Створення класної культури англійської мови професійного спрямування заснованої на ідеях студентів

Автор(и)

  • Nataliia Saienko Національний технічний університет України «Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна
  • Oksana Chugai Національний технічний університет України «Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна https://orcid.org/0000-0002-2118-8255

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.202013

Ключові слова:

створені студентами, автономія, ігри з визначеннями, питання різного типу, Квізлет, Класстайм, зворотний зв’язок

Анотація

У статті розглядається проблема трансформації традиційного освітнього середовища і створення класної культури, заснованої на ідеях студентів, які вивчають англійську мову за професійним спрямуванням. Це дослідження проводилося в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» зі студентами, що спеціалізуються в області інформаційних технологій, математики або фізики, у віці від 18 до 20 років, першого і другого року навчання. Для збору даних використовувалися комбіновані методи, які включали опитування та дискусії, що проводилися на добровільних засадах в лютому 2019-2020 навчального року. У статті стверджується, що поетапне введення нових форм навчання, різні типи питань, ігри з визначеннями, Quizlet і Classtime, різні види зворотного зв’язку дозволили викладачам створити середовище, засноване на ідеях, які генеруються студентами, що уможливило розвиток самостійності студентів. Таким чином, створення власних матеріалів перетворює студентів на активних учасників, зацікавлених в цілеспрямованому спілкуванні. Викладачі стають фасилітаторами, які допомагають створювати класну культуру, засновану на ідеях студентів. Результати дослідження будуть корисні для практиків, які хотіли б внести зміни в традиційний клас і зробити його орієнтованим на студента

Біографії авторів

Nataliia Saienko, Національний технічний університет України «Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Кандидат педагогічних наук, професор

Oksana Chugai, Національний технічний університет України «Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра англійської мови технічного спрямування № 2

Посилання

  1. Chugai, O., Terenko, O., Ogienko, O. (2017). Methods that work: best practices of adult educators in the USA. Advanced Education, 4 (8), 72–77. doi: http://doi.org/10.20535/2410-8286.109216
  2. Bolitho, R., West, R. (2017). The internationalisation of Ukrainian universities: the English language dimension: British Council, Ukraine English for Universities Project. Available at: http://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/2017-10-04_ukraine_-_report_h5_en.pdf
  3. Little, D. (1991). Learner Autonomy 1: Definitions, Issues and Problems. Dublin: Authentik. Available at: https://www.researchgate.net/publication/259874253
  4. Ariffin, S. A., Sidek, S. F., Mutalib, M. F. (2018). Preliminary Descriptive Insights into Student Generated Activities for STEM subjects through Mobile Learning in a Malaysian University Context. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, Human Resource Management Academic Research Society, International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 8 (2), 523–534. Available at: https://ideas.repec.org/a/hur/ijarbs/v8y2018i2p523-534.html
  5. Stavytska, I. (2017). The formation of foreign language competence of engineering students by means of multimedia. Advanced Education, 3 (7), 123–128. doi: http://doi.org/10.20535/2410-8286.95301
  6. Peterson, A., Dumont, H., Lafuente, M., Law, N. (2018). Understanding innovative pedagogies: key themes to analyze new approaches to teaching and learning. OECD Education Working Paper No. 172. Available at: http://www.oecd.org/officialdocuments/publicdisplaydocumentpdf/?cote=EDU/WKP(2018)8&docLanguage=En
  7. Kiszczak, A. (2016). The Learning Potential of Study Questions in TEFL Textbooks. Working with Text and Around Text in Foreign Language Environments. Springer, 57–73. doi: http://doi.org/10.1007/978-3-319-33272-7_4
  8. Scrivener, J. (2015). Learning teaching. Macmillan Education. Available at: https://archive.org/stream/LearningTeachingJ.ScrivenerCopy/Learning%20Teaching-%20J.%20Scrivener_djvu.txt
  9. Tkachova, N., Tur, O. (2017). Didactic game as an advanced method of communicative competence formation in future specialists in documentation and information services. Advanced Education, 3 (7), 141–145. doi: http://doi.org/10.20535/2410-8286.90021
  10. Fuentes, S.Q. (2011). A Lesson Based on Student-Generated Ideas: A Practical Example Highlighting the Role of a Teacher. IUMPST: The Journal, 2 (Pedagogy). Available at: http://www.k-12prep.math.ttu.edu/journal/2.pedagogy/fuentes01/article.pdf
  11. Rothstein, D., Santana, L. (2011). Make just one change: Teach Students to Ask their own questions. Cambridge: Harvard Education Press, 192.
  12. Ciantar, A., Eesmaa, I., Milana, M., Lund, L. S., Valgmaa, R.; Jääger, T. (Ed.) (2010). The art of being an adult educator. BAEA Becoming Adult Educators in the European Area. Copenhagen: Danish School of Education, 60. Available at: https://www.academia.edu/784439/The_art_of_being_an_adult_educator
  13. Brookfield, S. D. (2015). The skilful teacher. Wiley. Available at: https://www.ebooks.com/en-ua/book/1895929/the-skillful-teacher/stephen-d-brookfield/?_c=1

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-31

Як цитувати

Saienko, N., & Chugai, O. (2020). Створення класної культури англійської мови професійного спрямування заснованої на ідеях студентів. ScienceRise: Pedagogical Education, (4 (37), 31–34. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.202013

Номер

Розділ

Педагогічна освіта