Експериментальна перевірка ефективності методичної системи формування компетентності в хімії майбутніх бакалаврів технології медичної діагностики та лікування у вищих медичних навчальних закладах України

Автор(и)

  • Iryna Nikolayeva Комунальний виший навчальний заклад «Житомирський медичний інститут» вул. Велика Бердичівська, 46/15, м. Житомир, Україна, 10002, Україна https://orcid.org/0000-0002-9692-726X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.127406

Ключові слова:

експериментальна перевірка, методична система, компетентність в хімії, бакалаври, медична діагностика

Анотація

У дослідженні встановлено ефективність експериментальної методичної системи формування компетентності в хімії майбутніх бакалаврів технології медичної діагностики та лікування. Доведено, що рівень сформованості компетентності в хімії студентів підвищується, якщо здійснювати освітній процес за розробленою методичною системою, безпосередньо спрямованою на досягнення студентами програмних результатів навчання із хімії

Біографія автора

Iryna Nikolayeva, Комунальний виший навчальний заклад «Житомирський медичний інститут» вул. Велика Бердичівська, 46/15, м. Житомир, Україна, 10002

Асистент

Кафедрa «Лабораторна діагностика»

Посилання

  1. Nikolaeva, I. M. (2017). Method of forming the chemical components of the professional competence of the future bachelor of laboratory diagnostics. ScienceRise: Pedagogical Education, 6 (14), 40–42. doi: 10.15587/2519-4984.2017.105522
  2. Birta, H. O., Burhu, Yu. H. (2014). Metodolohiia i orhanizatsiia naukovykh doslidzhen. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 142.
  3. Walliman, N. (2011). Research methods the basics. London-New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 190.
  4. Hesse-Biber, S. (2015). The problems and prospects in the teaching of mixed methods research. International Journal of Social Research Methodology, 18 (5), 463–477. doi: 10.1080/13645579.2015.1062622
  5. Panasenko, E. (2011). Zmist i struktura eksperymentu yak metodu naukovoho doslidzhennia u teorii ta praktytsi vitchyznianoi pedahohiky (1945–1991 rr.). Ridna shkola, 11, 28–35.
  6. Horakova, T., Houska, M. (2014). On Improving the Experiment Methodology in Pedagogical Research. International Education Studies, 7 (9), 84–98. doi: 10.5539/ies.v7n9p84
  7. Avramenko, O. V. (Ed.) (2011). Vymiriuvannia v osviti. Kirovohrad: Lysenko V. F., 360.
  8. Pro osvitu. Zakon Ukrainy vid 05.09.2017. No. 2145-VIII (2017). Verkhovna Rada Ukrainy. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 Last accessed: 05.09.2017
  9. Hrabovyi, A. K. (2012). Teoretyko-metodychni zasady navchalnoho khimichnoho eksperymentu v zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh. Cherkasy: ChNU imeni Bohdana Khmelnytskoho, 376.
  10. Tyshchenko, S. I., Volovyk, P. M. (2013). Metody teorii ymovirnosti i matematychnoi statystyky u pidhotovtsi maibutnoho vchytelia do naukovo-doslidnoi roboty. Mykolayiv, 240.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-30

Як цитувати

Nikolayeva, I. (2018). Експериментальна перевірка ефективності методичної системи формування компетентності в хімії майбутніх бакалаврів технології медичної діагностики та лікування у вищих медичних навчальних закладах України. ScienceRise: Pedagogical Education, (3 (23), 38–40. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.127406

Номер

Розділ

Педагогічна освіта