Мультикультурна освіта вчителів в Італії

Автор(и)

  • Inna Kovalynska Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053, Україна https://orcid.org/0000-0002-4278-1154

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124570

Ключові слова:

мультикультурна освіта, освітній плюралізм, глобальне суспільство, міжкультурна комунікація, культурні цінності

Анотація

Стаття присвячена аналізу процесу мультикультурної підготовки педагогів в Італії. Метою даної роботи було проаналізувати навчальні програми університетів Італійської Республіки з метою виявлення дисциплін, які розвивають навички професійної діяльності та особистісного розвитку в глобалізованому світі. Було описано програми підготовки в Падуанському і Міланському університетах, що включають в себе модулі з крос-культурної комунікації, культурного різноманіття тощо. Перспективи дослідження передбачають вивчення і адаптацію мультикультурного досвіду Італії в освітній простір України

Біографія автора

Inna Kovalynska, Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра теорії та історії педагогіки

Посилання

  1. Intercultural cities: building a future on diversity. Available at: https://rm.coe.int/16804902dc
  2. Shadow reports on racism in Europe (2010). European network against racism. Available at: http://www.enar-eu.org/Shadow-Reports-on-racism-in-Europe-203
  3. White paper on intercultural dialogue “Living together as equals in dignity” (2008). Strasbourge, 61. Available at: https://www.coe.int/t/dg4/intercultural/source/white%20paper_final_revised_en.pdf
  4. Armillei, R.; Mansouri, F. (Ed.) (2015). A Multicultural Italy? Cultural, Religious and Political Contestations. Cham: Springer, 135–151. doi: 10.1007/978-3-319-16003-0_9
  5. Informativa sul trattamento di dati personali da parte dell’istituto nazionale di statistic (2011). Available at: http://www.istat.it/it/files/2011/02/Informativa-Lac_on-line.pdf
  6. Rocchia, A., Scassiano, L. (2008). Immigration in Italy, an overview: a long history of emigration and immigration. Our Europe, 3. Available at: http://est.indire.it/upload/07-ITA01-CO06-01359-2-prod-004.pdf
  7. Centre on Housing Rights and Evictions (2016). Available at: https://www.ngo-monitor.org/ngos/centre_on_housing_rights_and_evictions_cohre_
  8. Postryhach, N. O. (2015). Rozvytok neperervnoyi pedahohichnoyi osvity Italiyi u XXI stolotti [Continuous teacher education in italy in XXI century]. International Scientific Journal. Pedagogical sciences, 7, 31–35.
  9. Nelin, Ye. (2014). Osoblyvosti formuvania vyshchoi pedahohichnoi osvity v Italii v pershiy polovyni XX stolittia [Features of the formation of higher pedagogical education in Italy in the first half of the twentieth century]. Comparative-pedagogical studies, 4 (22), 77–84.
  10. Leeman, Y. (2006). Teaching in ethnically diverse schools: teachers' professionalism. European Journal of Teacher Education, 29 (3), 341–356. doi: 10.1080/02619760600795171
  11. Circolare No. 301/203. (1989). Available at: www.eduscuola.it/archivio/nofrme/cicolari/cm301_89html
  12. Milan University. Available at: http://www.unimi.it/ENG/courses/31178.htm
  13. Padua University. Available at: http://www.fisppa.unipd.it/corsi/corsi-laurea

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-27

Як цитувати

Kovalynska, I. (2018). Мультикультурна освіта вчителів в Італії. ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (22), 37–40. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124570

Номер

Розділ

Педагогічна освіта