Вплив учбової моделі техніки виявлення цінності (ТВЦ) на ставлення до батьківщини у початковій школі

Автор(и)

  • Anantama Dewantoro Universitas Negeri Yogyakarta Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta 55281, Індонезія, Індонезія
  • Kus Eddy Sartono Universitas Negeri Yogyakarta Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta 55281, Індонезія, Індонезія

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.177106

Ключові слова:

Техніка Виявлення Цінності, почуття любові до Батьківщини, студенти четвертого ступеня початкової школи

Анотація

Це дослідження має за мету вивчити вплив учбової моделі Техніки Виявлення Цінності на відчуття любові до Батьківщини на четвертому ступені початкової школи або SekolahDasar (SD) в Індонезії. Дослідження було здійснено в мікрорайоні SD Negeri 1 Karangmoncol PurbalinggaKarangsari, використовуючи квазі-експериментальне дослідження на прикладах нееквівалентного дизайну контрольної групи. Це дослідження використовує дві групи: експериментальну – із застосуванням учбової моделі Техніки виявлення цінності та контрольну модель – без преференціального навчання. Результати дослідження свідчать про те, що: 1) почуття любові до Батьківщини студентів четвертого ступеня демонструються учбовою моделлю Техніки Виявлення Цінності, 2) в наявності модель взаємодії навчання та почуття любові до Батьківщини, 3) почуття любові до Батьківщини при застосуванні учбової моделі Техніки Виявлення Цінності вище, ніж у студентів кооперативної моделі навчання. Дане дослідження демонструє, що почуття любові до Батьківщини у групі Техніки Виявлення Цінності та контрольній суттєво різняться

Біографії авторів

Anantama Dewantoro, Universitas Negeri Yogyakarta Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta 55281, Індонезія

Primary Education, Postgraduate Program

Kus Eddy Sartono, Universitas Negeri Yogyakarta Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta 55281, Індонезія

Faculty of Education

Посилання

  1. Wijayanti, A. T. (2013). Implementasi Pendekatan Values Clarivication Technique (VCT) dalam Pembelajaran IPS di Sekolah Dasar. SOCIA: Jurnal Ilmu-Ilmu Sosial, 10 (1), 72–79.
  2. Samani, M., Hariyanto, M. S. (2012). Konsep dan model pendidikan karakter. Bandung: Remaja Rosdakarya.
  3. Saksono, I. G., Dwiyanto, D. (2012). Faham keselamatan dalam budaya Jawa. Yogyakarta: Ampera Utama.
  4. Zajonc, A. (2006). Love and Knowledge: Recovering the Heart of Learning Through Contemplation. Teachers College Record, 108 (9), 1742–1759. doi: https://doi.org/10.1111/j.1467-9620.2006.00758.x
  5. Attarian, A. (1996). Integrating Values Clarification into Outdoor Adventure Programs and Activities. Journal of Physical Education, Recreation & Dance, 67 (8), 41–44. doi: https://doi.org/10.1080/07303084.1996.10604837
  6. Kirschenbaum, H. (1976). Clarifying Values Clarification: Some Theoretical Issues and a Review of Research. Group & Organization Studies, 1 (1), 99–116. doi: https://doi.org/10.1177/105960117600100109
  7. Oliha, J., Audu, V. I. (2015). Effectiveness of value clarification and self-management techniques in reducing dropout tendencies among secondary school students in Edo State. European Journal of Education and Development Psychology, 3 (1), 1–13.
  8. Edwards, A. W. (2005). Values clarification as a therapeutic process. A paper presented in NACSW Convention Grand Rapids.
  9. Brady, T. F., Oliva, A. (2008). Statistical Learning Using Real-World Scenes. Psychological Science, 19 (7), 678–685. doi: https://doi.org/10.1111/j.1467-9280.2008.02142.x
  10. Gray, J. R. (1987). Value Clarification: a Step Towards Technological Literacy. Bulletin of Science, Technology & Society, 7 (1-2), 197–205. doi: https://doi.org/10.1177/027046768700700134
  11. Kirschenbaum, H. (2013). Values clarification in counseling and psychotherapy: Practical strategies for individual and group settings. New York: Oxford University Press. doi: https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199972180.001.0001
  12. Thoresen, J. C., Francelet, R., Coltekin, A., Richter, K.-F., Fabrikant, S. I., Sandi, C. (2016). Not all anxious individuals get lost: Trait anxiety and mental rotation ability interact to explain performance in map-based route learning in men. Neurobiology of Learning and Memory, 132, 1–8. doi: https://doi.org/10.1016/j.nlm.2016.04.008
  13. Naim, N. (2012). Character buliding optimizing the role of education in the development of science & national character formation. Yogyakarta: Ar - Ruzz Media.
  14. Hebert, D. G., Kertz-Welzel, A. (Eds.) (2016). Patriotism and Nationalism in Music Education. Ashgate Publishing, 208. doi: https://doi.org/10.4324/9781315599731
  15. Dimitrova, R., Buzea, C., Ljujic, V., Jordanov, V. (2013). The influence of nationalism and national identity on well-being of Bulgarian and Romanian youth. Studia UBB Sociologia, 58 (1), 69–86.
  16. Muhaimin, M. (2015). Implementation of the value clarification model in developing the emulation competence of the childhood behavior of the Prophet Muhammad. Journal of Islamic Education and Institutions, 10 (1), 80–96.
  17. Azwar, S. (2016). Konstruksi tes kemampuan kognitif. Yogyakarta: Pustaka Pelajar.
  18. Sudjana, N. (2005). Assessment of the results of the teaching and learning process. Bandung: PT Remaja Rosdakarya.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-08

Як цитувати

Dewantoro, A., & Sartono, K. E. (2019). Вплив учбової моделі техніки виявлення цінності (ТВЦ) на ставлення до батьківщини у початковій школі. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (32), 23–31. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.177106

Номер

Розділ

Педагогічна освіта