Експериментальне дослідження формування професійної компетенції пожежників-рятувальників в процесі курсової підготовки

Автор(и)

  • Inna Krasutskaya Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія вул. Проскурівського Підпілля, 139, м. Хмельницький, Україна, 29013, Україна https://orcid.org/0000-0002-9200-2331

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.127120

Ключові слова:

професійна компетентність, тестування, констатуючий етап, експериментальна група, пожежник-рятувальник, працездатність

Анотація

Проведено аналітичне та експериментальне дослідження професійно-технічної підготовки пожежного-рятувальника, а також розглянуто проблеми теоретичної та практичної складових їхньої професійної підготовки з метою підвищення їхньої професійної компетенції, ефективності проведення пожежно-рятувальних робіт та пожежогасіння. Застосовано розроблену методику, яка дала можливість визначити динаміку набуття курсантами навчально-методичного центру базових, основних та високих показників професійної компетентності

Біографія автора

Inna Krasutskaya, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія вул. Проскурівського Підпілля, 139, м. Хмельницький, Україна, 29013

Аспірант

Кафедра педагогіки

Посилання

  1. Klyueva, N. V. (2000). Tekhnologiya raboty psikhologa s uchitelem [The technology of work of the psychologist with the teacher]. Moscow: TTs „Sfera”, 176.
  2. A Brief Dictionary of Sociology. Rubricon. Available at: http://www.rubricon.com/isoc_1.asp
  3. Uotson, D. (1926). Psikhologiya kak nauka o povedenii [Psychology as a science of behavior]. Moscow-Kharkiv, 314.
  4. Natsionalna doktryna rozvytku osvity Ukrainy u XXI stolitti [The National Doctrine of the Development of Ukraine's Education in the 21st Century] (2004). Osvita Ukrainy, 33, 4–6.
  5. Kurliand, Z. N. (1992). Formyrovanye y razvytye professyonalnoi ustoichyvosty uchytelia [Formation and development of teacher's professional. stability]. Odessa, 39.
  6. Savchenko, S. V. (2004). Naukovo-teoretychni zasady sotsializatsii studentskoi molodi u pozanavchalnii diialnosti v umovakh rehionalnoho osvitnoho prostoru [Theoretical and theoretical bases of socialization of student youth in extracurricular activities in the conditions of the regional educational space]. Luhansk, 43.
  7. Kurliand, Z. N.; Kurliand, Z. N. (Ed.) (1993). Metodyka diahnostyky i formuvannia profesiinoi ustalenosti maibutnikh uchyteliv [Methodology of diagnostics and formation of professional fitness of future teachers]. Odessa, 242.
  8. Bull, S., Kay, J. (2007). Student Models that Invite the Learner In: The SMILI: Open Learner Modelling Framework. International Journal of Artificial Intelligence in Education, 17 (2), 89–120.
  9. Ulyatovskaya, E. A. (1998). Podgotovka budushhikh uchiteley po aktivizatsii samostoyatel'noy poznavatel'noy deyatel'nosti mladshikh shkol'nikov [Preparation of future teachers for the activation of independent cognitive activity of junior schoolchildren]. Izmail, 21.
  10. Holzinger, A., Pasi, G. (Eds.) (2013). Human-Computer Interaction and Knowledge Discovery in Complex, Unstructured, Big Data. Berlin-Heidelberg: Springer-Verlag, 442. doi: 10.1007/978-3-642-39146-0
  11. Le Deist, F. D., Winterton, J. (2005). What Is Competence? Human Resource Development International, 8 (1), 27–46. doi: 10.1080/1367886042000338227
  12. Bull, S., Wasson, B., Kickmeier-Rust, M., Johnson, M. D., Moe, E., Hansen, C. et. al. (2012). Assessing English as a Second Language: From Classroom Data to a Competence-Based Open Learner Model. ICCE. Singapore, 618–622. Available at: http://www.apsce.net/uploaded/filemanager/31fec10b-54f9-45c9-992d-b97834deb457.pdf
  13. Bull, S., Wasson, B. (2016). Competence visualisation: Making sense of data from 21st-century technologies in language learning. ReCALL, 28 (2), 147–165. doi: 10.1017/s0958344015000282
  14. Babanskiy, Yu. K. (1982). Problemy povysheniya effektivnosti pedagogicheskikh issledovaniy: Didakticheskiy aspekt [Problems of increasing the efficiency of pedagogical research: Didactic aspect]. Moscow: Pedahohyka, 192.
  15. Baskin, Yu. G. (2004). Formirovanie sotsial'no-psikhologicheskikh otnosheniy v kollektive sotrudnikov GPS MCHS Rossii [Formation of socio-psychological relations in the staff of the Ministry of Emergencies of Russia]. Saint Petersburg: SPbY HPS MChS.
  16. Lerner, I. Ya. (1999). Razvivayushhee obuchenie s didakticheskikh pozitsiy [Developing Learning from Didactic Positions]. Pedagogika, 2, 7–11.
  17. Yaroshchuk, L. D. (2012). Statystychni metody – 1. Teoriia otsiniuvannia ta statystychni hipotezy. Otsiniuvannia parametriv vypadkovykh velychyn ta koreliatsiinoho zv’iazku [Statistical methods – 1. The theory of evaluation and statistical hypotheses. Estimation of parameters of random variables and correlation communication]. Kyiv: NTUU „KPI”, 64.
  18. Divizhna, S. O., Sova, M. O. (2016). Psykholohichna pidhotovka pratsivnykiv pravookhoronnykh orhaniv dlia profesiina diialnist u ekstremalnykh sytuatsiiakh [Psychological training of law enforcement officers for professional activities in extreme situations]. Problemy suchasnoi psykholohii, 32, 99–115.
  19. Verbyn, N. B. (2017). Professional endurance as an important factor in the preparation of future Masters of Military Management for activities in extreme conditions. Personality in extreme conditions. Lviv: FOP Korpan B. I., 62–64.
  20. Kolesnichenko, O. S. (2014). Rozrobka metodyky «Psykholohichna hotovnist osobystosti fakhivtsia ekstremalnoho vydu diialnosti» [Principles development «psychological readiness personalities specialist of extreme kind of activity».] Scientific Works of Kharkiv National Air Force University, 1 (38), 252–258.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-28

Як цитувати

Krasutskaya, I. (2018). Експериментальне дослідження формування професійної компетенції пожежників-рятувальників в процесі курсової підготовки. ScienceRise: Pedagogical Education, (3 (23), 23–30. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.127120

Номер

Розділ

Педагогічна освіта