Використання інтерактивних технологій навчання в процесі підготовки майбутніх викладачів дизайну до професійного саморозвитку
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.151544Ключові слова:
інтерактивні технології, освітні інновації, інтерактивне навчання, професійний саморозвиток, професійна діяльністьАнотація
У статті охарактеризовано сутність та приклади використання інтерактивних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх викладачів дизайну до професійного саморозвитку. Визначено, що у формуванні готовності майбутніх викладачів дизайну до професійного саморозвитку застосування освітніх інновацій забезпечить високий рівень професійного саморозвитку педагога, що є необхідною умовою, засобом та критерієм становлення професіонала в процесі навчання.
Процес формування готовності до професійного саморозвитку майбутнього викладача дизайну має свою неповторну специфіку та полягає у розвитку особистості, яка володіє творчим мисленням, інтелектом, професійною самостійністю, здатна руйнувати те, що вже стало загальновизнаним, вміти приймати гнучкі рішення у складних життєвих ситуаціях.
Практичною ціллю майбутньої педагогічної діяльності є підтримка та посилення інтересу до обраної професії.
Використання в навчальному процесі освітніх інновацій впливає на активний професійний саморозвиток суб’єктів освітнього процесу та виступає критерієм розвиненості навчального закладу, а готовність до діяльності розвивається на основі засвоєння загальних та професійних знань, необхідних для набуття умінь та навичок, удосконалення сформованих професійно значущих якостей особистості, здібностей, важливих для майбутньої професійної діяльності педагога-дизайнера. Використання інтерактивних технологій навчання в навчальному процесі потребує від викладача відповідних знань та вмінь для досягнення відповідних результатів. Сучасні вимоги до якості підготовки майбутніх педагогів-дизайнерів потребують переважно інноваційних підходів в навчальному процесі та високого професіоналізму викладачів. Серед педагогічних інновацій, які застосовуються в процесі підготовки до професійного саморозвитку майбутніх викладачів дизайну, значне місце займають активні форми навчання і нестандартні підходи до проблем навчального процесу.
Процес формування готовності майбутніх викладачів дизайну до професійного саморозвитку нерозривно пов'язаний із застосуванням освітніх інновацій. Впровадження в освітній процес інноваційних методів навчання забезпечить високий рівень професійного саморозвитку майбутнього педагога
Посилання
- Marinchenko, H. E., Komarchuk, A. A., Salyuk, O. Yu., Golub, V. O. (2018). Theoretical-methodological back-grounds of innovative educational under the condition of globalization and information revolution. Sciences of Europe, 3 (25), 33–36.
- Havryshchuk, I. V. (2016). Formation of production and technical orientation of the future employees my means of multimedia. Universum: Psychology and education, 1-2 (21). Avaialble at: http://7universum.com/ru/psy/archive/item/2927
- Komenskiy, Ya. A. (1982). Izbrannye pedagogicheskie sochineniya. Vol. 1-2. Moscow: Pedagogika, 656, 576.
- Vygotskiy, L. S. (1991). Pedagogicheskaya psikhologiya. Moscow, 389.
- Gal'perin, P. Ya. (1959). Razvitie issledovaniy po formirovaniyu umstvennykh deystviy. Psikhologicheskaya nauka v SSSR. Moscow: Prosveshhenie, 120.
- Kremen, V. H. (Ed.) (2008). Entsyklopediia osvity. Kyiv: Yurinkom Inter, 1040.
- Pidkasistyy, I. I. (1995). Pedagogika. Moscow: Rossiyskoe pedagogicheskoe agentstvo, 49–54.
- Pankov, D. V. (2006). Orhanizatsiia navchannia za interaktyvnymy tekhnolohiiamy. Donetsk: DIPO IPP, 46.
- Skrypnyk, M. (2005). Interaktyvne navchannia: osnovni poniattia. Ihry doroslykh. Interaktyvni metody navchannia. Kyiv: Biblioteka «Shkilnoho svitu», 30–43.
- Nychkalo, N. H. (Ed.) (2000). Profesiina osvita. Kyiv: Vyshcha shkola, 380.
- Milkova, R. (2015). Competency and Skills of the Person – Strategy of University Education during 21st Century. Strategies for Policy in Science and Education, 23 (1), 38–64.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Valentyna Malinkina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.