Perceived features of practicum effectiveness and acquired professional competences among graduate class students in Dilla University
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.206234Ключові слова:
Практикум, відчутна ефективність практикуму, приймаюча організація, професія, набута професіональна компетентністьАнотація
Навіть незважаючи на те, що практикум має інтегрувати та використовувати щойно набуті теорії, навички та знання, існує величезна несумірність між типами навичок та знань, наданих освітніми програмами, та реаліями робочої практики.
Мета дослідження – вивчити наочні особливості ефективності практикуму та набутої професіональної компетентності студентів-випускників.
Методи: було використано кількісний дослідний підхід та описовий дизайн. Усі 169 студенти-випускники університету Dilla були обрані за допомогою багатоступінчастої вибірки. Анкети було використано як засіб збору даних. Середнє, стандартне відхилення, особистісна кореляція та однобічний аналіз дисперсії було використано для аналізу даних.
Результат: Результат демонструє готовність до майбутньої роботи на рівні (M=2,0809, SD=0,58024), творчий ріст (M=1,7678, SD=0,61876), та рівень практики вивчених теорій (M=2,1302, SD=0,42897) відповідно. Для випускників що набули професіональної компетентності: знання, навички та етика, отримані підчас професійного навчання, були (M=2,0000, SD=0,48659), (M=2,1550, SD=0,43300), та (M=1,9172, SD=0,48428) відповідно. Далі аналіз особистісної кореляції продемонстрував що відчутні особливості ефективності практикуму та набутої професіональної компетентності корелюють помірно позитивно r (169)=0,367, p<0,05. Поряд з результатом, продемонстрованим однобічним дисперсійним аналізом, існує статистично значима різниця між рівнями студентського задоволення приймаючими організаціями практичної освіти, (F(11,11)=3,477, p=0,025) – для студентів-психологів та (F(8,5)=5,747, p=0,035) – для студентів-журналістів.
Висновок: Практикум був та залишається менш ефективним для росту рівня студентської креативності та етики. То ж університети та приймаючі організації мають працювати заради покращенні студентської професіональної компетентності
Посилання
- Williamson, S., Hostetter, C., Byers, K., Huggins, P. (2010). I Found Myself at this Practicum: Student Reflections on Field Education. Advances in Social Work, 11 (2), 235–247. doi: http://doi.org/10.18060/346
- Barbarash, D. (2016). Knowledge and skill competency values of a university managed cooperative internship program: A case study in design education. Asia-Pacific Journal of Cooperative Education, 17 (1), 21–30.
- Chen, R. K., Nguyen-Finn, K. L., Park, J. (2018). Effectiveness of Practicum Supervision as Perceived by Hispanic Undergraduate Rehabilitation Services Students. Journal of Applied Rehabilitation Counseling, 49 (4), 14–20. doi: http://doi.org/10.1891/0047-2220.49.4.14
- Bartual-Figueras, M. T., Purroy-Sanchez, P., Turmo-Garuz, J. (2019). Practicum and development of professional competences. the case of business students. EDULEARN19 Proceedings. doi: http://doi.org/10.21125/edulearn.2019.0768
- Allen, J. M., Wright, S. E. (2013). Integrating theory and practice in the pre-service teacher education practicum. Teachers and Teaching: theory and practice, 20 (2), 136–151. doi: http://doi.org/10.1080/13540602.2013.848568
- Tuli, F. (2010). Understanding Undergraduate Students Practicum Experience: A Qualitative Case Study Of Jimma University. Ethiopian Journal of Education and Sciences, 5 (1). doi: http://doi.org/10.4314/ejesc.v5i1.56311
- MoE (2003).Teacher Education system Overhaul (TESO) document. Addis Ababa.
- Guerrero, D., De los Ríos, I. (2012). Professional Competences: a Classification of International Models. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 46, 1290–1296. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.05.290
- Meijer, P. C., de Graaf, G., Meirink, J. (2011). Key experiences in student teachers’ development. Teachers and Teaching: theory and practice, 17 (1), 115–129. doi: http://doi.org/10.1080/13540602.2011.538502
- Guerrero, D., De los Ríos, I. (2012). Professional Competences: a Classification of International Models. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 46, 1290–1296. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.05.290
- Cohen, L., Mansion, L., Morrison, K. (2011). Research methods in education. New York: Routledge.
- Chen, R. K., Nguyen-Finn, K. L., Park, J. (2018). Effectiveness of Practicum Supervision as Perceived by Hispanic Undergraduate Rehabilitation Services Students. Journal of Applied Rehabilitation Counseling, 49 (4), 14–20. doi: http://doi.org/10.1891/0047-2220.49.4.14
- Mgaya, K., Mbekomize, C. (2014). Benefits to host organizations from participating in internship programs in Botswana. Asia-Pacific Journal of Cooperative Education, 15 (2), 129–144.
- Jean, C., Kawai, H., Rong, H., Chi, O., Yi, S. (2012). Internship satisfaction: a preliminary study on undergraduates from the faculty of business and finance of Universiti Tunku Abdul Rahman. Available at: http://eprints.utar.edu.my/616/1/BA-2011-0905921.pdf
- Aboomar, R., AlJazi, S., Alhasanat, H. (2018). Evaluation of Teaching Practicum at the College of Educational Sciences from the Viewpoints of Student Teachers at Al-Hussein Bin Talal University (AHU). Journal of Studies in Education, 8 (2), 45. doi: http://doi.org/10.5296/jse.v8i2.12846
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Getachew Abeshu, Dinaol Urgessa, Abebe Sintayehu

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.