Основні принципи і зміст технології формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до професійної діяльності у творчих мистецьких колективах
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.127309Ключові слова:
формування, готовність, вчителі, майбутні вчителі, музика, мистецтво, музичне мистецтво, професійна діяльністьАнотація
У статті розкриваються основні принципи формування професійної діяльності майбутніх учителів у творчих мистецьких колективах. Визначається зміст технології формування готовності майбутніх педагогів. Охарактеризовано провідні напрями компетентнісно-творчого розвитку, принципи формування готовності майбутнього вчителя музики. Також висвітлено науково-педагогічні засади формування професійних компетентностей майбутніх вчителів музики в процесі фахового навчання
Посилання
- Rostovsky, O. Ya. (2000). Music education in Ukraine at the turn of the millennium: state, problems, perspectives Arts and education, 4 (18), 9–13.
- Rudnitskaya, O. P. (2002). Pedagogy: general and artistic: Teaching. manual. Kyiv, 270.
- Bondar, V. (2008). Competitiveness of the teacher as a component of his professional competence. Primary school, 7, 22–23.
- Padalka, H. M. (1982). Teacher, music, children. Kyiv: Musical Ukraine, 144.
- Barenboim, L. A. (1973). The path to music. Leningrad: Sovetskiy kompozitor, 270.
- Tsypin, G. M. (1975). Development of a student-musician in the process of learning the game on the piano. Moscow: MGPI, 106.
- Shchapov, A. P. (2000). Piano Pedagogy. Moscow: Sovetskaya Rossiya, 180.
- Mutsmacher, V. I. (1989). About the development of professionally significant cinema teacher-musician. Music in school, 4, 24–27.
- Tsypin, G. M. (1984). Learning the Piano Game. Moscow: Enlightenment, 176.
- Shatskaya, V. I. (1975). Musical-aesthetic education of children and youth. Moscow: Education, 200.
- Dokshitser, T. (1999). The Way to Creativity. Moscow: Murave, 216.
- Dokshitser, T. (2008). Trubach on the horse. Moscow: Composer, 232.
- Zavalko, K. (2013). Utilizing the Dalcroze method to improve teaching children to play violin. Dalcroze Studies. Coventry, 56.
- Zavalko, K. (2011). Improvisation as a form of primary musical and creative activity of the child. European Network of Music Educators and Researchers of Young Children. Helsinki, 375–383.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Svetlana Chirkina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.