Ліцензійний інтегрований іспит «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як індикатор контролю якості медичної освіти

Автор(и)

  • Nataliya Obernikhina Національний медичний університет імені О. О. Богомольця бул. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0003-1143-8924
  • Lesya Yanitskaya Національний медичний університет імені О. О. Богомольця бул. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-8116-2022
  • Tetyana Sanzhur Національний медичний університет імені О. О. Богомольця бул. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-5081-733X
  • Tetyana Pradiy Національний медичний університет імені О. О. Богомольця бул. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.130216

Ключові слова:

ЛІІ «Крок 1. ЗЛП», НМУ імені О.О. Богомольця, аналіз результатів складання іспиту

Анотація

У дослідженні проведено аналіз складання ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» (ЛІІ «Крок-1. ЗЛП») в Україні у 2017р. Розглянуто результати складання іспиту студентами – громадянами України, іноземними студентами, що навчаються російською та англійською мовами в вищих медичних навчальних закладах (ВМНЗ) країни. Показано більш успішні результати складання ЛІІ «Крок-1. ЗЛП» студентами – громадянами України МВНЗ. Більш детально розглянуто результати Національного медичного університету імені О.О. Богомольця (НМУ імені О.О. Богомольця) в розрізі результатів складання інших вищих медичних навчальних закладів країни. Показано, що НМУ імені О.О. Богомольця має високі показники успішності складання іспиту в порівнянні з іншими ВМНЗ України. Проаналізовано складання ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» студентами медичних №1, 2, 3, 4 факультетів, медико-психологічного факультету та факультету підготовки лікарів збройних сил України (ФПЛЗСУ) у НМУ імені О.О. Богомольця. Показано, що студенти медичних №1, 2 факультетів мають значно вищі результати складання ЛІІ «Крок-1. ЗЛП» у порівнянні з медичними № 3, 4 факультетами, медико-психологічним факультетом та ФПЛЗСУ. Проведено порівняння результатів складання ЛІІ «Крок-1. ЗЛП» студентами – громадянами України ВМНЗ та результати складання іспиту НМУ імені О.О. Богомольця з 2015-2016 р.р. Показано, що більш успішно було складено ЛІІ «Крок-1. ЗЛП» у 2016 році. Розглянуто та проаналізовано складання іспиту за субтестами, які входять до складу ЛІІ «Крок-1. ЗЛП». Показано, що кращі результати показали студенти НМУ імені О.О. Богомольця саме з дисципліни «фармакологія», що відповідає загальним результатам іспиту в країні. Більш детально проаналізовано результати складання студентами медичного №2 факультету НМУ імені О.О. Богомольця кожної дисципліни, яка включена до ЛІІ «Крок 1. Загальна лікарська підготовка». Результати представлено у вигляді аналітичних таблиць

Біографії авторів

Nataliya Obernikhina, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця бул. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат хімічних наук, старший викладач

Кафедра біоорганічної та біологічної хімії

Lesya Yanitskaya, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця бул. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат біологічних наук, доцент

Кафедра біоорганічної та біологічної хімії

Tetyana Sanzhur, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця бул. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601

Асистент

Кафедра біоорганічної та біологічної хімії

Tetyana Pradiy, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця бул. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601

Асистент

Кафедра біоорганічної та біологічної хімії

Посилання

  1. Moskalenko, V. F. (Ed.) (2013). Z pidhotovky do litsenziinykh intehrovanykh ispytiv «Krok 1» i «Krok 2» yak haluzevoho monitorynhu yakosti vyshchoi medychnoi osvity vidpovidno do Yevropeiskykh vymoh. Kyiv, 16.
  2. Case, S. M., Swanson, D. B. (2002). Constructing written test questionsfor the basic and clinical sciences. Philadelphia: National Board of medical Examiners, 180.
  3. Palchevskyi, S. S. (2008). Pedahohika. Kyiv: Karavela, 496.
  4. Stechenko, O. V. (2015). Yevrointehratsiini zminy u vyshchii medychnii ta farmatsevtychnii osviti: naiblyzhchi perspektyvy. Liudynoznavchi studii. Seriia «Pedahohika», 1 (33), 202–211.
  5. Selskyi, P. R. (2015). Obgruntuvannia zastosuvannia ROC-analizu pokaznykiv uspishnosti z fundamentalnykh medychnykh dystsyplin v yakosti markeriv vyznachennia hrup ryzyku pry skladanni litsenziinoho intehrovanoho ispytu dlia pidvyshchennia yakosti pidhotovky likariv. Visnyk naukovykh doslidzhen, 2, 121–124.
  6. Johnson, T. R., Khalil, M. K., Peppler, R. D., Davey, D. D., Kibble, J. D. (2014). Use of the NBME Comprehensive Basic Science Examination as a progress test in the preclerkship curriculum of a new medical school. Advances in Physiology Education, 38 (4), 315–320. doi: 10.1152/advan.00047.2014
  7. Donnon, T., Paolucci, E. O., Violato, C. (2007). The Predictive Validity of the MCAT for Medical School Performance and Medical Board Licensing Examinations: A Meta-Analysis of the Published Research. Academic Medicine, 82 (1), 100–106. doi: 10.1097/01.acm.0000249878.25186.b7
  8. Haiova, L. V., Litvinova, N. Iu., Obernikhina, N. V., Kefeli-Yanovska, O. I. (2015). Analiz rezultativ skladannia litsenziinoho intehrovanoho ispytu «Krok 1. Zahalna likarska pidhotovka» studentamy medychnoho No. 2 fakultetu Natsionalnoho medychnoho universytetu imeni O. O. Bohomoltsia. Naukovi zapysky, 128, 25–35.
  9. Obernikhina, N. V., Haiova, L. V. (2016). Rezultaty skladannia litsenziinoho intehrovanoho ispytu "Krok 1. Zahalna likarska pidhotovka" Natsionalnoho medychnoho universytetu imeni O. O. Bohomoltsia. Naukovi zapysky, 131, 67–80.
  10. Stechenko, O. V., Ostapiuk, L. I. (2016). Optymizatsiia orhanizatsii navchalnoho protsesu na kafedrakh universytetu yak vazhlyva skladova vnutrishnovuzivskoi systemy upravliannia yakistiu. Klinichna ta eksperymentalna patolohiia, 15 (2 (56)), 108–111.
  11. Gayova, L., Yanitskaya, L., Obernikhina, N., Sanzhur, T. (2017). Licensed integrated examination “Step 1. Dentology” in the Bogomolets National Medical University as education quality control indicator: inter-dissiplanal integration. Monitoring aspect. ScienceRise: Pedagogical Education, 7 (15), 15–18. doi: 10.15587/2519-4984.2017.107335
  12. Oliinyk, I. Yu. (2012). Vykorystannia suchasnykh informatsiinykh tekhnolohii dlia samopidhotovky studentiv do litsenziinoho ispytu «Krok-1. Stomatolohiia». Klinichna anatomiia ta operatyvna khirurhiia, 11 (2), 126–129.
  13. Kuzniak, N. B., Bambuliak, A. V., Honcharenko, V. A., Dmytrenko, R. R. (2014). Systema dystantsiinoho navchannia yak efektyvna skladova pidhotovky likariv-interniv do litsenziinoho intehrovanoho ispytu «Krok-3.Stomatolohiia». Molodyi vchenyi, 7 (10), 119–120.
  14. Krok 1. Available at: https://www.testcentr.org.ua/uk/krok-1
  15. Perepelytsia, O. O., Hrozav, A. M. (2014). Problemy pidhotovky provizoriv z kursu orhanichnoi khimii do LII «Krok 1. Farmatsiia». Bukovynskyi medychnyi visnyk, 18 (4 (72)), 263–268.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-04

Як цитувати

Obernikhina, N., Yanitskaya, L., Sanzhur, T., & Pradiy, T. (2018). Ліцензійний інтегрований іспит «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як індикатор контролю якості медичної освіти. ScienceRise: Pedagogical Education, (4 (24), 9–15. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.130216

Номер

Розділ

Педагогічна освіта