Роль вчителя історії у формуванні любові до батьківщини в характері учнів у державній старшій школі 4, Кайрату, Амбон

Автор(и)

  • Rostin Talapessy Univesitas Negeri Yogyakarta Yogyakarta, Indonesia, 12920, Індонезія
  • Dyah Kumalasari Univesitas Negeri Yogyakarta Yogyakarta, Indonesia, 12920, Індонезія
  • Joniel Hendrik Salouw Univesitas Negeri Yogyakarta Yogyakarta, Indonesia, 12920, Індонезія

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.218066

Ключові слова:

любов до Батьківщини в характері, предмет історія, зусилля вчителя

Анотація

Мета цього дослідження прояснити, які зусилля докладають вчителі історії державної старшої школи 4 Кайрату (Амбон) для формування любові до Батьківщини в характері учнів через навчання історії з використанням якісного підходу. Джерело даних дослідження включає первинні та вторинні. Підчас збору даних було використано спостереження, ітерв’ю, опитування та документація. Дані дослідження аналізувалися в чотири етапи, що включали: 1) збір даних, 2) скорочення, 3) презентацію, 4) ухвалення рішення. Результат дослідження свідчить про три аспекти діяльності вчителя історії задля формування любові до Батьківщини в характері учнів. Ці аспекти включають: дисциплінарний, релігійний та академічний. Дисциплінарний аспект передбачає контроль відвідування учнями церемонії прапору та проблему запізнень на уроки. Релігійний аспект стосується запровадження шкільних молитов, академічний аспект передбачає участь вчителя в академічних проблеміх учнів, таких як невідвідування занять, паління поблизу школи, неповага учнів до вчителів, інших учнів і таке інше

Біографії авторів

Rostin Talapessy, Univesitas Negeri Yogyakarta Yogyakarta, Indonesia, 12920

Pendidikan Sejarah, Program Pascasarjana

Dyah Kumalasari, Univesitas Negeri Yogyakarta Yogyakarta, Indonesia, 12920

Fakultas Ilmu Sosial

Joniel Hendrik Salouw, Univesitas Negeri Yogyakarta Yogyakarta, Indonesia, 12920

Pendidikan Pancasila dan Kewarganegaraan, Program Pascasarjana

Посилання

  1. Aman, M. P. (2011). Model Evaluasi Pembelajaran Sejarah. Yogyakarta: Ombak, 160.
  2. Desain Induk Pendidikan Karakter (2010). Kementrian Pendidikan Nasional. Jakarta: Kemendiknas.
  3. Lickona, T. (1991). Educating for character: how our school can teach respect and responsibility. New York, Toronto, London, Sydney, Aucland: Bantam, 496.
  4. Marianto, H. D. (2002). Pendidikan karakter: Paradigma baru dalam pembentukan manusia berkualitas (character education: new paradigma to human capacity building).
  5. Ma’mur, A. J. (2012). Buku panduan internalisasi pendidikan karakter di sekolah. Yogyakarta: DIVA Press, 203.
  6. Usman, M. U. (2002). Menjadi Guru Profesional. Bandung: PT. Remaja Rosdakarya, 154.
  7. Syatra, N. Y. (2013). Desain Relasi Afektif Guru Dan Murid. Yogyakarta: Buku Biru, 180.
  8. Mulyasa, E. (2009). Praktik Penelitian Tindakan Kelas. Bandung: Rosda Karya.
  9. Latuheru, D. (2020). Hasil wawancara Pribadi. SMA Negeri 4 Kairatu.
  10. Pesulima, M. (2020). Hasil Wawancara Pribadi. MA Negeri 4 Kairatu.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-24

Як цитувати

Talapessy, R., Kumalasari, D., & Salouw, J. H. (2020). Роль вчителя історії у формуванні любові до батьківщини в характері учнів у державній старшій школі 4, Кайрату, Амбон. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (39), 26–30. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.218066

Номер

Розділ

Педагогічна освіта