Самоосвіта як складова системи післядипломної освіти фахівців екологічного спрямування

Автор(и)

  • Natalia Bordiug Житомирський національний агроекологічний університет бульвар Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008, Україна https://orcid.org/0000-0002-3489-4669

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124473

Ключові слова:

післядипломна освіта, самоосвіта, підвищення кваліфікації, курсова робота, моніторинг довкілля, компетентності

Анотація

Здійснено аналіз поняття «самоосвіта», його роль у системі післядипломної освіти та у професійній діяльності фахівців у галузі екології. Охарактеризовано структурно-функціональні етапи організації самоосвіти у формуванні професійних компетентностей фахівців, виокремлено основні принципи та форми самоосвітньої діяльності. Розроблено структуру та зміст курсової роботи з моніторингу довкілля як форми самоосвіти у міжкурсовий період під час підвищення кваліфікації

Біографія автора

Natalia Bordiug, Житомирський національний агроекологічний університет бульвар Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008

Кандидат сільськогосподарських наук, доцент

Кафедра екологічної безпеки та економіки природокористування

Посилання

  1. Andrushchenko, V. P. (2008). Rozdumy pro osvitu: statti, narysy, interviu. Kyiv: Znannia Ukrainy, 819.
  2. Vershlovs'kiy, S. G. (2010). Sistema obrazovaniya vzroslyh kak ob’ekt prognozirovaniya. Chelovek i obrazovanie, 1, 16–21.
  3. Kochetov, O. I. (1974). Pedahohichni osnovy samovykhovannia. Moscow, 276.
  4. Tonkonogaya, E. P. (1997). Novye tendencii obrazovaniya vzroslyh kak social'nogo instituta. Obrazovanie vzroslyh kak social'niy institut: tendencii razvitiya i problemy. Sankt-Peterburg, 60–68.
  5. Ruvinskiy, L. I. (1984). Samovospitanie lichnosti. Moscow: «Mysl'», 140.
  6. Astakhova, O. V. (2012). Kompetentnisnyi pidkhid – obiektyvna neobkhidnist profesiynoi osvity. Materialy VI Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsiyi «Aktualni problemy profesiinoi oriientatsii ta profesiinoho navchannia molodi». Ch. 2. Kyiv, 6–21.
  7. Biletska, H. A. (2012). Tendentsiyi i problemy rozvytku ekolohichnoi osvity. Suchasni informatsiyni tekhnolohiyi ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiya, teoriya, dosvid, problemy, 30, 300–306.
  8. Zhuravska, N. S. (2011). Teoriya i metodyka profesiynoho navchannia. Nizhyn: Lysenko M.M., 208.
  9. Zakon Ukrainy «Pro osvitu» vid 05.09.2017 r. No. 38-39. Verkhovna Rada Ukrainy. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
  10. Palko, T. V. (2015). Reformation of the in-service teacher training system in Ukraine: the way towards European integration. ScienceRise, 11 (5 (16)), 33–37. doi: 10.15587/2313-8416.2015.54801

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-27

Як цитувати

Bordiug, N. (2018). Самоосвіта як складова системи післядипломної освіти фахівців екологічного спрямування. ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (22), 34–37. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124473

Номер

Розділ

Педагогічна освіта