Роль учителя у процесі формуванні комунікативної компетентності молодших школярів на основі структурного підходу до особистості

Автор(и)

  • Vasyl Zhukovskyy Національний університет «Oстрозька академія» вул. Семінарська, 2, м. Острог, Україна, 35800, Україна https://orcid.org/0000-0002-9170-8682

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.120051

Ключові слова:

комунікативна компетентність, комунікативні уміння учителя, молодші школярі, структура особистості

Анотація

У статті розкрито роль учителя у формуванні комунікативної компетентності молодших школярів та необхідні для цього педагогічні уміння. Подано результати опитування експертів щодо проблем формування комунікативної компетентності в учнів початкової школи. Наголошено на ефективності формування комунікативної компетентності молодших школярів на основі структури особистості, розробленої К. К. Платоновим

Біографія автора

Vasyl Zhukovskyy, Національний університет «Oстрозька академія» вул. Семінарська, 2, м. Острог, Україна, 35800

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра англійської мови і літератури

Посилання

  1. Korniiaka, O. M. (2009). Suchasni pidkhody do vyvchennia komunikatyvnoi kompetentnosti osobystosti. Problemy suchasnoi psykholohii, 3, 180–194.
  2. Yurchenko, V. I. (2013). Formuvannia v uchniv komunikatyvnoi kompetentnosti – vazhlyve zavdannia pochatkovoi shkoly. Imidzh suchasnoho pedahoha, 4 (133), 59–62.
  3. Dubaseniuk, O. A., Semeniuk, T. V., Antonova, O. Ye. (2003). Profesiyna pidhotovka maibutnoho vchytelia do pedahohichnoi diialnosti. Zhytomyr: Zhytomyrskyi derzhavnyi universytet, 192.
  4. Marushchak, O. M. (2017). Formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti molodshykh shkoliariv zasobamy dytiachoi periodyky. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, 134.
  5. Meleshko, L. V. (2017). Formuvannia movlennievoi kompetentnosti uchniv u protsesi navchannia ukrainskoi movy z vykorystanniam kompiuternykh ihor. Informatsiyni tekhnolohiy i zasoby navchannia, 60 (4), 87–94.
  6. Kopeliuk, S. (2015). Formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti uchniv pochatkovoi shkoly na urokakh literaturnoho chytannia. Hirska shkola Ukrainskykh Karpat, 12-13, 163–165.
  7. Lioznova, Ye. V. Osoblyvosti nervovoi systemy i spilkuvannia molodshykh shkoliariv. Available at: http://tanuares.ru/rizne/31235-osoblivosti-nervovoi-sistemi-i-spilkuvannja.html
  8. Platonov, K. K. (1986). Struktura i razvitie lichnosti. Moscow: Nauka, 255.
  9. Khromchenko, O. O. Formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti molodshykh shkoliariv. Available at: https://urok-ua.com/formuvannya-komunikatyvnoji-kompetentnosti-molodshyh-shkolyariv/
  10. Savchenko, L. S. (2016). Formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti molodshykh shkoliariv. Available at: http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/formuvannya-komunikativnoyi-kompetentnosti-molodsh-2.html
  11. Savchenko, L. S. (2016). Formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti molodshykh shkoliariv. Available at: http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/formuvannya-komunikativnoyi-kompetentnosti-molodsh-2.html
  12. Kornieva, L. (2013). Hendernyi aspekt komunikatsii. Filolohichni nauky, 13, 106–113.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-31

Як цитувати

Zhukovskyy, V. (2017). Роль учителя у процесі формуванні комунікативної компетентності молодших школярів на основі структурного підходу до особистості. ScienceRise: Pedagogical Education, (12 (20), 48–54. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.120051

Номер

Розділ

Педагогічна освіта