Використання досвіду британських університетів у професійній підготовці вчителів в Україні
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124566Ключові слова:
неперервність освіти, Великобританія, форми і методи навчання, інформаційно-комунікаційні технології, дистанційна освітаАнотація
У статті розглянуто потенціал імплементації позитивного досвіду університетів Великобританії з метою підвищення рівня професійної підготовки майбутніх педагогів в Україні. Запропоновано можливості удосконалення модульної системи навчання, використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі безперервного професійного розвитку фахівців, а також використання досвіду Великобританії щодо методологічно-наукового і психологічного забезпечення професійної підготовки в системі дистанційного навчання
Посилання
- Avsheniuk, N. (2005). Standartization of vocational training of teachers in England and Wales (the end of XX – early XXI century). Kyiv, 25.
- Polishchuk, L. P. (2011). Professional training of English language school teachers in the process of Eurointegration. Zhytomyr, 24.
- Boiko, V. V. (2007). The structure of postgraduate pedagogical education in Great Britain. Educational horizons: realities and prospects, 3 (3), 286–289.
- Pogrebniak, N. M. (2011). Academic research work of students in the system of higher pedagogical education in Great Britain. Yalta, 20.
- Kovalenko, S. M. (2005). Trends of teaching adults in England (late XX century – early XXI century). Zhytomyr, 20.
- Kaliuzhna, T. H.; Uvarkina, O. V. (Ed.) (2012). Pegagogical aksiology in the conditions of moderation of professional and pedagogical education. Kyiv: Vydavnytstvo NPU imeni M. P. Drahomanova, 128.
- Yevdokimova, O. O. (2010). Stages of the professional formation of higher school graduates, their psychological harassment. Problems of Modern Psycology, 8, 308–319.
- Belmaz, Y. M. (2010). Profesional training of teachers of higher school in Great Britain and the USA. Gorlivka: HDPIIM, 304.
- Tupychak, M. (2012). Development of quality education system in Great Britain: experience for Ukraine. State management efficiency, 30, 325–334.
- Burbank, M. D., Kauchak, D. (2003). An alternative model for professional development: investigations into effective collaboration. Teaching and Teacher Education, 19 (5), 499–514. doi: 10.1016/s0742-051x(03)00048-9
- Ingleby, E. (2014). The impact of changing policies about technology on the professional development needs of early years educators in England. Professional Development in Education, 41 (1), 144–157. doi: 10.1080/19415257.2014.894482
- Trede, F., Macklіn, R., Brіdges, D. (2011). Professіonal іdentіty development: a revіew of the Hіgher Educatіon Lіterature. Studіes іn Hіgher Educatіon, 37 (3), 1–20.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Olga Prokopchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.