Особливості використання хмарного сервісу Office 365 для організації освітнього процесу вищого навчального закладу

Автор(и)

  • Nataliya Lishchyna Луцький національний технічний університет вул. Львівська, 75, м. Луцьк, Україна, 43018, Україна https://orcid.org/0000-0002-5200-536X
  • Valeriy Lishchyna Луцький національний технічний університет вул. Львівська, 75, м. Луцьк, Україна, 43018, Україна https://orcid.org/0000-0002-2371-3850

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.119580

Ключові слова:

хмарні технології, хмарні сервіси, інформаційні технології, освіта, Microsoft Office 365, OneDrive

Анотація

У статті наведено основні відомості про Google та Microsoft сервіси і про переваги роботи з ними у сфері освіти. Описано сервіси Microsoft Office 365, що забезпечують зручність упорядкування, швидку роботу, online-комунікацію, доступність будь-яких електронних ресурсів у діяльності навчального закладу. Здійснено огляд можливостей служб Office 365, описано особливості та аспекти використання Microsoft Office 365 в освітньому процесі

Біографії авторів

Nataliya Lishchyna, Луцький національний технічний університет вул. Львівська, 75, м. Луцьк, Україна, 43018

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних технологій

Valeriy Lishchyna, Луцький національний технічний університет вул. Львівська, 75, м. Луцьк, Україна, 43018

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних технологій

Посилання

  1. Lytvynova, S. H. (Ed.) (2006). Dosvid uchyteliv Ukrainy z vykorystannia khmarnykh servisiv u systemi zahalnoi serednoi osvity [The experience of Ukraine's teachers on the use of cloud services in the system of general secondary education]. Kyiv: Komprynt, 310.
  2. Bykov, V. (2011). Khmarni tekhnolohiy, IKT-autsorsynh i novi funktsiy IKT pidrozdiliv osvitnikh i naukovykh ustanov [Cloud technologies, ICT outsourcing and new functions of ICT units of educational and scientific institutions]. Information technology in education, 10, 8–23.
  3. Lytvynova, S. (2015). Metodyka proektuvannia ta vykorystannia khmaro orientovanoho navchalnoho seredovyshcha zahalnoosvitnoho navchalnoho zakladu [Methodology of designing and using a cloud-based educational environment of a comprehensive educational institution]. Kyiv: Komprynt, 280.
  4. Lytvynova, S. (2015). Metodyka proektuvannia khmaro orientovanoho navchalnoho seredovyshcha zahalnoosvitnoho navchalnoho zakladu na rivni kerivnyka [Methodology of designing a cloud-based educational environment of a comprehensive educational institution at the level of the head]. Computer at school and family, 2 (122), 5–11.
  5. Burtovyi, S. Khmarni tekhnolohiy v osviti: Microsoft, Google, IBM. Available at: http://oin.in.ua/osvitni-hmary-microsoft-google-ibm-suchasni-instrumenty-formuvannya-osvitnoho-seredovyscha-navchalno-doslidnytskoji-diyalnosti-ditej/
  6. Kartashova, L. A. Khmarni tekhnolohiy yak skladnyk suchasnoho osvitnoho polikulturnoho seredovyshcha. Available at: http://lkartashova.at.ua/publ/khmarni_tekhnologiji_jak_skladnik_suchasnogo_osvitnogo_polikulturnogo_seredovishha/1-1-0-43
  7. Kademiya, M., Kobysia, V. (2012). Mozhlyvosti, shcho nadaiut khmarni tekhnolohiy. Khmarni tekhnolohiy v osviti: materialy Vseukrainskoho naukovo-metodychnoho Internet-seminaru. Kryvyi Rih: Vydavnychyi viddil KMI, 66–67.
  8. Shyshkina, M., Popel, M. (2013). Khmarno oriyentovane osvitnie seredovyshche navchalnoho zakladu: suchasnyi stan i perspektyvy rozvytku doslidzhen [The cloud-based educational environment of an educational institution: the current state and prospects of research development]. Information technologies and teaching aids, 5, 66–80.
  9. Lytvynova, S. H. (Ed.) (2015). Modeliuvannia y intehratsiya servisiv khmaro oriyentovanoho navchalnoho seredovyshcha [Simulation and integration of cloud-oriented learning environment services]. Kyiv: Komprynt, 163.
  10. Bykov, V. Yu. (2010). Suchasni zavdannia informatyzatsiy osvity. Informatsiyni tekhnolohiy i zasoby navchannia, 1 (15).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-31

Як цитувати

Lishchyna, N., & Lishchyna, V. (2017). Особливості використання хмарного сервісу Office 365 для організації освітнього процесу вищого навчального закладу. ScienceRise: Pedagogical Education, (12 (20), 13–17. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.119580

Номер

Розділ

Педагогічна освіта