Створення класної культури англійської мови професійного спрямування заснованої на ідеях студентів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.202013Ключові слова:
створені студентами, автономія, ігри з визначеннями, питання різного типу, Квізлет, Класстайм, зворотний зв’язокАнотація
У статті розглядається проблема трансформації традиційного освітнього середовища і створення класної культури, заснованої на ідеях студентів, які вивчають англійську мову за професійним спрямуванням. Це дослідження проводилося в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» зі студентами, що спеціалізуються в області інформаційних технологій, математики або фізики, у віці від 18 до 20 років, першого і другого року навчання. Для збору даних використовувалися комбіновані методи, які включали опитування та дискусії, що проводилися на добровільних засадах в лютому 2019-2020 навчального року. У статті стверджується, що поетапне введення нових форм навчання, різні типи питань, ігри з визначеннями, Quizlet і Classtime, різні види зворотного зв’язку дозволили викладачам створити середовище, засноване на ідеях, які генеруються студентами, що уможливило розвиток самостійності студентів. Таким чином, створення власних матеріалів перетворює студентів на активних учасників, зацікавлених в цілеспрямованому спілкуванні. Викладачі стають фасилітаторами, які допомагають створювати класну культуру, засновану на ідеях студентів. Результати дослідження будуть корисні для практиків, які хотіли б внести зміни в традиційний клас і зробити його орієнтованим на студента
Посилання
- Chugai, O., Terenko, O., Ogienko, O. (2017). Methods that work: best practices of adult educators in the USA. Advanced Education, 4 (8), 72–77. doi: http://doi.org/10.20535/2410-8286.109216
- Bolitho, R., West, R. (2017). The internationalisation of Ukrainian universities: the English language dimension: British Council, Ukraine English for Universities Project. Available at: http://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/2017-10-04_ukraine_-_report_h5_en.pdf
- Little, D. (1991). Learner Autonomy 1: Definitions, Issues and Problems. Dublin: Authentik. Available at: https://www.researchgate.net/publication/259874253
- Ariffin, S. A., Sidek, S. F., Mutalib, M. F. (2018). Preliminary Descriptive Insights into Student Generated Activities for STEM subjects through Mobile Learning in a Malaysian University Context. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, Human Resource Management Academic Research Society, International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 8 (2), 523–534. Available at: https://ideas.repec.org/a/hur/ijarbs/v8y2018i2p523-534.html
- Stavytska, I. (2017). The formation of foreign language competence of engineering students by means of multimedia. Advanced Education, 3 (7), 123–128. doi: http://doi.org/10.20535/2410-8286.95301
- Peterson, A., Dumont, H., Lafuente, M., Law, N. (2018). Understanding innovative pedagogies: key themes to analyze new approaches to teaching and learning. OECD Education Working Paper No. 172. Available at: http://www.oecd.org/officialdocuments/publicdisplaydocumentpdf/?cote=EDU/WKP(2018)8&docLanguage=En
- Kiszczak, A. (2016). The Learning Potential of Study Questions in TEFL Textbooks. Working with Text and Around Text in Foreign Language Environments. Springer, 57–73. doi: http://doi.org/10.1007/978-3-319-33272-7_4
- Scrivener, J. (2015). Learning teaching. Macmillan Education. Available at: https://archive.org/stream/LearningTeachingJ.ScrivenerCopy/Learning%20Teaching-%20J.%20Scrivener_djvu.txt
- Tkachova, N., Tur, O. (2017). Didactic game as an advanced method of communicative competence formation in future specialists in documentation and information services. Advanced Education, 3 (7), 141–145. doi: http://doi.org/10.20535/2410-8286.90021
- Fuentes, S.Q. (2011). A Lesson Based on Student-Generated Ideas: A Practical Example Highlighting the Role of a Teacher. IUMPST: The Journal, 2 (Pedagogy). Available at: http://www.k-12prep.math.ttu.edu/journal/2.pedagogy/fuentes01/article.pdf
- Rothstein, D., Santana, L. (2011). Make just one change: Teach Students to Ask their own questions. Cambridge: Harvard Education Press, 192.
- Ciantar, A., Eesmaa, I., Milana, M., Lund, L. S., Valgmaa, R.; Jääger, T. (Ed.) (2010). The art of being an adult educator. BAEA Becoming Adult Educators in the European Area. Copenhagen: Danish School of Education, 60. Available at: https://www.academia.edu/784439/The_art_of_being_an_adult_educator
- Brookfield, S. D. (2015). The skilful teacher. Wiley. Available at: https://www.ebooks.com/en-ua/book/1895929/the-skillful-teacher/stephen-d-brookfield/?_c=1
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Nataliia Saienko, Oksana Chugai
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.