Теоретичний аналіз понятійно-категоріального апарату післядипломної освіти фахівців екологічного спрямування

Автор(и)

  • Natalia Bordiug Житомирський національний агроекологічний університет бул. Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008, Україна https://orcid.org/0000-0002-3489-4669

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.120043

Ключові слова:

післядипломна освіта, підвищення кваліфікації, самоосвіта, стажування, неперервна екологічна освіта, перепідготовка

Анотація

Здійснено теоретичний аналіз поняття «післядипломна освіта» у нормативно-правових джерелах. Виокремлено структурно-змістовну складову базових понять у післядипломній екологічній освіті. Охарактеризовано організаційні форми системи післядипломної освіти фахівців з екології. Розглянуто проблему забезпечення неперервності у післядипломній освіті фахівців екологічного спрямування. Розроблено ієрархічну структуру у неперервній освіті з галузі екології та виділено екологічну наповненість кожної структурної одиниці

Біографія автора

Natalia Bordiug, Житомирський національний агроекологічний університет бул. Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008

Кандидат сільськогосподарських наук, доцент

Кафедра екологічної безпеки та економіки природокористування

Посилання

  1. Desiatov, T. M. (2015). Intelektualni adaptyvni navchalni systemy doroslykh. Visnyk Cherkaskoho universytetu, 34 (367), 34–40.
  2. Protasova, N. H. (2013). Aktualni problemy teoriy i praktyky upravlinnia osvitoiu doroslykh v Ukraini. Osvita doroslykh: teoriya, dosvid, perspektyvy, 7, 149–159.
  3. Mysyk, I. H. (2011). Posledyplomnoe pedahohycheskoe obrazovanye v Ukrayne v systeme neprerivnoho obrazovanyia. Naukove piznannia: metodolohiya ta tekhnolohiya. Seriya: filosofiia, sotsiolohiya, politolohiya, 2 (27), 98–105.
  4. Kuleshova, V. V. (2011). Do problemy retrospektyvnoho analizu zarubizhnoho dosvidu funktsionuvannia systemy neperervnoi profesiinoi osvity. Problemy inzhenerno-pedahohichnoi osvity, 32-33, 184–191.
  5. Kliasen, N. (2014). Pisliadyplomna pedahohichna osvita: zarubizhnyi dosvid ta suchasna praktyka. Nova pedahohichna dumka, 2, 187–190. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_56
  6. Oliinyk, V. V. (2013). Tendentsii rozvytku pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity v umovakh transformatsiy suspilstva. Teoriya i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy, 1, 56–66.
  7. Ofitsiinyi sait Verkhovnoi Rady Ukrainy. Normatyvno-pravova baza Ukrainy. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws
  8. Pro osvitu (2017). Verkhovna Rada Ukrainy, No. 2145-VIII. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
  9. Kontseptsiya ekolohichnoi osvity Ukrainy (2002). Informatsiynyi zbirnyk Ministerstva osvity i nauky Ukrainy, 7, 3–23.
  10. Kremen, V. H. (Ed.) (2008). Entsyklopediya osvity. Kyiv: Yurinkom Inter, 1040.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-31

Як цитувати

Bordiug, N. (2017). Теоретичний аналіз понятійно-категоріального апарату післядипломної освіти фахівців екологічного спрямування. ScienceRise: Pedagogical Education, (12 (20), 43–47. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.120043

Номер

Розділ

Педагогічна освіта