Технологія формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів у процесі професійної підготовки

Автор(и)

  • Anton Semenyuk Приватний вищий навчальний заклад «Одеський коледж комп’ютерних технологій «Сервер» Польський узвіз, 1, м. Одеса, Україна, 65026, Україна https://orcid.org/0000-0002-9148-827X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.121404

Ключові слова:

культура, дизайнери, технологія, компонент, тренінг, програма, умови, принципи, методика, структура

Анотація

У статті представлено програму формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів у процесі професійної підготовки засобами інтерактивних технологій. Представлено сутність та структуру художньої культури майбутніх художників-конструкторів. Обґрунтовано методику, педагогічні умови, принципи формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів. Розкрито структуру тренінгових занять програми формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів

Біографія автора

Anton Semenyuk, Приватний вищий навчальний заклад «Одеський коледж комп’ютерних технологій «Сервер» Польський узвіз, 1, м. Одеса, Україна, 65026

Викладач

Посилання

  1. Karpova, S. M. (2012). Kryteriyi ta pokaznyky sformovanosti khudozhn'o-profesiynoyi kul'tury maybutnikh arkhitektoriv [Criteria and indicators of the formation of artistic and professional culture of future architects]. Naukovyy visnyk Pivdennoukrayins'koho natsional'noho pedahohichnoho universytetu imeni K. D. Ushyns'koho, 7-8, 8–13.
  2. Kryts'ka, A. M. (2012). Psykholoho-pedahohichni umovy rozvytku profesiynoyi kompetentnosti maybutnikh dyzayneriv [Psychological-pedagogical conditions of development of professional competence of future designers]. Kyiv, 289.
  3. Makar, Z. Yu. (2014). Vymohy do profesiynykh znan' i vmin' suchasnykh fakhivtsiv sfery dyzaynu [Requirements for professional knowledge and skills of modern specialists in the sphere of design]. Naukovyy visnyk Chernivets'koho universytetu, 713, 108–116.
  4. Radkevych, V. O.; Nychkalo, N. H. (Ed.) (2010). Teoretychni i metodychni zasady profesiynoho navchannya u zakladakh proftekhosvity khudozhn'oho profilyu [Theoretical and methodical principles of professional training in the institutions of vocational education of artistic profile]. Kyiv: UkrINTEI, 420.
  5. Fursa, O. (2011). Rozvytok dyzayn-osvity v Ukrayini i zarubizhzhi: istoryko-porivnyal'nyy aspekt [Development of design education in Ukraine and abroad: historical and comparative aspect]. Porivnyal'na profesiyna pedahohika, 2, 112–124.
  6. Zeer, E. F. (2004). Modernizatsiya professionalnogo obrazovaniya: kompetentnostnyiy podhod [Modernization of vocational education: a competence approach]. Obrazovanie i nauka, 3 (27), 44–49.
  7. Yahupov, V. V., Svystun, V. I. (2007). Kompetentnisnyy pidkhid do pidhotovky fakhivtsiv u systemi vyshchoyi osvity [Competency Approach to the Training of Specialists in the Higher Education System]. Naukovi zapysky. Pedahohichni, psykholohichni nauky ta sotsial'na robota, 71, 3–8.
  8. Pometun, O., Pyrozhenko, L. (2002). Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya: teoriya i praktyka [Interactive Learning Technologies: тheory and рractice]. Kyiv, 136.
  9. Savenko, N. I., Kovhanich H. H. (2009). Prohnostychni oriyentyry innovatsiynoho rozvytku pozashkil'noho zakladu [Prognostic guidelines for the innovative development of an out-of-school institution]. Kharkiv, 256.
  10. Zaharova, G. I. (2008). Teoriya i metodika psihologicheskogo treninga [Theory and methodology of psychological training]. Chelyabinsk, 44.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-19

Як цитувати

Semenyuk, A. (2018). Технологія формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів у процесі професійної підготовки. ScienceRise: Pedagogical Education, (1 (21), 13–16. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.121404

Номер

Розділ

Педагогічна освіта