Модель взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків

Автор(и)

  • Larisa Sierykh КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Римського-Корсакова, 5, м. Суми, Україна, 40035, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.126847

Ключові слова:

естетичне виховання, взаємодія, взаємодія підлітків, модель взаємодії, мезорівень, мікрорівень

Анотація

Стаття присвячена розкриттю деяких аспектів побудови моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Показаний вплив методів та форм роботи на розв’язання кола питань естетичного виховання підлітків, їх роботу в групах для вирішення естетичних завдань. Структура взаємодії побудована відповідно до мезорівня та мікрорівня, які є активними і ми можемо на них впливати. До мезорівня включаємо: педагогічний колектив, вчителів або керівників гуртків, психологічний супровід, за допомогою якого здійснюється навчально-виховний процес

Біографія автора

Larisa Sierykh, КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Римського-Корсакова, 5, м. Суми, Україна, 40035

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра теорії і методики змісту освіти

Посилання

  1. Komarovska, O. A. (2015). Teoretiko-metodichni zasadi rozvitku hudozhno obdarovanoYi osobistostI u shkolah estetichnogo vihovannya. Kyiv, 42.
  2. Rudnitska, O. P. (2005). Pedagogika: zagalna ta mistetska. Ternopil: Navchalna kniga – Bogdan, 360.1. Semenov, M. R. (Ed.) (1991). Aesthetic education in school. Kazan: Publishing KSU, 184.
  3. Lavrish, I. M. (2008). Metodika formuvannya estetichnih orientatsiy pidlitkiv zasobami dityachogo muzichnogo teatru-studiyi. Kyiv, 178.
  4. Pustovit, G. P., Tihenko, L. V. (2008). Pozashkilna osvita: didaktichni osnovi metodiv navchalno-vihovnoyi roboti. Book 2. Sumi: Universitetska kniga, 272.
  5. Semenov, M. R. (Ed.) (1991). Aesthetic education in school. Kazan: Publishing KSU, 184.
  6. Kwiatkowski, E. V.; Gerasimov, S. A. (Ed.) (1983). Metodologicheskie problemy sovershtnstvovania systemy estetichtakogo vospitania. Systema estetichtakogo vospitania. Moscow: Pedagogika, 9–12.
  7. Levchuk, L. T. (1997). Istoriya mirovoy kulturyi. Leningrad: Iskusstvo, 336.
  8. Stuparik, B. M. (1994). Shkіlnitstvo Galychyna. Ivano-Frankivsk, 144.
  9. Florenskaya, G. A. (1978). Katarsis kak osoznanie. Bessoznatelnoe: priroda, funktsii, metodyi issledovaniya. Vol. 2. Tbilisi, 548.
  10. Moyseyuk, N. E. (2001). Pedagogіka. Kyiv: VAT «KDNK», 608.
  11. Nor, K. F. (2003). Vikoristannya amerikanskogo dosvіdu formuvannya komunіkativnih umіn maybutnіh uchitelіv. Naukovi pratsi. Pedagogіchnі nauki, 28 (15), 54–58.
  12. Korotaeva, E. V. (2000). Director-uchitel-uchenik: puti vzaimodeystviya. Moscow: September, 144.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-02

Як цитувати

Sierykh, L. (2018). Модель взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. ScienceRise: Pedagogical Education, (3 (23), 41–44. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.126847

Номер

Розділ

Педагогічна освіта