Мультикультурна освіта вчителів в Італії
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124570Ключові слова:
мультикультурна освіта, освітній плюралізм, глобальне суспільство, міжкультурна комунікація, культурні цінностіАнотація
Стаття присвячена аналізу процесу мультикультурної підготовки педагогів в Італії. Метою даної роботи було проаналізувати навчальні програми університетів Італійської Республіки з метою виявлення дисциплін, які розвивають навички професійної діяльності та особистісного розвитку в глобалізованому світі. Було описано програми підготовки в Падуанському і Міланському університетах, що включають в себе модулі з крос-культурної комунікації, культурного різноманіття тощо. Перспективи дослідження передбачають вивчення і адаптацію мультикультурного досвіду Італії в освітній простір України
Посилання
- Intercultural cities: building a future on diversity. Available at: https://rm.coe.int/16804902dc
- Shadow reports on racism in Europe (2010). European network against racism. Available at: http://www.enar-eu.org/Shadow-Reports-on-racism-in-Europe-203
- White paper on intercultural dialogue “Living together as equals in dignity” (2008). Strasbourge, 61. Available at: https://www.coe.int/t/dg4/intercultural/source/white%20paper_final_revised_en.pdf
- Armillei, R.; Mansouri, F. (Ed.) (2015). A Multicultural Italy? Cultural, Religious and Political Contestations. Cham: Springer, 135–151. doi: 10.1007/978-3-319-16003-0_9
- Informativa sul trattamento di dati personali da parte dell’istituto nazionale di statistic (2011). Available at: http://www.istat.it/it/files/2011/02/Informativa-Lac_on-line.pdf
- Rocchia, A., Scassiano, L. (2008). Immigration in Italy, an overview: a long history of emigration and immigration. Our Europe, 3. Available at: http://est.indire.it/upload/07-ITA01-CO06-01359-2-prod-004.pdf
- Centre on Housing Rights and Evictions (2016). Available at: https://www.ngo-monitor.org/ngos/centre_on_housing_rights_and_evictions_cohre_
- Postryhach, N. O. (2015). Rozvytok neperervnoyi pedahohichnoyi osvity Italiyi u XXI stolotti [Continuous teacher education in italy in XXI century]. International Scientific Journal. Pedagogical sciences, 7, 31–35.
- Nelin, Ye. (2014). Osoblyvosti formuvania vyshchoi pedahohichnoi osvity v Italii v pershiy polovyni XX stolittia [Features of the formation of higher pedagogical education in Italy in the first half of the twentieth century]. Comparative-pedagogical studies, 4 (22), 77–84.
- Leeman, Y. (2006). Teaching in ethnically diverse schools: teachers' professionalism. European Journal of Teacher Education, 29 (3), 341–356. doi: 10.1080/02619760600795171
- Circolare No. 301/203. (1989). Available at: www.eduscuola.it/archivio/nofrme/cicolari/cm301_89html
- Milan University. Available at: http://www.unimi.it/ENG/courses/31178.htm
- Padua University. Available at: http://www.fisppa.unipd.it/corsi/corsi-laurea
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Inna Kovalynska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.