Інтерналізація характеру дисціпліни сдудентів інтегрованої Ісламської школи

Автор(и)

  • Anita Anita Yogyakarta State University Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281, Індонезія https://orcid.org/0000-0001-8670-5658
  • Wuri Wuryandani Yogyakarta State University Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281, Індонезія https://orcid.org/0000-0002-2063-839X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.174085

Ключові слова:

Виховання, інтерналізація характеру, інтерналізація дисципліни, Ісламська школа, ІІПШ, студент.

Анотація

Мета дослідження – теоретично відстежити інтерналізацію характеру дисципліни студентів ІІПШ (SekolahDasar Islam Terpadu/Інтегрованої Ісламської початкової школи) Integrated Islamic Primary School).

Це теоретичне дослідження витікає з широкого публічного зацікавлення ІІПШ. Це стало цікавим питанням. Деякі друковані видання пишуть, що ця зацікавленість базується на кількох причинах. Одна з них – виховання характерів. Це виховання є узгодженим з Президентським указом No. 87 Th 2017, що стосується посилення виховання характеру. В ІІПШ виховання характеру здійснюється протягом довгого часу. Виховання характеру здійснюється в процесі інтерналіцації в ІІПШ середовищі, що інтерналізує характери в шкільному середовищі. Висвітлений характер це дисципліна. Інтерналізація характеру цієї дисципліни може бути реалізований у п’ятьох стадіях, поєднаних з індикаторами дисципліни характеру.

Базуючись на обговоренні презентованих теоретичних досліджень, було зроблено висновок про те, що процес інтерналізації характеру дисципліни студентів в інтегрованій Ісламській початковій школі здійснюється на п’ятьох стадіях дисциплінарних характерів, розвинених у студентів ІІПШ.

Біографії авторів

Anita Anita, Yogyakarta State University Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281

Primary Education, Postgraduate Program

Wuri Wuryandani, Yogyakarta State University Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281

Primary Education

Faculty of Education

Посилання

  1. Wicaksono, T. Y., Friawan, D. (2011). Recent Developments in Higher Education in Indonesia: Issues and challenges. Financing Higher Education and Economic Development in East Asia. doi: https://doi.org/10.22459/fheedea.11.2011.08
  2. Saud, U., Johnston, M. (2006). Cross‐cultural influences on teacher education reform: reflections on implementing the integrated curriculum in Indonesia. Journal of Education for Teaching, 32 (1), 3–20. doi: https://doi.org/10.1080/02607470500510894
  3. Ali, M. (2005). E-learning in the Indonesian education system. Asia-Pacific Collaborative education Journal, 1 (2), 15–24.
  4. Yulianto, A. (2016). Pendidikan Ramah Anak Studi Kasus SDIT Nur Hidayah Surakarta. At-Tarbawi: Jurnal Kajian Kependidikan Islam, 1 (2), 137. doi: https://doi.org/10.22515/attarbawi.v1i2.192
  5. Peraturan Presiden RI Nomor 87, Tahun 2017, tentang Penguatan Pendidikan Karakter. Available at: https://bulelengkab.go.id/assets/instansikab/126/bankdata/peraturan-presiden-ri-nomor-87-tahun-2017-17.pdf
  6. Hiroyuki, A., Juliawan, J., Sudarsana, I. K. (2018). Internalization Values Of Character Education Towards The Teruna-Daha In The Medi-Median Tradition. Vidyottama Sanatana: International Journal of Hindu Science and Religious Studies, 2 (2), 232–238. doi: https://doi.org/10.25078/ijhsrs.v2i2.623
  7. Muhadjir, N. (2000). Ilmu pendidikan dan perubahan sosial: teori pendidikan pelaku sosial kreatif. Yogyakarta: Teke Sarasin.
  8. Curvin, R. L., Mindler, A. N. (1999). Discipline With Dignity. Association For Supervision And Curriculum Development.
  9. Arikunto, S. (2005). Dasar-dasar evaluasi pendidikan. Jakarta: Bumi Aksara.
  10. Soemantri, Mulyadi dan Permana, J. (1999). Strategi Belajar Mengajar. Jakarta: Depdikbud.
  11. Izzaty, R. E. (2012). Perkembangan peserta didik. Yogyakarta: UNY Press

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-08

Як цитувати

Anita, A., & Wuryandani, W. (2019). Інтерналізація характеру дисціпліни сдудентів інтегрованої Ісламської школи. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (32), 19–22. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.174085

Номер

Розділ

Педагогічна освіта