Самоосвіта як складова системи післядипломної освіти фахівців екологічного спрямування
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124473Ключові слова:
післядипломна освіта, самоосвіта, підвищення кваліфікації, курсова робота, моніторинг довкілля, компетентностіАнотація
Здійснено аналіз поняття «самоосвіта», його роль у системі післядипломної освіти та у професійній діяльності фахівців у галузі екології. Охарактеризовано структурно-функціональні етапи організації самоосвіти у формуванні професійних компетентностей фахівців, виокремлено основні принципи та форми самоосвітньої діяльності. Розроблено структуру та зміст курсової роботи з моніторингу довкілля як форми самоосвіти у міжкурсовий період під час підвищення кваліфікаціїПосилання
- Andrushchenko, V. P. (2008). Rozdumy pro osvitu: statti, narysy, interviu. Kyiv: Znannia Ukrainy, 819.
- Vershlovs'kiy, S. G. (2010). Sistema obrazovaniya vzroslyh kak ob’ekt prognozirovaniya. Chelovek i obrazovanie, 1, 16–21.
- Kochetov, O. I. (1974). Pedahohichni osnovy samovykhovannia. Moscow, 276.
- Tonkonogaya, E. P. (1997). Novye tendencii obrazovaniya vzroslyh kak social'nogo instituta. Obrazovanie vzroslyh kak social'niy institut: tendencii razvitiya i problemy. Sankt-Peterburg, 60–68.
- Ruvinskiy, L. I. (1984). Samovospitanie lichnosti. Moscow: «Mysl'», 140.
- Astakhova, O. V. (2012). Kompetentnisnyi pidkhid – obiektyvna neobkhidnist profesiynoi osvity. Materialy VI Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsiyi «Aktualni problemy profesiinoi oriientatsii ta profesiinoho navchannia molodi». Ch. 2. Kyiv, 6–21.
- Biletska, H. A. (2012). Tendentsiyi i problemy rozvytku ekolohichnoi osvity. Suchasni informatsiyni tekhnolohiyi ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiya, teoriya, dosvid, problemy, 30, 300–306.
- Zhuravska, N. S. (2011). Teoriya i metodyka profesiynoho navchannia. Nizhyn: Lysenko M.M., 208.
- Zakon Ukrainy «Pro osvitu» vid 05.09.2017 r. No. 38-39. Verkhovna Rada Ukrainy. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
- Palko, T. V. (2015). Reformation of the in-service teacher training system in Ukraine: the way towards European integration. ScienceRise, 11 (5 (16)), 33–37. doi: 10.15587/2313-8416.2015.54801
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Natalia Bordiug
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.