Порівняльний аспект розвитку художньо-технічної творчості учнів закладів професійно-технічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.122861Ключові слова:
інтеграція, художньо-технічна творчість, профіль, професія, заклад професійно-технічної освітиАнотація
У статті розглядається результат порівняльного аналізу можливостей розвитку професійно орієнтованої художньо-технічної творчості у закладах професійно-технічної освіти різних типів. Встановлено, що із збільшенням зайнятості в дрібносерійному та індивідуальному виробництвах виникла проблема адаптації фахівців різних профілів підготовки до нових вимог ринку. Обґрунтовано важливість розвитку професійно орієнтованої художньо-технічної творчості як важливого інструменту адаптації
Посилання
- Natsional'na stratehiya rozvytku osvity v Ukrayini na period do 2021 (2013). Decree of President of Ukraine, No. 344/2013. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
- Pro osvitu (2017). Verhovna Rada Ukrai'ny, No. 2145-VIII. Available at: http://osvita.ua/legislation/law/2231/
- Yakovenko, L. I. (2010). Innovatsiinyi kharakter ekonomiky znan. Visnyk Poltavskoi derzhavnoi ahrarnoi akademii, 2, 141–145.
- Nychkalo, N. H. (2002). Transformatsiia profesiino-tekhnichnoi osvity v Ukraini: monohrafiia. Kyiv: ARTEK, 201.
- Radkevych, V. O. (2011). Pryntsypy modernizatsii profesiino-tekhnichnoi osvity. Modernizatsiia profesiinoi osvity i navchannia: perspektyvy, problemy, poshuky, 1, 5–17.
- Hurevych, R. S. (2008). Teoriia i praktyka navchannia v profesiino-tekhnichnykh zakladakh. Vinnytsia: DOV «Vinnytsia», 420.
- Shcherbak, O. I. (2008). Profesiino-tekhnichna osvita na shliakhu do sotsialnoho partnerstva. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity, 1, 148–156.
- Tymenko, V. P. (2012). Pedahohichna tekhnolohiia «dyzain-osvita» u zahalnoosvitnikh i vyshchykh navchalnykh zakladakh. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Pavla Tychyny. Uman: PP Zhovtyi O. O., 2, 292–299.
- Buylova, L. N., Klenova, N. V. (2005). Dopolnitel'noe obrazovanie v sovremennoy shkole. Moscow: Sentyabr', 192.
- Zaslavskaya, T. I. (2005). Chelovecheskiy potentsial v sovremennom transformatsionnom protsesse. Obshhestvennye nauki i sovremennost, 3, 5–16.
- Kremen, V. H. (2011). Filosofiia liudynotsentryzmu v osvitnomu prostori. Kyiv: Tov. «Znannia» Ukrainy, 520.
- Khobzei, P. (2003). Profesiino-tekhnichna osvita v systemi osvity Ukrainy. Stratehiia reformuvannia osvity v Ukraini: Rekomendatsii z osvitnoi polityky. Kyiv: K.I.S., 111–123.
- Zakirov, R. Sh. (2009). Obuchenie, orientirovannoe na potrebnost' v znaniyakh. Sovremennaya vysshaya shkola: innovatsionnyy aspekt, 1, 7–11.
- Klasyfikator profesii Ukrainy DK 003:2010 (2010). Available at: http://www.vobu.com.ua/img/custom/Classifier/13/file_rus.pdf
- Slipchyshyn, L. V. (2017). Yavorivska khudozhnia shkola: osvitno-mystetskyi aspekt. Lviv: Vyd-vo «Sribne slovo», 240.
- Istoriya. Vyshche profesiyne uchylyshche No. 22. Available at: http://vpu22.org.ua/%d1%96%d1%81%d1%82%d0%be%d1%80%d1%96%d1%8f/
- Pro uchylyshche. Vyshche profesiine uchylyshche No. 21. Available at: http://vpu21.if.ua/pro-uchylysche
- Babiak, S., Lyzohub, A. (2013). Vyshche profesiine uchylyshche No. 21. Kovalska maisternia, 2 (32), 12–15.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Lidiia Slipchyshyn
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.