Результати експериментального впровадження методики формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів

Автор(и)

  • Anton Semenyuk Приватний вищий навчальний заклад «Одеський коледж комп’ютерних технологій «Сервер» Польський узвіз, 1, м. Одеса, Україна, 65026, Україна https://orcid.org/0000-0002-9148-827X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.123873

Ключові слова:

культура, дизайнери, методика, модель, компонент, тренінг, програма, умови, структура, художники

Анотація

У статті здійснено аналіз результатів формувального експерименту щодо впровадження у процес професійної підготовки майбутніх художників-конструкторів методики формування художньої культури. Визначено сутність художньої культури майбутніх художників-конструкторів. Охарактеризовано складові компоненти досліджуваного явища. Представлені педагогічні умови формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів. Розкритий зміст методики формування художньої культури майбутніх дизайнерів. Обґрунтовано результати апробації методики формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів

Біографія автора

Anton Semenyuk, Приватний вищий навчальний заклад «Одеський коледж комп’ютерних технологій «Сервер» Польський узвіз, 1, м. Одеса, Україна, 65026

Викладач

Посилання

  1. Karpova, S. M. (2012). Kryteriyi ta pokaznyky sformovanosti khudozhn'o-profesiynoyi kul'tury maybutnikh arkhitektoriv [Criteria and indicators of the formation of artistic and professional culture of future architects]. Naukovyi visnyk Pivdennoukrayins'koho natsional'noho pedahohichnoho universytetu imeni K. D. Ushyns'koho, 7-8, 8–13.
  2. Kryts'ka, A. M. (2012). Psykholoho-pedahohichni umovy rozvytku profesiynoyi kompetentnosti maybutnikh dyzayneriv [Psychological-pedagogical conditions of development of professional competence of future designers]. Kyiv, 289.
  3. Makar, Z. Yu. (2014). Vymohy do profesiynykh znan' i vmin' suchasnykh fakhivtsiv sfery dyzaynu [Requirements for professional knowledge and skills of modern specialists in the sphere of design]. Naukovyi visnyk Chernivets'koho universytetu, 713, 108–116.
  4. Radkevych, V. O.; Nychkalo, N. H. (Ed.) (2010). Teoretychni i metodychni zasady profesiynoho navchannya u zakladakh proftekhosvity khudozhn'oho profilyu [Theoretical and methodical principles of professional training in the institutions of vocational education of artistic profile]. Kyiv, 420.
  5. Fursa, O. (2011). Rozvytok dyzayn-osvity v Ukrayini i zarubizhzhi: istoryko-porivnyal'nyi aspekt [Development of design education in Ukraine and abroad: historical and comparative aspect]. Porivnyal'na profesiyna pedahohika, 2, 112–124.
  6. Bohatyr'ova, H. A. (2007). Formuvannya khudozhn'oyi kul'tury maybutnikh uchyteliv pratsi zasobamy narodnoho mystetstva [Formation of artistic culture of future teachers of labor by means of folk art]. Krivoy Rog, 326.
  7. Karpova, S. N. (2014). Komponenty, kryteriyi otsinky, pokaznyky ta rivni sformovanosti khudozhn'o-profesiynoyi kul'tury maybutnikh arkhitektoriv [Components, evaluation criteria, indicators and levels of formation of the artistic and professional culture of future architects]. Naukovyi ohlyad, 2 (1-2), 64–70.
  8. Chistyuhina, E. V. (2016). Formirovanie hudozhestvennoi kul'tury obuchayushcheisya molodezhi v deyatel'nosti dosugovyh centrov vuzov [Formation of artistic culture of students in the activity of leisure centers of universities]. Orel, 120.
  9. Zeer, E. F. (2004). Modernizatsiya professionalnogo obrazovaniya: kompetentnostnyiy podhod [Modernization of vocational education: a competence approach]. Obrazovanie i nauka, 3 (27), 44–49.
  10. Yahupov, V. V., Svystun, V. I. (2007). Kompetentnisnyi pidkhid do pidhotovky fakhivtsiv u systemi vyshchoyi osvity [Competency Approach to the Training of Specialists in the Higher Education System]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni, psykholohichni nauky ta sotsial'na robota, 71, 3–8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-19

Як цитувати

Semenyuk, A. (2018). Результати експериментального впровадження методики формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів. ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (22), 8–11. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.123873

Номер

Розділ

Педагогічна освіта