Perceived features of practicum effectiveness and acquired professional competences among graduate class students in Dilla University

Автор(и)

  • Getachew Abeshu College of Education and Behavioral Science Jimma University P.O. Box 378, Jimma, Ethiopia, Ефіопія
  • Dinaol Urgessa College of Education and Behavioral Science Jimma University P.O. Box 378, Jimma, Ethiopia, Ефіопія
  • Abebe Sintayehu College of Social Sciences and Humanity Debre Berhan University 09 School of Computing, Debre Birhan, Ethiopia, Ефіопія

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.206234

Ключові слова:

Практикум, відчутна ефективність практикуму, приймаюча організація, професія, набута професіональна компетентність

Анотація

Навіть незважаючи на те, що практикум має інтегрувати та використовувати щойно набуті теорії, навички та знання, існує величезна несумірність між типами навичок та знань, наданих освітніми програмами, та реаліями робочої практики. 

Мета дослідження – вивчити наочні особливості ефективності практикуму та набутої професіональної компетентності студентів-випускників.

Методи: було використано кількісний дослідний підхід та описовий дизайн. Усі 169 студенти-випускники університету Dilla були обрані за допомогою багатоступінчастої вибірки. Анкети було використано як засіб збору даних. Середнє, стандартне відхилення, особистісна кореляція та однобічний аналіз дисперсії було використано для аналізу даних.

Результат: Результат демонструє готовність до майбутньої роботи на рівні (M=2,0809, SD=0,58024), творчий ріст (M=1,7678, SD=0,61876), та рівень практики вивчених теорій (M=2,1302, SD=0,42897) відповідно. Для випускників що набули професіональної компетентності: знання, навички та етика, отримані підчас професійного навчання, були (M=2,0000, SD=0,48659), (M=2,1550, SD=0,43300), та (M=1,9172, SD=0,48428) відповідно. Далі аналіз особистісної кореляції продемонстрував що відчутні особливості ефективності практикуму та набутої професіональної компетентності корелюють помірно позитивно r (169)=0,367, p<0,05. Поряд з результатом, продемонстрованим однобічним дисперсійним аналізом, існує статистично значима різниця між рівнями студентського задоволення приймаючими організаціями практичної освіти, (F(11,11)=3,477, p=0,025) – для студентів-психологів та (F(8,5)=5,747, p=0,035) – для студентів-журналістів.

Висновок: Практикум був та залишається менш ефективним для росту рівня студентської креативності та етики. То ж університети та приймаючі організації мають працювати заради покращенні студентської професіональної компетентності

 

Біографії авторів

Getachew Abeshu, College of Education and Behavioral Science Jimma University P.O. Box 378, Jimma, Ethiopia

PhD

Department of Psychology

Dinaol Urgessa, College of Education and Behavioral Science Jimma University P.O. Box 378, Jimma, Ethiopia

Department of Psychology

Abebe Sintayehu, College of Social Sciences and Humanity Debre Berhan University 09 School of Computing, Debre Birhan, Ethiopia

Department of Psychology

Посилання

  1. Williamson, S., Hostetter, C., Byers, K., Huggins, P. (2010). I Found Myself at this Practicum: Student Reflections on Field Education. Advances in Social Work, 11 (2), 235–247. doi: http://doi.org/10.18060/346
  2. Barbarash, D. (2016). Knowledge and skill competency values of a university managed cooperative internship program: A case study in design education. Asia-Pacific Journal of Cooperative Education, 17 (1), 21–30.
  3. Chen, R. K., Nguyen-Finn, K. L., Park, J. (2018). Effectiveness of Practicum Supervision as Perceived by Hispanic Undergraduate Rehabilitation Services Students. Journal of Applied Rehabilitation Counseling, 49 (4), 14–20. doi: http://doi.org/10.1891/0047-2220.49.4.14
  4. Bartual-Figueras, M. T., Purroy-Sanchez, P., Turmo-Garuz, J. (2019). Practicum and development of professional competences. the case of business students. EDULEARN19 Proceedings. doi: http://doi.org/10.21125/edulearn.2019.0768
  5. Allen, J. M., Wright, S. E. (2013). Integrating theory and practice in the pre-service teacher education practicum. Teachers and Teaching: theory and practice, 20 (2), 136–151. doi: http://doi.org/10.1080/13540602.2013.848568
  6. Tuli, F. (2010). Understanding Undergraduate Students Practicum Experience: A Qualitative Case Study Of Jimma University. Ethiopian Journal of Education and Sciences, 5 (1). doi: http://doi.org/10.4314/ejesc.v5i1.56311
  7. MoE (2003).Teacher Education system Overhaul (TESO) document. Addis Ababa.
  8. Guerrero, D., De los Ríos, I. (2012). Professional Competences: a Classification of International Models. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 46, 1290–1296. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.05.290
  9. Meijer, P. C., de Graaf, G., Meirink, J. (2011). Key experiences in student teachers’ development. Teachers and Teaching: theory and practice, 17 (1), 115–129. doi: http://doi.org/10.1080/13540602.2011.538502
  10. Guerrero, D., De los Ríos, I. (2012). Professional Competences: a Classification of International Models. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 46, 1290–1296. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.05.290
  11. Cohen, L., Mansion, L., Morrison, K. (2011). Research methods in education. New York: Routledge.
  12. Chen, R. K., Nguyen-Finn, K. L., Park, J. (2018). Effectiveness of Practicum Supervision as Perceived by Hispanic Undergraduate Rehabilitation Services Students. Journal of Applied Rehabilitation Counseling, 49 (4), 14–20. doi: http://doi.org/10.1891/0047-2220.49.4.14
  13. Mgaya, K., Mbekomize, C. (2014). Benefits to host organizations from participating in internship programs in Botswana. Asia-Pacific Journal of Cooperative Education, 15 (2), 129–144.
  14. Jean, C., Kawai, H., Rong, H., Chi, O., Yi, S. (2012). Internship satisfaction: a preliminary study on undergraduates from the faculty of business and finance of Universiti Tunku Abdul Rahman. Available at: http://eprints.utar.edu.my/616/1/BA-2011-0905921.pdf
  15. Aboomar, R., AlJazi, S., Alhasanat, H. (2018). Evaluation of Teaching Practicum at the College of Educational Sciences from the Viewpoints of Student Teachers at Al-Hussein Bin Talal University (AHU). Journal of Studies in Education, 8 (2), 45. doi: http://doi.org/10.5296/jse.v8i2.12846

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-31

Як цитувати

Abeshu, G., Urgessa, D., & Sintayehu, A. (2020). Perceived features of practicum effectiveness and acquired professional competences among graduate class students in Dilla University. ScienceRise: Pedagogical Education, (4 (37), 4–8. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.206234

Номер

Розділ

Педагогічна освіта