Модель взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.126847Ключові слова:
естетичне виховання, взаємодія, взаємодія підлітків, модель взаємодії, мезорівень, мікрорівеньАнотація
Стаття присвячена розкриттю деяких аспектів побудови моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Показаний вплив методів та форм роботи на розв’язання кола питань естетичного виховання підлітків, їх роботу в групах для вирішення естетичних завдань. Структура взаємодії побудована відповідно до мезорівня та мікрорівня, які є активними і ми можемо на них впливати. До мезорівня включаємо: педагогічний колектив, вчителів або керівників гуртків, психологічний супровід, за допомогою якого здійснюється навчально-виховний процес
Посилання
- Komarovska, O. A. (2015). Teoretiko-metodichni zasadi rozvitku hudozhno obdarovanoYi osobistostI u shkolah estetichnogo vihovannya. Kyiv, 42.
- Rudnitska, O. P. (2005). Pedagogika: zagalna ta mistetska. Ternopil: Navchalna kniga – Bogdan, 360.1. Semenov, M. R. (Ed.) (1991). Aesthetic education in school. Kazan: Publishing KSU, 184.
- Lavrish, I. M. (2008). Metodika formuvannya estetichnih orientatsiy pidlitkiv zasobami dityachogo muzichnogo teatru-studiyi. Kyiv, 178.
- Pustovit, G. P., Tihenko, L. V. (2008). Pozashkilna osvita: didaktichni osnovi metodiv navchalno-vihovnoyi roboti. Book 2. Sumi: Universitetska kniga, 272.
- Semenov, M. R. (Ed.) (1991). Aesthetic education in school. Kazan: Publishing KSU, 184.
- Kwiatkowski, E. V.; Gerasimov, S. A. (Ed.) (1983). Metodologicheskie problemy sovershtnstvovania systemy estetichtakogo vospitania. Systema estetichtakogo vospitania. Moscow: Pedagogika, 9–12.
- Levchuk, L. T. (1997). Istoriya mirovoy kulturyi. Leningrad: Iskusstvo, 336.
- Stuparik, B. M. (1994). Shkіlnitstvo Galychyna. Ivano-Frankivsk, 144.
- Florenskaya, G. A. (1978). Katarsis kak osoznanie. Bessoznatelnoe: priroda, funktsii, metodyi issledovaniya. Vol. 2. Tbilisi, 548.
- Moyseyuk, N. E. (2001). Pedagogіka. Kyiv: VAT «KDNK», 608.
- Nor, K. F. (2003). Vikoristannya amerikanskogo dosvіdu formuvannya komunіkativnih umіn maybutnіh uchitelіv. Naukovi pratsi. Pedagogіchnі nauki, 28 (15), 54–58.
- Korotaeva, E. V. (2000). Director-uchitel-uchenik: puti vzaimodeystviya. Moscow: September, 144.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Лариса Володимирівна Сєрих
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.