Ліцензійний інтегрований іспит «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як індикатор контролю якості медичної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.130216Ключові слова:
ЛІІ «Крок 1. ЗЛП», НМУ імені О.О. Богомольця, аналіз результатів складання іспитуАнотація
У дослідженні проведено аналіз складання ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» (ЛІІ «Крок-1. ЗЛП») в Україні у 2017р. Розглянуто результати складання іспиту студентами – громадянами України, іноземними студентами, що навчаються російською та англійською мовами в вищих медичних навчальних закладах (ВМНЗ) країни. Показано більш успішні результати складання ЛІІ «Крок-1. ЗЛП» студентами – громадянами України МВНЗ. Більш детально розглянуто результати Національного медичного університету імені О.О. Богомольця (НМУ імені О.О. Богомольця) в розрізі результатів складання інших вищих медичних навчальних закладів країни. Показано, що НМУ імені О.О. Богомольця має високі показники успішності складання іспиту в порівнянні з іншими ВМНЗ України. Проаналізовано складання ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» студентами медичних №1, 2, 3, 4 факультетів, медико-психологічного факультету та факультету підготовки лікарів збройних сил України (ФПЛЗСУ) у НМУ імені О.О. Богомольця. Показано, що студенти медичних №1, 2 факультетів мають значно вищі результати складання ЛІІ «Крок-1. ЗЛП» у порівнянні з медичними № 3, 4 факультетами, медико-психологічним факультетом та ФПЛЗСУ. Проведено порівняння результатів складання ЛІІ «Крок-1. ЗЛП» студентами – громадянами України ВМНЗ та результати складання іспиту НМУ імені О.О. Богомольця з 2015-2016 р.р. Показано, що більш успішно було складено ЛІІ «Крок-1. ЗЛП» у 2016 році. Розглянуто та проаналізовано складання іспиту за субтестами, які входять до складу ЛІІ «Крок-1. ЗЛП». Показано, що кращі результати показали студенти НМУ імені О.О. Богомольця саме з дисципліни «фармакологія», що відповідає загальним результатам іспиту в країні. Більш детально проаналізовано результати складання студентами медичного №2 факультету НМУ імені О.О. Богомольця кожної дисципліни, яка включена до ЛІІ «Крок 1. Загальна лікарська підготовка». Результати представлено у вигляді аналітичних таблиць
Посилання
- Moskalenko, V. F. (Ed.) (2013). Z pidhotovky do litsenziinykh intehrovanykh ispytiv «Krok 1» i «Krok 2» yak haluzevoho monitorynhu yakosti vyshchoi medychnoi osvity vidpovidno do Yevropeiskykh vymoh. Kyiv, 16.
- Case, S. M., Swanson, D. B. (2002). Constructing written test questionsfor the basic and clinical sciences. Philadelphia: National Board of medical Examiners, 180.
- Palchevskyi, S. S. (2008). Pedahohika. Kyiv: Karavela, 496.
- Stechenko, O. V. (2015). Yevrointehratsiini zminy u vyshchii medychnii ta farmatsevtychnii osviti: naiblyzhchi perspektyvy. Liudynoznavchi studii. Seriia «Pedahohika», 1 (33), 202–211.
- Selskyi, P. R. (2015). Obgruntuvannia zastosuvannia ROC-analizu pokaznykiv uspishnosti z fundamentalnykh medychnykh dystsyplin v yakosti markeriv vyznachennia hrup ryzyku pry skladanni litsenziinoho intehrovanoho ispytu dlia pidvyshchennia yakosti pidhotovky likariv. Visnyk naukovykh doslidzhen, 2, 121–124.
- Johnson, T. R., Khalil, M. K., Peppler, R. D., Davey, D. D., Kibble, J. D. (2014). Use of the NBME Comprehensive Basic Science Examination as a progress test in the preclerkship curriculum of a new medical school. Advances in Physiology Education, 38 (4), 315–320. doi: 10.1152/advan.00047.2014
- Donnon, T., Paolucci, E. O., Violato, C. (2007). The Predictive Validity of the MCAT for Medical School Performance and Medical Board Licensing Examinations: A Meta-Analysis of the Published Research. Academic Medicine, 82 (1), 100–106. doi: 10.1097/01.acm.0000249878.25186.b7
- Haiova, L. V., Litvinova, N. Iu., Obernikhina, N. V., Kefeli-Yanovska, O. I. (2015). Analiz rezultativ skladannia litsenziinoho intehrovanoho ispytu «Krok 1. Zahalna likarska pidhotovka» studentamy medychnoho No. 2 fakultetu Natsionalnoho medychnoho universytetu imeni O. O. Bohomoltsia. Naukovi zapysky, 128, 25–35.
- Obernikhina, N. V., Haiova, L. V. (2016). Rezultaty skladannia litsenziinoho intehrovanoho ispytu "Krok 1. Zahalna likarska pidhotovka" Natsionalnoho medychnoho universytetu imeni O. O. Bohomoltsia. Naukovi zapysky, 131, 67–80.
- Stechenko, O. V., Ostapiuk, L. I. (2016). Optymizatsiia orhanizatsii navchalnoho protsesu na kafedrakh universytetu yak vazhlyva skladova vnutrishnovuzivskoi systemy upravliannia yakistiu. Klinichna ta eksperymentalna patolohiia, 15 (2 (56)), 108–111.
- Gayova, L., Yanitskaya, L., Obernikhina, N., Sanzhur, T. (2017). Licensed integrated examination “Step 1. Dentology” in the Bogomolets National Medical University as education quality control indicator: inter-dissiplanal integration. Monitoring aspect. ScienceRise: Pedagogical Education, 7 (15), 15–18. doi: 10.15587/2519-4984.2017.107335
- Oliinyk, I. Yu. (2012). Vykorystannia suchasnykh informatsiinykh tekhnolohii dlia samopidhotovky studentiv do litsenziinoho ispytu «Krok-1. Stomatolohiia». Klinichna anatomiia ta operatyvna khirurhiia, 11 (2), 126–129.
- Kuzniak, N. B., Bambuliak, A. V., Honcharenko, V. A., Dmytrenko, R. R. (2014). Systema dystantsiinoho navchannia yak efektyvna skladova pidhotovky likariv-interniv do litsenziinoho intehrovanoho ispytu «Krok-3.Stomatolohiia». Molodyi vchenyi, 7 (10), 119–120.
- Krok 1. Available at: https://www.testcentr.org.ua/uk/krok-1
- Perepelytsia, O. O., Hrozav, A. M. (2014). Problemy pidhotovky provizoriv z kursu orhanichnoi khimii do LII «Krok 1. Farmatsiia». Bukovynskyi medychnyi visnyk, 18 (4 (72)), 263–268.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Nataliya Obernikhina, Lesya Yanitskaya, Tetyana Sanzhur, Tetyana Pradiy
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.