Організація дистаційного навчання вчителів музичного мистецтва в умовах реформування післядипломної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.207401Ключові слова:
дистанційне навчання, вчителі музичного мистецтва, післядипломна освіта, форми навчання, реформаАнотація
Стаття присвячена висвітленню актуальних проблем організації дистанційного навчання вчителів музичного мистецтва в період реформування та упровадження новітніх форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників в системі післядипломної освіти. Розглянуто сучасний досвід з організації дистанційного навчання вчителів музичного мистецтва в післядипломній освіті. Приділено увагу сучасним проблемам дистанційного навчання, описано досвід організації дистанційного етапу навчання в різних видах курсів підвищення кваліфікації, впровадження тематичних, авторських курсів для вчителів музичного мистецтва. Описуються особливості організації дистанційних тренінгових авторських курсів підвищення кваліфікації, демонструються переваги поглибленого тренінгового, тематичного навчання. Розглянуто інноваційні форми організації дистанційного навчання вчителів в системі післядипломної освіти. Зосереджено увагу на особливостях сучасних платформ дистанційного навчання та описано їх освітні можливості. Описано переваги використання в дистанційному навчання сучасних освітніх середовищ, форм організації освітньої діяльності вчителів. Перелічені види освітніх завдань, тестів, цифрових матеріалів в освітньому середовищі. Описано найбільш уживані форми підготовки педагогів в дистанційній формі навчання.
Описано досвід організації дистанційного навчання для вчителів музичного мистецтва в умовах післядипломної освіти. Розглянуто проблеми післядипломної педагогічної освіти вчителів мистецької освітньої галузі в руслі реформування та реалізації нового змісту освіти мистецької освіти. Виокремлено проблеми та потреби професійного вдосконалення вчителів музичного мистецтва, які можна вирішити в період дистанційного навчання в системі післядипломної освіти.
Описано результати досліджень в системі післядипломної педагогічної освіти, які демонструють виявлені пріоритети серед видів і форм дистанційного навчання серед вчителів музичного мистецтва. Зосереджено увагу на змістовному наповненні дистанційного, мережевого, електронного навчання педагогів, добір ефективних технологій навчання вчителів музичного мистецтва в післядипломній педагогічній освіті
Посилання
- Liakhotska, L. L. (Ed.) (2017). Orhanizatsiia osvitnoho protsesu v zakladakh pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity z vykorystanniam elektronnykh tekhnolohii navchannia. Kyiv, 198.
- Bykov, V., Leshchenko, M. (2016). Digital humanistic pedagogy of open education summary. Teoriia i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy, 4, 115–130.
- Bykov, V. Yu. (2017). Knowledge society and Education 4.0. Edukacja dla przyszłości w świetle wyzwań XXI wieku, 1 (1), 30–45. Available at: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/708567
- Kukharenko, V. M., Berezenska, S. M., Buhaichuk, K. L., Oliinyk, N. Yu., Oliinyk, T. O., Rybalko, O. V. et. al.; Kukharenko, V. M. (Ed.) (2016). Teoriia ta praktyka zmishanoho navchannia. Kharkiv: KhPI, 284.
- Bykov, V. Yu. (2015). Dystantsiine navchannia v krainakh Yevropy ta SShA i perspektyvy dlia Ukrainy. Informatsiine zabezpechennia navchalno-vykhovnoho protsesu: innovatsiini zasoby i tekhnolohii. Kyiv: Atika, 77–140.
- Bazeliuk, O. (2018). Zmist i struktura tsyfrovoi kultury pedahohichnykh pratsivnykiv zakladiv profesiinoi osvity. Profesiina pedahohika, 16, 81–87.
- Bazeliuk, O. V., Spirin, O. M., Petrenko, L. M., Kalenskyi, A. A. et. al. (2018). Tekhnolohii dystantsiinoho profesiinoho navchannia. Zhytomyr: «Polissia», 160.
- Quendler, E., Lamb, M. (2016). Learning as a lifelong process – meeting the challenges of the changing employability landscape: competences, skills and knowledge for sustainable development. International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning, 26 (3), 273–293. doi: http://doi.org/10.1504/ijceell.2016.078447
- Gaspar H. 5 Ways To Boost Conversions With Dynamic Content. Available at: https://blog.kissmetrics.com/boost-conversions-with-dynamic-content/
- Designer and Instructor Tutorials. Exploring WebCT Campus Edition 6.0. Available at: http://etcdata.tctc.edu/VPAA/Instructional_Support/ReadyToDelete/ResourceCenter/r%20center/WebCTCE600_Design_Instruct_ref_2005_07_18.pdf
- Abaldea, M. J., Barba, J., Caba, J., Escolar, S., de la Torre, J. A., Rincon, F., Lopez, J. C. (2019). Aerial-Ground Collaborative Pathfinding with HLSTL using FPGAs. 2019 XXXIV Conference on Design of Circuits and Integrated Systems (DCIS). doi: http://doi.org/10.1109/dcis201949030.2019.8959919
- Kukharenko, V. M. (2015). Systemnyi pidkhid do zmishanoho navchannia. Informatsiini tekhnolohii v osviti, 24, 53–67.
- Bykov, V. Yu. (2001). Project approach and distance learning in professional management training. Krymski pedahohichni chytannia, 30–50.
- Metodychni rekomendatsii do rozroblennia elektronnoho navchalnoho kursu (2015). Kyiv, 36.
- Kartashova, L. A., Bakhmat, N. V., Plish, I. V. (2018). Rozvytok tsyfrovo kompetentnosti pedahoha v informatsiino-osvitnomu seredovyshchi zakladu zahalnoi serednoi osvity. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 68 (6), 193–195.
- Polozhennia pro dystantsiine navchannia (2004). Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy No. 40. 21.01.2004. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13#n18
- Kondratova, L. (2019). Distance courses “Methodology of teaching art in primary school based on principles of the New Ukrainian School” as a means of professional self-development of an art teacher. Art and Education, 3, 50–53. doi: http://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-3-50-53
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Lyudmila Kondratova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.