Порівняльний аспект розвитку художньо-технічної творчості учнів закладів професійно-технічної освіти

Автор(и)

  • Lidiia Slipchyshyn Відокремлений структурний підрозділ Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти» вул. М. Кривоноса, 10, м. Львів, Україна, 79008, Україна https://orcid.org/0000-0001-9159-9458

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.122861

Ключові слова:

інтеграція, художньо-технічна творчість, профіль, професія, заклад професійно-технічної освіти

Анотація

У статті розглядається результат порівняльного аналізу можливостей розвитку професійно орієнтованої художньо-технічної творчості у закладах професійно-технічної освіти різних типів. Встановлено, що із збільшенням зайнятості в дрібносерійному та індивідуальному виробництвах виникла проблема адаптації фахівців різних профілів підготовки до нових вимог ринку. Обґрунтовано важливість розвитку професійно орієнтованої художньо-технічної творчості як важливого інструменту адаптації

Біографія автора

Lidiia Slipchyshyn, Відокремлений структурний підрозділ Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти» вул. М. Кривоноса, 10, м. Львів, Україна, 79008

Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

Посилання

  1. Natsional'na stratehiya rozvytku osvity v Ukrayini na period do 2021 (2013). Decree of President of Ukraine, No. 344/2013. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
  2. Pro osvitu (2017). Verhovna Rada Ukrai'ny, No. 2145-VIII. Available at: http://osvita.ua/legislation/law/2231/
  3. Yakovenko, L. I. (2010). Innovatsiinyi kharakter ekonomiky znan. Visnyk Poltavskoi derzhavnoi ahrarnoi akademii, 2, 141–145.
  4. Nychkalo, N. H. (2002). Transformatsiia profesiino-tekhnichnoi osvity v Ukraini: monohrafiia. Kyiv: ARTEK, 201.
  5. Radkevych, V. O. (2011). Pryntsypy modernizatsii profesiino-tekhnichnoi osvity. Modernizatsiia profesiinoi osvity i navchannia: perspektyvy, problemy, poshuky, 1, 5–17.
  6. Hurevych, R. S. (2008). Teoriia i praktyka navchannia v profesiino-tekhnichnykh zakladakh. Vinnytsia: DOV «Vinnytsia», 420.
  7. Shcherbak, O. I. (2008). Profesiino-tekhnichna osvita na shliakhu do sotsialnoho partnerstva. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity, 1, 148–156.
  8. Tymenko, V. P. (2012). Pedahohichna tekhnolohiia «dyzain-osvita» u zahalnoosvitnikh i vyshchykh navchalnykh zakladakh. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Pavla Tychyny. Uman: PP Zhovtyi O. O., 2, 292–299.
  9. Buylova, L. N., Klenova, N. V. (2005). Dopolnitel'noe obrazovanie v sovremennoy shkole. Moscow: Sentyabr', 192.
  10. Zaslavskaya, T. I. (2005). Chelovecheskiy potentsial v sovremennom transformatsionnom protsesse. Obshhestvennye nauki i sovremennost, 3, 5–16.
  11. Kremen, V. H. (2011). Filosofiia liudynotsentryzmu v osvitnomu prostori. Kyiv: Tov. «Znannia» Ukrainy, 520.
  12. Khobzei, P. (2003). Profesiino-tekhnichna osvita v systemi osvity Ukrainy. Stratehiia reformuvannia osvity v Ukraini: Rekomendatsii z osvitnoi polityky. Kyiv: K.I.S., 111–123.
  13. Zakirov, R. Sh. (2009). Obuchenie, orientirovannoe na potrebnost' v znaniyakh. Sovremennaya vysshaya shkola: innovatsionnyy aspekt, 1, 7–11.
  14. Klasyfikator profesii Ukrainy DK 003:2010 (2010). Available at: http://www.vobu.com.ua/img/custom/Classifier/13/file_rus.pdf
  15. Slipchyshyn, L. V. (2017). Yavorivska khudozhnia shkola: osvitno-mystetskyi aspekt. Lviv: Vyd-vo «Sribne slovo», 240.
  16. Istoriya. Vyshche profesiyne uchylyshche No. 22. Available at: http://vpu22.org.ua/%d1%96%d1%81%d1%82%d0%be%d1%80%d1%96%d1%8f/
  17. Pro uchylyshche. Vyshche profesiine uchylyshche No. 21. Available at: http://vpu21.if.ua/pro-uchylysche
  18. Babiak, S., Lyzohub, A. (2013). Vyshche profesiine uchylyshche No. 21. Kovalska maisternia, 2 (32), 12–15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-07

Як цитувати

Slipchyshyn, L. (2018). Порівняльний аспект розвитку художньо-технічної творчості учнів закладів професійно-технічної освіти. ScienceRise: Pedagogical Education, (1 (21), 35–39. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.122861

Номер

Розділ

Педагогічна освіта