Основні принципи і зміст технології формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до професійної діяльності у творчих мистецьких колективах

Автор(и)

  • Svetlana Chirkina Канівський коледж культури і мистецтв вул. Юрія Іллєнка, 28, м Канів, Черкаська обл., Україна, 19003, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.127309

Ключові слова:

формування, готовність, вчителі, майбутні вчителі, музика, мистецтво, музичне мистецтво, професійна діяльність

Анотація

У статті розкриваються основні принципи формування професійної діяльності майбутніх учителів у творчих мистецьких колективах. Визначається зміст технології формування готовності майбутніх педагогів. Охарактеризовано провідні напрями компетентнісно-творчого розвитку, принципи формування готовності майбутнього вчителя музики. Також висвітлено науково-педагогічні засади формування професійних компетентностей майбутніх вчителів музики в процесі фахового навчання

Біографія автора

Svetlana Chirkina, Канівський коледж культури і мистецтв вул. Юрія Іллєнка, 28, м Канів, Черкаська обл., Україна, 19003

Викладач, концертмейстер вищої категорії

Посилання

  1. Rostovsky, O. Ya. (2000). Music education in Ukraine at the turn of the millennium: state, problems, perspectives Arts and education, 4 (18), 9–13.
  2. Rudnitskaya, O. P. (2002). Pedagogy: general and artistic: Teaching. manual. Kyiv, 270.
  3. Bondar, V. (2008). Competitiveness of the teacher as a component of his professional competence. Primary school, 7, 22–23.
  4. Padalka, H. M. (1982). Teacher, music, children. Kyiv: Musical Ukraine, 144.
  5. Barenboim, L. A. (1973). The path to music. Leningrad: Sovetskiy kompozitor, 270.
  6. Tsypin, G. M. (1975). Development of a student-musician in the process of learning the game on the piano. Moscow: MGPI, 106.
  7. Shchapov, A. P. (2000). Piano Pedagogy. Moscow: Sovetskaya Rossiya, 180.
  8. Mutsmacher, V. I. (1989). About the development of professionally significant cinema teacher-musician. Music in school, 4, 24–27.
  9. Tsypin, G. M. (1984). Learning the Piano Game. Moscow: Enlightenment, 176.
  10. Shatskaya, V. I. (1975). Musical-aesthetic education of children and youth. Moscow: Education, 200.
  11. Dokshitser, T. (1999). The Way to Creativity. Moscow: Murave, 216.
  12. Dokshitser, T. (2008). Trubach on the horse. Moscow: Composer, 232.
  13. Zavalko, K. (2013). Utilizing the Dalcroze method to improve teaching children to play violin. Dalcroze Studies. Coventry, 56.
  14. Zavalko, K. (2011). Improvisation as a form of primary musical and creative activity of the child. European Network of Music Educators and Researchers of Young Children. Helsinki, 375–383.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-30

Як цитувати

Chirkina, S. (2018). Основні принципи і зміст технології формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до професійної діяльності у творчих мистецьких колективах. ScienceRise: Pedagogical Education, (3 (23), 34–37. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.127309

Номер

Розділ

Педагогічна освіта