Технологія формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів у процесі професійної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.121404Ключові слова:
культура, дизайнери, технологія, компонент, тренінг, програма, умови, принципи, методика, структураАнотація
У статті представлено програму формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів у процесі професійної підготовки засобами інтерактивних технологій. Представлено сутність та структуру художньої культури майбутніх художників-конструкторів. Обґрунтовано методику, педагогічні умови, принципи формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів. Розкрито структуру тренінгових занять програми формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів
Посилання
- Karpova, S. M. (2012). Kryteriyi ta pokaznyky sformovanosti khudozhn'o-profesiynoyi kul'tury maybutnikh arkhitektoriv [Criteria and indicators of the formation of artistic and professional culture of future architects]. Naukovyy visnyk Pivdennoukrayins'koho natsional'noho pedahohichnoho universytetu imeni K. D. Ushyns'koho, 7-8, 8–13.
- Kryts'ka, A. M. (2012). Psykholoho-pedahohichni umovy rozvytku profesiynoyi kompetentnosti maybutnikh dyzayneriv [Psychological-pedagogical conditions of development of professional competence of future designers]. Kyiv, 289.
- Makar, Z. Yu. (2014). Vymohy do profesiynykh znan' i vmin' suchasnykh fakhivtsiv sfery dyzaynu [Requirements for professional knowledge and skills of modern specialists in the sphere of design]. Naukovyy visnyk Chernivets'koho universytetu, 713, 108–116.
- Radkevych, V. O.; Nychkalo, N. H. (Ed.) (2010). Teoretychni i metodychni zasady profesiynoho navchannya u zakladakh proftekhosvity khudozhn'oho profilyu [Theoretical and methodical principles of professional training in the institutions of vocational education of artistic profile]. Kyiv: UkrINTEI, 420.
- Fursa, O. (2011). Rozvytok dyzayn-osvity v Ukrayini i zarubizhzhi: istoryko-porivnyal'nyy aspekt [Development of design education in Ukraine and abroad: historical and comparative aspect]. Porivnyal'na profesiyna pedahohika, 2, 112–124.
- Zeer, E. F. (2004). Modernizatsiya professionalnogo obrazovaniya: kompetentnostnyiy podhod [Modernization of vocational education: a competence approach]. Obrazovanie i nauka, 3 (27), 44–49.
- Yahupov, V. V., Svystun, V. I. (2007). Kompetentnisnyy pidkhid do pidhotovky fakhivtsiv u systemi vyshchoyi osvity [Competency Approach to the Training of Specialists in the Higher Education System]. Naukovi zapysky. Pedahohichni, psykholohichni nauky ta sotsial'na robota, 71, 3–8.
- Pometun, O., Pyrozhenko, L. (2002). Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya: teoriya i praktyka [Interactive Learning Technologies: тheory and рractice]. Kyiv, 136.
- Savenko, N. I., Kovhanich H. H. (2009). Prohnostychni oriyentyry innovatsiynoho rozvytku pozashkil'noho zakladu [Prognostic guidelines for the innovative development of an out-of-school institution]. Kharkiv, 256.
- Zaharova, G. I. (2008). Teoriya i metodika psihologicheskogo treninga [Theory and methodology of psychological training]. Chelyabinsk, 44.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Anton Semenyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.