Іншомовна освіта як соціальна та філософська категорія

Автор(и)

  • Irina Onishchuk Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського вул. Острозького, 32, м. Вінниця, Україна, 21100, Україна https://orcid.org/0000-0003-3690-9681

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.121023

Ключові слова:

іншомовна освіта, іноземна мова, моделювання проекту мовленнєвої діяльності, освітня парадигма

Анотація

Іншомовна освіта – одна з пріоритетних галузей освітньої політики України. До її основних завдань, окрім навчання студентів іноземної мови, можна віднести збагачення внутрішнього світу людини, що робить її більш ерудованою та виводить суспільство на новий рівень. У даній статті іншомовна освіта розглядається як соціальна та філософська категорія, що доводить її масштабність та багатогранність

Біографія автора

Irina Onishchuk, Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського вул. Острозького, 32, м. Вінниця, Україна, 21100

Аспірант

Кафедра педагогіки та професійної освіти

Посилання

  1. Kryuchkov, G. (2002). Strategiya navchannya inozemnikh mov v Ukraini [The Strategy of Learning Foreign Languages in Ukraine]. Inozemni movy v navchalnykh zakladakh, 1-2, 10–13.
  2. Voytovich, I. K.; Zelenina, T. I. (Ed.) (2012). Inostrannyye yazyki v kontekste nepreryvnogo obrazovaniya: monografiya [Foreign languages in the context of continuing education]. Izhevsk: Udmurtskyi unyversytet, 212.
  3. Busel, V. T. (Ed.) (2005). Velikiy tlumachniy slovnik suchasnoi ukrains'koi movi [Great explanatory dictionary of contemporary Ukrainian language]. Kyiv-Irpin: Perun, 1728.
  4. Gusserl, E. (2009). Idei k chistoy fenomenologii i fenomenologicheskoy filosofii [Ideas for pure phenomenology and phenomenological philosophy]. Moscow: Akademicheskiy proekt, 78.
  5. Vitgenshteyn, L. (2010). Kul'tura i tsennost'. O dostovernosti [Culture and value. About the reliability]. Moscow, 256.
  6. Tarasova, M. V. (2012). Kul'tura i obrazovaniye: printsipy vzaimodeystviya [Culture and education: the principles of interaction]. Krasnoyarsk: Sibirskiy federal'nyy universitet, 360.
  7. Passov, E. I. (2008). Tank modernizatsii na nive obrazovaniya [Tank of modernization in the education sphere]. Moscow: GLOSSA-PRESS, 276.
  8. Radchenko, O. A. (2006). Yazyk kak mirosozidaniye. Lingvofilosofskaya kontseptsiya neogumbol'dtianstva [Language as mirozozidanie. Linguophilosophical concept of Neogumboldtianism]. Moscow: KomKniga, 312.
  9. Evdokimova-Lisogor, L. A. (2011). Psikhologichna pidgotovka studentiv do protsesu mizhkul'turnoi komunikatsii [Psychological preparation of students to the process of intercultural communication]. Available at: http://www.rusnauka.com/15_NNM_2014/Philologia/7_170378.doc.htm
  10. Bolshoy entsiklopedicheskiy slovar. Akademik. Available at: https://dic.academic.ru/contents.nsf/enc3p
  11. Balezin D. (2007). Zachem izuchat' inostrannyye yaziki [Why to study foreign languages]. Available at: http://www.yourfreedom.ru/zachem-izuchat-inostrannye-yazyki/
  12. Kovalenko, O. (2005). Na shlyakhu do demokratizatsii suspil'stva [On the Way to the Democratization of Society]. Inozemni movi v navchal'nikh zakladakh, 3, 92–100.
  13. Borisenkov, V. P. (2004). Vyzovy sovremennoy epokhi i prioritetnyye zadachi pedagogicheskoy nauki [Challenges of the modern era and the priority tasks of pedagogical science]. Pedagogika, 1, 3–10.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-15

Як цитувати

Onishchuk, I. (2018). Іншомовна освіта як соціальна та філософська категорія. ScienceRise: Pedagogical Education, (1 (21), 8–13. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.121023

Номер

Розділ

Педагогічна освіта