Google-документи сервісу Google Apps: координація та контроль діяльності організаційно-навчальних підрозділів закладів вищої освіти

Автор(и)

  • Аnastasiia Karpenko Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053, Україна https://orcid.org/0000-0002-3017-5499

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.130438

Ключові слова:

Google-документи, сервіси, Google Apps, ІК-технології, освітній процес, заклад вищої освіти, організаційно-навчальний підрозділ

Анотація

У статті проаналізовано переваги застосування Google-документів сервісу Google Apps у роботі організаційно-навчальних підрозділів закладів вищої освіти. Розставлено основні акценти щодо застосування Google-документів сервісу Google Apps, завдяки якому відбувається обробка документації та робота зі спільними документами підрозділів. Автором статті виокремлено основні переваги Google-документів сервісу Google Apps та розглянуто застосування у роботі організаційно-навчальних підрозділів закладів вищої освіти. Описано основні характеристики Google-документів сервісу Google Apps. Визначено, що застосування Google-документів сервісу Google Apps є частиною створення інформаційної системи, що забезпечує єдиний інформаційний простір сучасного ВНЗ.

Автором проаналізовано підсистеми проектного управління організаційною структурою, технології освіти і процеси взаємодії з кожним учасником освітнього процесу, зовнішніми та внутрішніми комунікаціями.

Методистом організаційно-навчального підрозділу (НМЦ досліджень, наукових проектів та програм Київського університету імені Бориса Грінченка) розглянуто та представлено на конкретному прикладі ефективне застосування Google-документів сервісу Google Apps під час роботи з документацією при організації освітнього процесу. Визначено, що створення та налагодження механізмів побудови корпоративного контенту із залученням Google-документів сервісу Google Apps дозволить співробітникам організаційно-навчальних підрозділів закладів вищої освіти створювати та спільно працювати з документацією під час організації освітнього процесу, що дозволить автоматизувати діяльність організаційно-навчальних підрозділів, а співробітнику – якісно оброблювати документацію та взаємодіяти з іншими колегами. Визначено, що така організація освітнього процесу оптимізує діяльність організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ і є вдалим управлінням та запорукою налагодженої роботи у відповідних підрозділах закладів вищої освіти

Біографія автора

Аnastasiia Karpenko, Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053

Методист

Науково-методичний центр досліджень, наукових проектів та програм

Посилання

  1. Bykov, V. (2010). Technologies of cloud computing, ICT outsourcing and new functions of ICT units of educational institutions and scientific institutions. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriya 2: Kompiuterno-orientovani systemy navchannia, 9, 9–15. Available at: http://ite.kspu.edu/webfm_send/251
  2. Morse, N. V. (2008). Fundamentals of Information and Communication Technologies. Kyiv: Publishing Group BHV, 352.
  3. DSTU ISO 9001: 2015. Quality management systems. Requirements (ISO 9001: 2015, IDT) in Education (Effective from 01.07.2016) (2016). Kyiv: Derzhspozhyvstandart of Ukraine.
  4. Kalinina, L. N., Petrovskyi, S. S. (2015). Analysis and perspectives of usage of cloud technology in process universal educational establishmens. Ukrainskyi pedahohichnyi zhurnal, 2, 44–64. Available at: http://lib.iitta.gov.ua/10369/1/%D0%A3%D0%9F%D0%96_2_2015%D1%80%20_34-66-1-PB.pdf
  5. Bykov, V. Yu. (2013). Cloud computer-technology platform of open education and appropriate development of organizational and technological structure of IT departments of educational establishments. Teoriya i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy: filosofiya, psykholohiya, pedahohika, sotsiolohiya, 1, 81–98. Available at: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/1606/1/TPUSS_2013_1_Bikov_Khmarna.pdf
  6. Bogdan, V. O. (2016). Using cloud services by Ukrainian pre-school managers in their professional activity. Informatsiyni tekhnolohiyi i zasoby navchannia, 55 (5), 175–186. Available at: http://lib.iitta.gov.ua/705439/1/1475-5883-1-PB.pdf
  7. Google Apps Education. Available at: http://www.livebusiness.ru/tool/219/
  8. Google Docs. Wikipedia. Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Google_Docs
  9. Karpenko, A. S. (2017). Optimization of the activity of organizational and educational subdivisions of universities by means of service Google APPS. Computer in school and family, 5, 34–38.
  10. Karpenko, A. S. (2017). Google Apps Corporate Mail as an Instrument for Educational Units of the University. Information Technology in Education, 30, 160–169.
  11. Oleksyuk, V. P. (2013). Google Apps Cloud Services Integration Experience in Information and Education Space at Higher Educational Institutions. Information Technology and Learning Tools, 35 (3), 64–73.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-31

Як цитувати

Karpenko А. (2018). Google-документи сервісу Google Apps: координація та контроль діяльності організаційно-навчальних підрозділів закладів вищої освіти. ScienceRise: Pedagogical Education, (4 (24), 4–8. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.130438

Номер

Розділ

Педагогічна освіта