Форми контролю мовленнєвої компетентності іноземних студентів на заняттях з іноземної мови (української)

Автор(и)

  • Olena Shevchenko Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» вул. Шевченко, 23, м. Полтава, Україна, 36011, Україна https://orcid.org/0000-0002-5829-2048

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.123951

Ключові слова:

контроль, мовленнєва компетенція, ефективність контролю, іноземні студенти, іноземна мова (українська)

Анотація

У статті розглядаються форми контролю мовленнєвої компетентності іноземних студентів з української мови у закладах вищої освіти України. Автор детально зупиняється на різних формах контролю у процесі формування вмінь і навичок іноземних студентів на заняттях, визначає переваги тієї чи іншої форми контролю. Автор детально зупиняється на тестовому контролі знань студентів

Біографія автора

Olena Shevchenko, Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» вул. Шевченко, 23, м. Полтава, Україна, 36011

Кандидат педагогічних наук, старший викладач

Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Посилання

  1. Nikolaieva, S. Yu. (Ed.) (2003). Zahalnoievropeiski Rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia. Kyiv: Lenvit, 273.
  2. Terpylovska, V. M. (2012). Osoblyvosti inshomovnoi pidhotovky studentiv vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladiv. Novitni osvitni tekhnolohii. Available at: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://confesp.fl.kpi.ua/node/1104
  3. Leshchenko, T. O., Shevchenko, O. M. (2016). Innovatsiini pidkhody u vykladanni ukrainskoi movy yak inozemnoi. Mova. Svidomist. Kontsept. Melitopol: Vydavnytstvo MDPU im. B. Khmelnytskoho, 250–253.
  4. Dribna, L. V. Testuvannia yak zasib kontroliu yakosti navchannia inozemnoi movy. Sotsium. Nauka. Kultura. Available at: http://intkonf.org/dribna-lv-testuvannya-yak-zasib-kontrolyu-yakosti-navchannya-inozemniy-movi/
  5. Chelombitko, T. V. (2012). Testovi tekhnolohii v otsiniuvanni znan. Vykladannia mov u vyshchykh navchalnykh zakladakh osvity na suchasnomu etapi. Mizhpredmetni zviazky. Kharkiv: Vydavnytstvo KhNU imeni V. N. Karazina, 252–254.
  6. Rogova, G. V., Rabinovich, F. M., Sakharova, T. E. (1991). Metodika obucheniya inostrannym yazykam v sredney shkole. Moscow: Prosveshhenie, 285.
  7. Panova, L. S., Andriiko, I. F., Tezikova, S. V., Potapenko, S. I. (2010). Metodyka navchannia inozemnykh mov u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh. Kyiv: Vydavnychyi tsentr «Akademiia», 327.
  8. Mayorov, A. N. (2000). Teoriya i praktika sozdaniya testov dlya sistemy obrazovaniya. Moscow: Narodnoe obrazovanie, 352.
  9. Hlukhaniuk, D. (2000). Yak obiektyvno otsinyty znannia studentiv (z dosvidu vprovadzhennia zalikovoi systemy). Pedahohika tolerantnosti, 1-2, 77–78.
  10. Hrabar, E. V. (2013). Zmist testovykh zavdan iz vyznachennia rivnia sformovanosti inshomovnoi kompetentsii shkoliariv SShA. Osvita ta pedahohichna nauka, 2, 52–58.
  11. Anrieieva, N., Demianova, Yu. (2014). Onlain-testuvannia u systemi kontroliu yakosti znan maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov. Inozemni movy, 1, 56–60.
  12. Plokhuta, T. M. (2012). Dydaktychna model kompleksnoho testovoho kontroliu samostiinoi piznavalnotvorchoi diialnosti studentiv. Zbirnyk naukovykh prats Poltavskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni V. H. Korolenka. Seriia «Pedahohichni nauky», 10, 229–235.
  13. Hlobina, L. V., Kozub, H. M., Shevchenko, O. M. (2017). Testuvannia yak zasib kontroliu znan inozemnykh studentiv pid chas vidpratsiuvannia propushchenykh zaniat. Suchasni pidkhody do vyshchoi medychnoi osvity v Ukraini (z dystantsiinym pidiednanniam VM(F)NZ Ukrainy za dopomohoiu videokonferentszviazku). Ternopil: Vydavnytstvo TDMU, 1, 93–94.
  14. Leshchenko, T. O., Yufymenko, V. H., Shevchenko, O. M. (2016). Udoskonalennia movnoi pidhotovky inozemnykh studentiv. Udoskonalennia yakosti pidhotovky likariv u suchasnykh umovakh z mizhnarodnoiu uchastiu. Poltava, 124–125.
  15. Klymenko, L. O. (2008). Zovnishnie testuvannia navchalnykh dosiahnen uchniv. Kyiv: Vydavnytstvo “Pleiada”, 128.
  16. Folomkina, S. A. (1986). Testirovanie v obuchenii inostrannym yazykam. Inostrannyy yazyk v shkole, 2, 16–20.
  17. Kokkota, V. A. (1989). Lingvodidakticheskoe testirovanie. Moscow: Vysshaya shkola, 127.
  18. Petrashchuk, O. P. (1999). Testovyi kontrol u navchanni inozemnoi movy v serednii zahalnoosvitnii shkoli. Kyiv: Vydavnychyi tsentr KDLU, 261.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-20

Як цитувати

Shevchenko, O. (2018). Форми контролю мовленнєвої компетентності іноземних студентів на заняттях з іноземної мови (української). ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (22), 12–16. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.123951

Номер

Розділ

Педагогічна освіта