Роль турнірных командних ігор (ТКІ) в навчанні учнів початкової школи

Автор(и)

  • Selia Wahyu Kaeksi Yogyakarta State University Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281, Індонезія
  • Farida Agus Setiawati Yogyakarta State University Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281, Індонезія https://orcid.org/0000-0003-0099-9179

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.179145

Ключові слова:

Команди, ігри, турніри, діяльність, навчання, початкова школа, модель

Анотація

Мета цього дослідження – теоретично пояснити роль турнірних командних ігор (ТКІ) в учбовій діяльності учнів початкової школи.

Багато факторів впливає на успішність учнів початкової школи, включаючи активність їхньої участі в навчанні. Належна учбова модель необхідна для оптимізації учбової діяльності. Коректна учбова модель має розвинути навички критичного мислення учнів та допомогти їм брати активну участь в учбовому процесі. Учбова модель ТКІ допомогає учням мислити критично на турнірах та вікторинах. Учбові заняття можуть бути організовані через групове навчання в командах. Це стає можливим завдяки минулим дослідженням, що використовували модель ТКІ для формування навичок критичного мислення. Результати свідчать про покращення, іншими словами, більшу ефективність навичок критичного мислення.

Грунтуючись на результатах обговорення презентованих досліджень, зроблено теоретичний висновок: турнірні командні ігри (ТКІ) мають значення для учбової діяльності учнів початкової школи

Біографії авторів

Selia Wahyu Kaeksi, Yogyakarta State University Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281

Primary Education, Postgraduate Program

Farida Agus Setiawati, Yogyakarta State University Colombo str., 1, Karang Malang, Caturtunggal, Depok District, Sleman Regency, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281

Faculty of Education

 

Посилання

  1. Goldie, J. G. S. (2016). Connectivism: A knowledge learning theory for the digital age? Medical Teacher, 38 (10), 1064–1069. doi: https://doi.org/10.3109/0142159x.2016.1173661
  2. Kalina, C., Powell, K. C. (2009). Cognitive and social constructivism: Developing tools for an effective classroom. Education, 130 (2), 241–250.
  3. Mulnix, J. W. (2012). Thinking Critically about Critical Thinking. Educational Philosophy and Theory, 44 (5), 464–479. doi: https://doi.org/10.1111/j.1469-5812.2010.00673.x
  4. Slavin, R. E. (1980). Cooperative Learning. Review of Educational Research, 50 (2), 315–342. doi: https://doi.org/10.3102/00346543050002315
  5. Van Wyk, M. M. (2011). The Effects of Teams-Games-Tournaments on Achievement, Retention, and Attitudes of Economics Education Students. Journal of Social Sciences, 26 (3), 183–193. doi: https://doi.org/10.1080/09718923.2011.11892895
  6. Holt, J. C. (1989). Learning all the time. New York: Addison-Wesley.
  7. Crawford, B. A. (2007). Learning to teach science as inquiry in the rough and tumble of practice. Journal of Research in Science Teaching, 44 (5), 613–642. doi: https://doi.org/10.1002/tea.20157
  8. Sudjana, N., Rivai, A. (2005). Media pembelajaran. Bsndung: Sinar Baru.
  9. Djamarah, S. B., Zain, A. (2002). Belajar dan pembelajaran. Jakarta: Rineka Cipta.
  10. Nasution, S. (2000). Berbagai pendekatan dalam proses belajar dan mengajar. Jakarta: Bina Aksara, 223.
  11. Khalistyawati, M., Muhyadi, M. (2018). Pengaruh model STAD dan jigsaw terhadap karakter kerja sama, kemampuan berpikir kritis, dan hasil belajar kognitif. Jurnal Pendidikan Karakter, 8 (2), 187–205.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-08

Як цитувати

Kaeksi, S. W., & Setiawati, F. A. (2019). Роль турнірных командних ігор (ТКІ) в навчанні учнів початкової школи. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (32), 16–18. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.179145

Номер

Розділ

Педагогічна освіта