Європейська освітня політика щодо управління якiстю підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.121708Ключові слова:
докторська освіта, забезпечення якості, управління, Зальцбурзькі принципи, політика докторської освітиАнотація
Статтю присвячено вивченню європейської освітньої політики щодо управління якістю підготовки докторів філософії. Обґрунтовано управлінські підходи до забезпечення якості докторської освіти у країнах Європейського Союзу, що втілюються у рамках низки директивів та нормативно-законодавчих документів, прийняття яких зактуалізувалось включенням третього циклу вищої освіти до Болонського процесу (Зальцбурзькі Принципи, Рекомендації та ін.)
Посилання
- Jones, M. (2013). Issues in Doctoral Studies – Forty Years of Journal Discussion: Where have we been and where are we going? International Journal of Doctoral Studies, 8, 83–104. doi: 10.28945/1871
- European University Association (2017). The EUA Council for Doctoral Education: Current and future challenges for Doctoral Education in Europe. 25 May 2017. Ljubljana, Slovenia. Available at: https://www.uni-lj.si/mma/.../2017060508512228/ (Last accessed: 10.12.2017)
- Gisemba Bagaka’s, J., Bransteter, I., Rispinto, S., Badillo, N. (2015). Exploring Student Success in a Doctoral Program: The Power of Mentorship and Research Engagement. International Journal of Doctoral Studies, 10, 323–342. doi: 10.28945/2291
- Szadkowski, K. (2014). The Long Shadow of Doctoral Candidate Status. Case Study. Social Work & Society, 12 (2). Available at: http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:464-sws-61 (Last accessed: 11.12.2017)
- Gatfield, T. (2005). An Investigation into PhD Supervisory Management Styles: Development of a dynamic conceptual model and its managerial implications. Journal of Higher Education Policy and Management, 27 (3), 311–325. doi: 10.1080/13600800500283585
- Hyatt, L., Williams, P. E. (2011). 21st Century Competencies for Doctoral Leadership Faculty. Innovative Higher Education, 36 (1), 53–66. doi: 10.1007/s10755-010-9157-5
- Realising the European Higher Education Area (2003). Communiqué of the Conference of Ministers responsible for Higher Education in Berlin on 19 September 2003. Berlin. Available at: http://www.enqa.eu/wp-content/uploads/2013/03/BerlinCommunique1.pdf (Last accessed: 30.10.2017)
- Conclusions and Recommendations from the Bologna Seminar on “Doctoral Programmes for the European Knowledge Society” (Salzburg, 3–5 February 2005) (2005). Salzburg. Available at: http://orpheus-med.org/images/stories/documents/Salzburg%20Conclusions.pdf (Last accessed: 10.12.2017)
- European University Association (2010). Salzburg II Recommendations. European Universities’ Achievements since 2005 in Implementing the Salzburg Principles. Brussels. Available at: http://www.eua.be/Libraries/publications-homepage-list/Salzburg_II_Recommendations (Last accessed: 10.12.2017)
- European University Association (2016). Doctoral Education – Taking Salzburg Forward. Implementation and New Challenges. Available at: http://www.eua.be/activities-services/cde/the-shape-things-to-come.aspx (Last accessed: 10.12.2017)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Olha Fast
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.