Інтерналізація характеру дисціпліни сдудентів інтегрованої Ісламської школи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.174085Ключові слова:
Виховання, інтерналізація характеру, інтерналізація дисципліни, Ісламська школа, ІІПШ, студент.Анотація
Мета дослідження – теоретично відстежити інтерналізацію характеру дисципліни студентів ІІПШ (SekolahDasar Islam Terpadu/Інтегрованої Ісламської початкової школи) Integrated Islamic Primary School).
Це теоретичне дослідження витікає з широкого публічного зацікавлення ІІПШ. Це стало цікавим питанням. Деякі друковані видання пишуть, що ця зацікавленість базується на кількох причинах. Одна з них – виховання характерів. Це виховання є узгодженим з Президентським указом No. 87 Th 2017, що стосується посилення виховання характеру. В ІІПШ виховання характеру здійснюється протягом довгого часу. Виховання характеру здійснюється в процесі інтерналіцації в ІІПШ середовищі, що інтерналізує характери в шкільному середовищі. Висвітлений характер це дисципліна. Інтерналізація характеру цієї дисципліни може бути реалізований у п’ятьох стадіях, поєднаних з індикаторами дисципліни характеру.
Базуючись на обговоренні презентованих теоретичних досліджень, було зроблено висновок про те, що процес інтерналізації характеру дисципліни студентів в інтегрованій Ісламській початковій школі здійснюється на п’ятьох стадіях дисциплінарних характерів, розвинених у студентів ІІПШ.
Посилання
- Wicaksono, T. Y., Friawan, D. (2011). Recent Developments in Higher Education in Indonesia: Issues and challenges. Financing Higher Education and Economic Development in East Asia. doi: https://doi.org/10.22459/fheedea.11.2011.08
- Saud, U., Johnston, M. (2006). Cross‐cultural influences on teacher education reform: reflections on implementing the integrated curriculum in Indonesia. Journal of Education for Teaching, 32 (1), 3–20. doi: https://doi.org/10.1080/02607470500510894
- Ali, M. (2005). E-learning in the Indonesian education system. Asia-Pacific Collaborative education Journal, 1 (2), 15–24.
- Yulianto, A. (2016). Pendidikan Ramah Anak Studi Kasus SDIT Nur Hidayah Surakarta. At-Tarbawi: Jurnal Kajian Kependidikan Islam, 1 (2), 137. doi: https://doi.org/10.22515/attarbawi.v1i2.192
- Peraturan Presiden RI Nomor 87, Tahun 2017, tentang Penguatan Pendidikan Karakter. Available at: https://bulelengkab.go.id/assets/instansikab/126/bankdata/peraturan-presiden-ri-nomor-87-tahun-2017-17.pdf
- Hiroyuki, A., Juliawan, J., Sudarsana, I. K. (2018). Internalization Values Of Character Education Towards The Teruna-Daha In The Medi-Median Tradition. Vidyottama Sanatana: International Journal of Hindu Science and Religious Studies, 2 (2), 232–238. doi: https://doi.org/10.25078/ijhsrs.v2i2.623
- Muhadjir, N. (2000). Ilmu pendidikan dan perubahan sosial: teori pendidikan pelaku sosial kreatif. Yogyakarta: Teke Sarasin.
- Curvin, R. L., Mindler, A. N. (1999). Discipline With Dignity. Association For Supervision And Curriculum Development.
- Arikunto, S. (2005). Dasar-dasar evaluasi pendidikan. Jakarta: Bumi Aksara.
- Soemantri, Mulyadi dan Permana, J. (1999). Strategi Belajar Mengajar. Jakarta: Depdikbud.
- Izzaty, R. E. (2012). Perkembangan peserta didik. Yogyakarta: UNY Press
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 - Anita, Wuri Wuryandani
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.