Використання досвіду британських університетів у професійній підготовці вчителів в Україні

Автор(и)

  • Olga Prokopchuk Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, Україна, 76018, Україна https://orcid.org/0000-0002-2974-1430

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124566

Ключові слова:

неперервність освіти, Великобританія, форми і методи навчання, інформаційно-комунікаційні технології, дистанційна освіта

Анотація

У статті розглянуто потенціал імплементації позитивного досвіду університетів Великобританії з метою підвищення рівня професійної підготовки майбутніх педагогів в Україні. Запропоновано можливості удосконалення модульної системи навчання, використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі безперервного професійного розвитку фахівців, а також використання досвіду Великобританії щодо методологічно-наукового і психологічного забезпечення професійної підготовки в системі дистанційного навчання

Біографія автора

Olga Prokopchuk, Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, Україна, 76018

Кандидат педагогічних наук, викладач

Кафедра іноземних мов і країнознавства

Посилання

  1. Avsheniuk, N. (2005). Standartization of vocational training of teachers in England and Wales (the end of XX – early XXI century). Kyiv, 25.
  2. Polishchuk, L. P. (2011). Professional training of English language school teachers in the process of Eurointegration. Zhytomyr, 24.
  3. Boiko, V. V. (2007). The structure of postgraduate pedagogical education in Great Britain. Educational horizons: realities and prospects, 3 (3), 286–289.
  4. Pogrebniak, N. M. (2011). Academic research work of students in the system of higher pedagogical education in Great Britain. Yalta, 20.
  5. Kovalenko, S. M. (2005). Trends of teaching adults in England (late XX century – early XXI century). Zhytomyr, 20.
  6. Kaliuzhna, T. H.; Uvarkina, O. V. (Ed.) (2012). Pegagogical aksiology in the conditions of moderation of professional and pedagogical education. Kyiv: Vydavnytstvo NPU imeni M. P. Drahomanova, 128.
  7. Yevdokimova, O. O. (2010). Stages of the professional formation of higher school graduates, their psychological harassment. Problems of Modern Psycology, 8, 308–319.
  8. Belmaz, Y. M. (2010). Profesional training of teachers of higher school in Great Britain and the USA. Gorlivka: HDPIIM, 304.
  9. Tupychak, M. (2012). Development of quality education system in Great Britain: experience for Ukraine. State management efficiency, 30, 325–334.
  10. Burbank, M. D., Kauchak, D. (2003). An alternative model for professional development: investigations into effective collaboration. Teaching and Teacher Education, 19 (5), 499–514. doi: 10.1016/s0742-051x(03)00048-9
  11. Ingleby, E. (2014). The impact of changing policies about technology on the professional development needs of early years educators in England. Professional Development in Education, 41 (1), 144–157. doi: 10.1080/19415257.2014.894482
  12. Trede, F., Macklіn, R., Brіdges, D. (2011). Professіonal іdentіty development: a revіew of the Hіgher Educatіon Lіterature. Studіes іn Hіgher Educatіon, 37 (3), 1–20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-27

Як цитувати

Prokopchuk, O. (2018). Використання досвіду британських університетів у професійній підготовці вчителів в Україні. ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (22), 41–45. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124566

Номер

Розділ

Педагогічна освіта