachers on the use of cloud services in the system of general secondary education]. Kyiv: Komprynt, 310.
- Bykov, V. (2011). Khmarni tekhnolohiy, IKT-autsorsynh i novi funktsiy IKT pidrozdiliv osvitnikh i naukovykh ustanov [Cloud technologies, ICT outsourcing and new functions of ICT units of educational and scientific institutions]. Information technology in education, 10, 8–23.
- Lytvynova, S. (2015). Metodyka proektuvannia ta vykorystannia khmaro orientovanoho navchalnoho seredovyshcha zahalnoosvitnoho navchalnoho zakladu [Methodology of designing and using a cloud-based educational environment of a comprehensive educational institution]. Kyiv: Komprynt, 280.
- Lytvynova, S. (2015). Metodyka proektuvannia khmaro orientovanoho navchalnoho seredovyshcha zahalnoosvitnoho navchalnoho zakladu na rivni kerivnyka [Methodology of designing a cloud-based educational environment of a comprehensive educational institution at the level of the head]. Computer at school and family, 2 (122), 5–11.
- Burtovyi, S. Khmarni tekhnolohiy v osviti: Microsoft, Google, IBM. Available at: http://oin.in.ua/osvitni-hmary-microsoft-google-ibm-suchasni-instrumenty-formuvannya-osvitnoho-seredovyscha-navchalno-doslidnytskoji-diyalnosti-ditej/
- Kartashova, L. A. Khmarni tekhnolohiy yak skladnyk suchasnoho osvitnoho polikulturnoho seredovyshcha. Available at: http://lkartashova.at.ua/publ/khmarni_tekhnologiji_jak_skladnik_suchasnogo_osvitnogo_polikulturnogo_seredovishha/1-1-0-43
- Kademiya, M., Kobysia, V. (2012). Mozhlyvosti, shcho nadaiut khmarni tekhnolohiy. Khmarni tekhnolohiy v osviti: materialy Vseukrainskoho naukovo-metodychnoho Internet-seminaru. Kryvyi Rih: Vydavnychyi viddil KMI, 66–67.
- Shyshkina, M., Popel, M. (2013). Khmarno oriyentovane osvitnie seredovyshche navchalnoho zakladu: suchasnyi stan i perspektyvy rozvytku doslidzhen [The cloud-based educational environment of an educational institution: the current state and prospects of research development]. Information technologies and teaching aids, 5, 66–80.
- Lytvynova, S. H. (Ed.) (2015). Modeliuvannia y intehratsiya servisiv khmaro oriyentovanoho navchalnoho seredovyshcha [Simulation and integration of cloud-oriented learning environment services]. Kyiv: Komprynt, 163.
- Bykov, V. Yu. (2010). Suchasni zavdannia informatyzatsiy osvity. Informatsiyni tekhnolohiy i zasoby navchannia, 1 (15).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Nataliya Lishchyna, Valeriy Lishchyna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.