Європейська освітня політика щодо управління якiстю підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації

Автор(и)

  • Olha Fast Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки пр. Волі, 13, м. Луцьк, Україна, 43025, Україна https://orcid.org/0000-0001-7216-0044

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.121708

Ключові слова:

докторська освіта, забезпечення якості, управління, Зальцбурзькі принципи, політика докторської освіти

Анотація

Статтю присвячено вивченню європейської освітньої політики щодо управління якістю підготовки докторів філософії. Обґрунтовано управлінські підходи до забезпечення якості докторської освіти у країнах Європейського Союзу, що втілюються у рамках низки директивів та нормативно-законодавчих документів, прийняття яких зактуалізувалось включенням третього циклу вищої освіти до Болонського процесу (Зальцбурзькі Принципи, Рекомендації та ін.)

Біографія автора

Olha Fast, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки пр. Волі, 13, м. Луцьк, Україна, 43025

Кандидат педагогічних наук

Посилання

  1. Jones, M. (2013). Issues in Doctoral Studies – Forty Years of Journal Discussion: Where have we been and where are we going? International Journal of Doctoral Studies, 8, 83–104. doi: 10.28945/1871
  2. European University Association (2017). The EUA Council for Doctoral Education: Current and future challenges for Doctoral Education in Europe. 25 May 2017. Ljubljana, Slovenia. Available at: https://www.uni-lj.si/mma/.../2017060508512228/ (Last accessed: 10.12.2017)
  3. Gisemba Bagaka’s, J., Bransteter, I., Rispinto, S., Badillo, N. (2015). Exploring Student Success in a Doctoral Program: The Power of Mentorship and Research Engagement. International Journal of Doctoral Studies, 10, 323–342. doi: 10.28945/2291
  4. Szadkowski, K. (2014). The Long Shadow of Doctoral Candidate Status. Case Study. Social Work & Society, 12 (2). Available at: http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:464-sws-61 (Last accessed: 11.12.2017)
  5. Gatfield, T. (2005). An Investigation into PhD Supervisory Management Styles: Development of a dynamic conceptual model and its managerial implications. Journal of Higher Education Policy and Management, 27 (3), 311–325. doi: 10.1080/13600800500283585
  6. Hyatt, L., Williams, P. E. (2011). 21st Century Competencies for Doctoral Leadership Faculty. Innovative Higher Education, 36 (1), 53–66. doi: 10.1007/s10755-010-9157-5
  7. Realising the European Higher Education Area (2003). Communiqué of the Conference of Ministers responsible for Higher Education in Berlin on 19 September 2003. Berlin. Available at: http://www.enqa.eu/wp-content/uploads/2013/03/BerlinCommunique1.pdf (Last accessed: 30.10.2017)
  8. Conclusions and Recommendations from the Bologna Seminar on “Doctoral Programmes for the European Knowledge Society” (Salzburg, 3–5 February 2005) (2005). Salzburg. Available at: http://orpheus-med.org/images/stories/documents/Salzburg%20Conclusions.pdf (Last accessed: 10.12.2017)
  9. European University Association (2010). Salzburg II Recommendations. European Universities’ Achievements since 2005 in Implementing the Salzburg Principles. Brussels. Available at: http://www.eua.be/Libraries/publications-homepage-list/Salzburg_II_Recommendations (Last accessed: 10.12.2017)
  10. European University Association (2016). Doctoral Education – Taking Salzburg Forward. Implementation and New Challenges. Available at: http://www.eua.be/activities-services/cde/the-shape-things-to-come.aspx (Last accessed: 10.12.2017)

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-24

Як цитувати

Fast, O. (2018). Європейська освітня політика щодо управління якiстю підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації. ScienceRise: Pedagogical Education, (1 (21), 16–21. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.121708

Номер

Розділ

Педагогічна освіта