Педагогічні умови реалізації моделі формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів у процесі професійної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.126193Ключові слова:
культура, дизайнери, методика, модель, компонент, підготовка, процес, умова, структура, художникиАнотація
У статті визначено та обґрунтовано основні педагогічні умови реалізації моделі формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів у процесі професійної підготовки. Розкрито сутність художньої культури майбутніх художників-конструкторів. Окреслені складові компоненти досліджуваного феномена. Охарактеризовано модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів у процесі професійної підготовки. Сформульовано роль педагогічних умов у реалізації моделі формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів у процес професійної підготовки
Посилання
- Karpova, S. M. (2012). Kryterii ta pokaznyky sformovanosti khudozhno-profesiinoi kultury maibutnikh arkhitektoriv [Criteria and indicators of the formation of artistic and professional culture of future architects]. Naukovyi visnyk Pivdennoukrainskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni K. D. Ushynskoho, 7-8, 8–13.
- Kryts'ka, A. M. (2012). Psykholoho-pedahohichni umovy rozvytku profesiinoi kompetentnosti maibutnikh dyzaineriv [Psychological-pedagogical conditions of development of professional competence of future designers]. Kyiv, 289.
- Makar, Z. Yu. (2014). Vymohy do profesiinykh znan i vmin suchasnykh fakhivtsiv sfery dyzainu [Requirements for professional knowledge and skills of modern specialists in the sphere of design]. Naukovyi visnyk Chernivetskoho universytetu, 713, 108–116.
- Radkevych, V. O. (2010). Teoretychni i metodychni zasady profesiinoho navchannia u zakladakh proftekhosvity khudozhnoho profiliu [Theoretical and methodical principles of professional training in the institutions of vocational education of artistic profile]. Kyiv, 420.
- Fursa, O. (2011). Rozvytok dyzain-osvity v Ukraini i zarubizhzhi: istoryko-porivnialnyi aspekt [Development of design education in Ukraine and abroad: historical and comparative aspect]. Porivnialna profesiina pedahohika, 2, 112–124.
- Bohatyrova, H. A. (2007). Formuvannia khudozhnoi kultury maibutnikh uchyteliv pratsi zasobamy narodnoho mystetstva [Formation of artistic culture of future teachers of labor by means of folk art]. Krivoy Rog, 326.
- Chistyuhina, E. V. (2016). Formirovanie khudozhestvennoy kul'tury obuchayushheysya molodezhi v deyatel'nosti dosugovykh tsentrov vuzov [Formation of artistic culture of students in the activity of leisure centers of universities]. Orel, 120.
- Lazarev, M. A. (2013). Osvoenie khudozhestvennoy kul'tury v professional'nom stanovlenii sovremennogo uchitelya [Mastering of artistic culture in professional formation of modern teacher]. Moscow. 25.
- Boychuk, V. M. (2016). Teoretychni i metodychni osnovy khudozhno-hrafichnoi pidhotovky maibutnoho vchytelia tekhnolohii [Theoretical and methodological foundations of artistic and graphic preparation of the future teacher of technologies]. Kyiv, 873.
- Yahupov, V. V., Svystun, V. I. (2007). Kompetentnisnyi pidkhid do pidhotovky fakhivtsiv u systemi vyshchoi osvity [Competency Approach to the Training of Specialists in the Higher Education System]. Naukovi zapysky. Pedahohichni, psykholohichni nauky ta sotsial'na robota, 71, 3–8.
- Heval, V. Y. (2011). Rozvytok vykonavskykh umin u studentiv muzychno-pedahohichnykh fakultetiv pedahohichnykh vuziv v protsesi indyvidualnoho fortepiannoho navchannia [Development of executive skills of students of music-pedagogical faculties of pedagogical institutes in the process of individual piano learning]. Aktualni pytannia mystetskoi pedahohiky, 1, 139–143.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Anton Semenyuk

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.




