Іншомовна освіта як соціальна та філософська категорія
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.121023Ключові слова:
іншомовна освіта, іноземна мова, моделювання проекту мовленнєвої діяльності, освітня парадигмаАнотація
Іншомовна освіта – одна з пріоритетних галузей освітньої політики України. До її основних завдань, окрім навчання студентів іноземної мови, можна віднести збагачення внутрішнього світу людини, що робить її більш ерудованою та виводить суспільство на новий рівень. У даній статті іншомовна освіта розглядається як соціальна та філософська категорія, що доводить її масштабність та багатогранність
Посилання
- Kryuchkov, G. (2002). Strategiya navchannya inozemnikh mov v Ukraini [The Strategy of Learning Foreign Languages in Ukraine]. Inozemni movy v navchalnykh zakladakh, 1-2, 10–13.
- Voytovich, I. K.; Zelenina, T. I. (Ed.) (2012). Inostrannyye yazyki v kontekste nepreryvnogo obrazovaniya: monografiya [Foreign languages in the context of continuing education]. Izhevsk: Udmurtskyi unyversytet, 212.
- Busel, V. T. (Ed.) (2005). Velikiy tlumachniy slovnik suchasnoi ukrains'koi movi [Great explanatory dictionary of contemporary Ukrainian language]. Kyiv-Irpin: Perun, 1728.
- Gusserl, E. (2009). Idei k chistoy fenomenologii i fenomenologicheskoy filosofii [Ideas for pure phenomenology and phenomenological philosophy]. Moscow: Akademicheskiy proekt, 78.
- Vitgenshteyn, L. (2010). Kul'tura i tsennost'. O dostovernosti [Culture and value. About the reliability]. Moscow, 256.
- Tarasova, M. V. (2012). Kul'tura i obrazovaniye: printsipy vzaimodeystviya [Culture and education: the principles of interaction]. Krasnoyarsk: Sibirskiy federal'nyy universitet, 360.
- Passov, E. I. (2008). Tank modernizatsii na nive obrazovaniya [Tank of modernization in the education sphere]. Moscow: GLOSSA-PRESS, 276.
- Radchenko, O. A. (2006). Yazyk kak mirosozidaniye. Lingvofilosofskaya kontseptsiya neogumbol'dtianstva [Language as mirozozidanie. Linguophilosophical concept of Neogumboldtianism]. Moscow: KomKniga, 312.
- Evdokimova-Lisogor, L. A. (2011). Psikhologichna pidgotovka studentiv do protsesu mizhkul'turnoi komunikatsii [Psychological preparation of students to the process of intercultural communication]. Available at: http://www.rusnauka.com/15_NNM_2014/Philologia/7_170378.doc.htm
- Bolshoy entsiklopedicheskiy slovar. Akademik. Available at: https://dic.academic.ru/contents.nsf/enc3p
- Balezin D. (2007). Zachem izuchat' inostrannyye yaziki [Why to study foreign languages]. Available at: http://www.yourfreedom.ru/zachem-izuchat-inostrannye-yazyki/
- Kovalenko, O. (2005). Na shlyakhu do demokratizatsii suspil'stva [On the Way to the Democratization of Society]. Inozemni movi v navchal'nikh zakladakh, 3, 92–100.
- Borisenkov, V. P. (2004). Vyzovy sovremennoy epokhi i prioritetnyye zadachi pedagogicheskoy nauki [Challenges of the modern era and the priority tasks of pedagogical science]. Pedagogika, 1, 3–10.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Irina Onishchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.