Сформованість методичної підготовленості майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу

Автор(и)

  • Yevheniia Provorova Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0003-2337-0082

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124459

Ключові слова:

майбутній вчитель музики, методична підготовленість, праксеологія, критерії методичної підготовленості, компоненти методичної підготовленості

Анотація

У статті проаналізовано стан сформованості методичної підготовленості майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах. Передумовою до формування методичною підготовленості вважаємо педагогічну праксеологію. Уточнено сутність структури методичної підготовленості майбутнього вчителя музики як динамічної цілісності взаємопов’язаних індивідуально-особистісних і професійно-діяльнісних якостей, що інтегровано відображає особистісно-професійну характеристику індивіда. Аналіз сформованості встанови необхідність розробки педагогічних умов формування методичної підготовленості майбутніх учителів музики на основі набуття ними індивідуального методичного досвіду

Біографія автора

Yevheniia Provorova, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра теорії та методики постановки голосу

Посилання

  1. Zavalko, K. V. (2014). Metodolohiya formuvannia hotovnosti vchytelia muzyky do innovatsiynoi diyalnosti. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury, 266.
  2. Kozyr, A. V. (2008). Profesiyna maisternist uchyteliv muzyky: teoriya i praktyka formuvannia v systemi bahatorivnevoi osvity. Kyiv: Vyd-tvo NPU im. M. P. Drahomanova, 380.
  3. Masol, L. M. (2006). Zahalna mystetska osvita: teoriya i praktyka. Kyiv: Promin, 432.
  4. Oleksiuk, O. M. (2006). Muzychna pedahohika. Kyiv: KNUKIM, 188.
  5. Orlov, V. F.; Ziaziun, I. A. (Ed.) (2003). Profesiyne stanovlennia maibutnikh vchyteliv mystetskykh dystsyplin: teoriya i tekhnolohiya. Kyiv: Naukova dumka, 262.
  6. Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriya i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin). Kyiv: Vyd-vo Osvita Ukrainy, 274.
  7. Rudnytska, O. P. (2002). Pedahohika zahalna ta mystetska. Kyiv: TOV «Interprof», 270.
  8. Kolesnikova, I. A., Titova, E. V. (2005). Pedagogicheskaya prakseologiya. Moscow: Izdatel'skiy centr «Akademiya», 256.
  9. Sbornik psihologicheskih testov. Chast' III (2006). Minsk: Zhenskiy institut ENVILA, 120.
  10. Prakticheskaya psihodiagnostika. Metodiki i testy (2001). Samara: Izdatel'skiy Dom «BAHRAH-M», 672.
  11. Bol'shaya enciklopediya psihologicheskih testov (2009). Moscow: Eksmo, 416.
  12. Petrushin, V. I. (2008). Muzykal'naya psihologiya. Moscow: Akademicheskiy proekt; Triksta, 400.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-27

Як цитувати

Provorova, Y. (2018). Сформованість методичної підготовленості майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу. ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (22), 29–33. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124459

Номер

Розділ

Педагогічна освіта