Роль турнірных командних ігор (ТКІ) в навчанні учнів початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.179145Ключові слова:
Команди, ігри, турніри, діяльність, навчання, початкова школа, модельАнотація
Мета цього дослідження – теоретично пояснити роль турнірних командних ігор (ТКІ) в учбовій діяльності учнів початкової школи.
Багато факторів впливає на успішність учнів початкової школи, включаючи активність їхньої участі в навчанні. Належна учбова модель необхідна для оптимізації учбової діяльності. Коректна учбова модель має розвинути навички критичного мислення учнів та допомогти їм брати активну участь в учбовому процесі. Учбова модель ТКІ допомогає учням мислити критично на турнірах та вікторинах. Учбові заняття можуть бути організовані через групове навчання в командах. Це стає можливим завдяки минулим дослідженням, що використовували модель ТКІ для формування навичок критичного мислення. Результати свідчать про покращення, іншими словами, більшу ефективність навичок критичного мислення.
Грунтуючись на результатах обговорення презентованих досліджень, зроблено теоретичний висновок: турнірні командні ігри (ТКІ) мають значення для учбової діяльності учнів початкової школи
Посилання
- Goldie, J. G. S. (2016). Connectivism: A knowledge learning theory for the digital age? Medical Teacher, 38 (10), 1064–1069. doi: https://doi.org/10.3109/0142159x.2016.1173661
- Kalina, C., Powell, K. C. (2009). Cognitive and social constructivism: Developing tools for an effective classroom. Education, 130 (2), 241–250.
- Mulnix, J. W. (2012). Thinking Critically about Critical Thinking. Educational Philosophy and Theory, 44 (5), 464–479. doi: https://doi.org/10.1111/j.1469-5812.2010.00673.x
- Slavin, R. E. (1980). Cooperative Learning. Review of Educational Research, 50 (2), 315–342. doi: https://doi.org/10.3102/00346543050002315
- Van Wyk, M. M. (2011). The Effects of Teams-Games-Tournaments on Achievement, Retention, and Attitudes of Economics Education Students. Journal of Social Sciences, 26 (3), 183–193. doi: https://doi.org/10.1080/09718923.2011.11892895
- Holt, J. C. (1989). Learning all the time. New York: Addison-Wesley.
- Crawford, B. A. (2007). Learning to teach science as inquiry in the rough and tumble of practice. Journal of Research in Science Teaching, 44 (5), 613–642. doi: https://doi.org/10.1002/tea.20157
- Sudjana, N., Rivai, A. (2005). Media pembelajaran. Bsndung: Sinar Baru.
- Djamarah, S. B., Zain, A. (2002). Belajar dan pembelajaran. Jakarta: Rineka Cipta.
- Nasution, S. (2000). Berbagai pendekatan dalam proses belajar dan mengajar. Jakarta: Bina Aksara, 223.
- Khalistyawati, M., Muhyadi, M. (2018). Pengaruh model STAD dan jigsaw terhadap karakter kerja sama, kemampuan berpikir kritis, dan hasil belajar kognitif. Jurnal Pendidikan Karakter, 8 (2), 187–205.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Selia Wahyu Kaeksi, Farida Agus Setiawati
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.