Проєктна методика англомовного письма майбутніх фахівців з англійської мови: теоретичні засади та практичні принципи

Автор(и)

  • Svitlana Storozhuk Університет імені Альфреда Нобеля вул. Січеславська Набережна, 18, м. Дніпро, Україна, 49000, Україна https://orcid.org/0000-0003-1593-0860

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.185660

Ключові слова:

ЗВО, іншомовне (англомовне) письмо, проєктні технології, проєктна робота, методичні принципи

Анотація

Проаналізувавши роботи зарубіжних і вітчизняних учених, присвячених проблемам навчання англомовного письма, ми прийшли до висновку, що навчанню англомовного академічного письма приділяється недостатньо уваги на мовних курсах у закладах вищої освіти і йому бракує ефективності та інтенсивності внаслідок нерозробленості відповідних навчальних технологій. Представлене дослідження ставить за мету заповнити цю прогалину і запропонувати розроблену ефективну і інтенсивну методику навчання англійської мови в українських ЗВО, де готують фахівців з англійської мови засобами проєктних технологій. Для цього виникла необхідність сформулювати принципи навчання англомовного письма через використання проєктних технологій та дати аналіз створеної методики навчання іншомовного (англомовного) письма на прикладі розроблених принципів, на яких базується її практична реалізація. В статті проаналізовано впровадження проєктних технологій у навчанні письма при підготовці майбутніх викладачів англійської мови, а також представлено розроблені головні та підпорядковані методичні принципи, за якими проводиться процес проєктування. В результаті, ми прийшли до висновку, що впровадження проєктних технологій у навчанні письма на ІІ та ІІІ курсах підготовки майбутніх викладачів англійської мови має базуватися на трьох головних і десяти підпорядкованих спеціальних методичних принципах, які забезпечують його організаційні засади, самостійність виконання студентами проєктної роботи та оптимізацію навчання іншомовного письма

Біографія автора

Svitlana Storozhuk, Університет імені Альфреда Нобеля вул. Січеславська Набережна, 18, м. Дніпро, Україна, 49000

Старший викладач

Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Посилання

  1. Byrne, D. (1988). Teaching writing skills. London: Longman, 154.
  2. Tribble, C. (1996). Writing. Oxford: Oxford University Press, 174.
  3. Zhovnych, O. V. (2018). Metodyka navchannia profesiino oriientovanoho anhlomovnoho pysemnoho spilkuvannia maibutnikh zhurnalistiv zasobamy blohtekhnolohii. Kyiv, 260.
  4. Tarnopolsky, O. (2001). The scale of learner autonomy: Three levels in an intensive English program. Independence, 29, 2–5.
  5. Titova, V. V. (2001). Modulno-proektna metodyka navchannia anhliiskoi movy studentiv vyshchykh tekhnichnykh zakladiv osvity. Kyiv, 268.
  6. Kuprikova, S. V. (2013). Shliakhy realizatsii proektnoi metodyky pry navchanni inozemnoi movy. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 4 (30), 223–230.
  7. Medvedeva, L. I. (2011). Proektnaia metodika obucheniia inostrannomu iazykuv kontekste sovremennykh pedagogicheskikh tekhnologii. Naukovі zapiski. Serіia: Pedagogіka, 4, 129–133.
  8. Ustymenko, O. M. (2017). Proektna tekhnolohiia navchannia inozemnykh mov i kultur studentiv movnykh vyshchykh navchalnykh zakladiv. Inozemni movy, 2, 44–58.
  9. Piekhota, O. M., Kiktenko, A. Z., Liubarska, O. M. et. al.; Piekhota, O. M. (Ed.) (2002). Osvitni tekhnolohii. Kyiv: ASK, 255.
  10. Freire, P. (2013). Education for Critical Consciousness. London: Bloomsbury Academic, 168.
  11. Rogers, C. R. (1983). Freedom to learn for the 80s. Columbus: Charles E. Merrill Publishing Company, 312.
  12. Tarnopolskyi, O. B., Kozhushko, S. P. (2008). Metodyka navchannia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv pysma anhliiskoiu movoiu. Vinnytsia: Nova knyha, 288.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-04

Як цитувати

Storozhuk, S. (2019). Проєктна методика англомовного письма майбутніх фахівців з англійської мови: теоретичні засади та практичні принципи. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (33), 34–38. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2019.185660

Номер

Розділ

Педагогічна освіта