Експериментальна перевірка ефективності методики формування компетентності в китайському писемному мовленні у майбутніх філологів (рубіжний рівень)

Автор(и)

  • Oksana Asadchykh Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0002-1238-7180
  • Alla Savcheno Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0002-3296-7385

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.161481

Ключові слова:

експеримент, студенти, планування і хід експерименту, китайське писемне мовлення, експериментальна група

Анотація

В останні роки швидкого розвитку набули відносини між Україною та Китайською народною республікою в багатьох сферах життя. Це потребує значної кількості кваліфікованих знавців китайської мови, які б змогли реалізуватися в різних видах комунікативної діяльності.

У дослідженні описано сутнісні характеристики експериментальної перевірки ефективності методики формування компетентності в китайському писемному мовленні у майбутніх філологів на рубіжному рівні (середній рівень навченості (5 семестр)) навчання, а також обґрунтовано та підтверджено вибір гіпотези дослідження. Зазначено критерії та норми оцінювання компетентності в китайському письмі майбутніх філологів. Для успішного проведення експерименту було опрацьовано значну кількість наукових праць, наведено критерії оцінювання інформації, необхідної для визначення рівня уміння написання різних жанрів та піджанрів рефератів та письмових повідомлень. Визначено методи та матеріали, план та структура, а також тривалість експерименту. Важливим моментом є те, що в публікації розглянуто умови, за яких ефективність методики формування компетентності (у цілому) в китайському письмі у майбутніх студентів (рівень В1) буде високою. Поруч з цим було наведено приклади завдань та кінцева мета їх виконання.

Висвітлено організаційні і змістові аспекти експериментального навчання студентів. Проведено передекспериментальний та післяеспериментальний зрізи, викладені відповідні результати ефективності створеної методики навчання китайського писемного мовлення. Для більш чіткого сприйняття результати зрізів були винесені в таблиці. Важливим моментом дослідження є те, що поруч з демонстрацією результатів зрізів, було проілюстровано співвідношення студентів за рівнями навченості (високий, достатній, середній, низький, абсолютний)

Біографії авторів

Oksana Asadchykh, Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Доктор педагогічних наук, доцент

Кафедра мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії

Alla Savcheno, Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Асистент

Кафедра мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії

Посилання

  1. Gurvich, P. B. (1980). Theory and practice of experiment in the methodology of teaching foreign languages (special course). Vladimir, 104.
  2. Lyakhovitsky, M. V. (2012). On the essence and specifics of an experimental study in the methodology of teaching a foreign language. Foreign languages in school. Golden pages, 8, 3–10.
  3. Maiier, N. (2015). Experimental verification of the effectiveness of the method of forming methodical competency of future teachers of the French language in the process of independent work. Bulletin of KNLU. Seria Pedagogy and Psychology, 24, 186–199.
  4. Kamenova, T. M. (2007). Methods of teaching for future managers to business written communication in English using an electronic textbook. Bulletin of KNLU. Seria “Pedagogy and Psychology”, 13, 65–74.
  5. Zhovnich, O. V. (2018). Methodology of teaching of professionally organized English-speaking writing communicative for future journalist with blog-technology. Kyiv, 20.
  6. Boretska, G. E. (2006). Methods of teaching of English written grammatically-correct communication for student-philologist. Kyiv, 22.
  7. Sviridyuk, V. P. (2007). Methods of teaching German writing speech of correspondence students of higher educational institutions based on the use of a distance course. Kyiv, 19.
  8. Konovalchuk, S. A. (2017). Methodology of integrated training of professionally oriented English-language written communication of future journalists. Kyiv, 19.
  9. Gorobchenko, N. V. (2006). Education of future teachers of the German written language (initial degree). Kyiv, 21.
  10. International Chinese teaching. Methods and Techniques for Teaching Listening and Speaking (2014). Beijing: Beijing language and culture university press, 138.
  11. Asadchih, O. (2017). The experimental testing of methodological system of integrated teaching of future academic Japanese philologists within master course. ScienceRise: Pedagogical Education, 6 (14), 4–9. doi: http://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105429
  12. Sidorenko, E. V. (2002). Methods of mathematical processing in psychology. Saint Petersburg: Speech, 350.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-29

Як цитувати

Asadchykh, O., & Savcheno, A. (2019). Експериментальна перевірка ефективності методики формування компетентності в китайському писемному мовленні у майбутніх філологів (рубіжний рівень). ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (29), 27–33. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.161481

Номер

Розділ

Педагогічна освіта