Методичні засади дослідження професійної підготовки адміністраторів та управлінців у закладах вищої освіти

Автор(и)

  • Nataliia Tytova Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-9415-4427
  • Nataliia Ridei Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-5553-059X
  • Valentyna Tymoshenko Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0001-6379-0204
  • Dmytro Pavlenko Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-1310-738X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.219981

Ключові слова:

професійна підготовка, ефективність освітнього процесу, методика наукового пізнання, план дослідження

Анотація

Розкрито проблему наукового дослідження результативності професійної підготовки адміністраторів та управлінців за інтегрованим тематичним напрямом «Теорія та методика організаційно-комунікативного забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного адміністрування та менеджерів у закладах вищої освіти» в Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова у межах виконання держбюджетних науково-дослідних робіт «Теорія і технологія навчання у системі професійної освіти» та «Теоретичні та методичні основи формування системи післядипломної освіти на засадах сталого розвитку». Здійснено теоретичний аналіз наукової літератури для встановлення потенціалу методичного забезпечення, встановлено найбільш доцільні методи його проведення теоретичні, загальнонаукові та конкретно-наукові, емпіричні та статистичні. Проаналізовано методичні можливості застосування засобів інформаційно-аналітичного, технічного та науково-метричного забезпечення, графічно-демонстраційних на різних інформаційних носіях, відеовізуальних, мультимедійних, дистанційних, інструментально-лабораторних, науково-методичних і технічно-регулятивних, науково-світоглядних, конкретно-наукових, дисциплінарних і міждисциплінарних, наукового пізнання в галузі державного управління та публічного адміністрування, педагогічних, природничих і гуманітарних наук, емпіричних та статистичних. Подано методичні пропозиції та сформовано план дослідження професійної підготовки майбутніх адміністраторів та управлінців у закладів вищої освіти у послідовності: методологічне обґрунтування компетентнісного підходу в умовах інформаційного суспільства випереджувальних знань; інформаційно-методичне забезпечення організації освітньо-наукового процесу професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного адміністрування та менеджерів; розроблення та верифікація проектованої моделі організації соціокультурних форм професійної підготовки майбутніх фахівців публічного адміністрування та менеджерів за етапами педагогічного дослідження камеральним, діагностично-скринінговим, констатувальним, формувальним та експертним

Біографії авторів

Nataliia Tytova, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри

Кафедрa теорії та методики професійної підготовки

Nataliia Ridei, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедрa освіти дорослих

Valentyna Tymoshenko, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Аспірант

Кафедрa освіти дорослих

Dmytro Pavlenko, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Аспірант

Кафедрa освіти дорослих

Посилання

  1. Blauberg, I. V., Iudin, E. G. (1972). Stanovlenie i suschnost sistemnogo pokhoda. Moscow: Izd-vo «Nauka», 270.
  2. Kovbasiuk, Yu. V. et. al. (2011). Entsyklopediia derzhavnoho upravlinnia. Vol. 2: Metodolohiia derzhavnoho upravlinnia Kyiv: NADU, 692.
  3. Fayol, H. (1917). Administration industrielle et générale. Paris: Dunod et Pinat, 11.
  4. Druker, P. F. (2007). Zadachi menedzhmenta na XXI vek. Moscow: Viliams, 272.
  5. Winter, R. (2009). Academic manager or managed academic? Academic identity schisms in higher education. Journal of Higher Education Policy and Management, 31 (2), 121–131. doi: http://doi.org/10.1080/13600800902825835
  6. Hardy, C., Bhakoo, V., Maguire, S. (2020). A New Methodology for Supply Chain Management: Discourse Analysis and its Potential for Theoretical Advancement. Journal of Supply Chain Management, 56 (2), 19–35. doi: http://doi.org/10.1111/jscm.12222
  7. Bagozzi, R.; Iacobucci, D. (Еd.) (2020). Some Thoughts on Happiness, Well-being, and a Meaningful Life for Academics. Continuing to Broaden the Marketing Concept. Review of Marketing Research, 17, 137-169. doi: http://doi.org/10.1108/s1548-643520200000017014
  8. Ridei, N. M., Serhiienko, V. P. (Eds.) (2017). Multymodusni zasady pisliadyplomnoi osvity dlia staloho rozvytku. Kyiv: Vyd-vo NPU imeni M.P. Drahomanova, 641.
  9. Ridei, N. M. (Ed.) (2018). Upravlinnia systemamy pisliadyplomnoi osvity dlia staloho rozvytku. Kyiv: Vyd-vo NPU imeni M.P. Drahomanova, 672.
  10. Tytova, N. M. (2018). Teoretyko-metodychni osnovy psykholoho-pedahohichnoi pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia. Kyiv: NPU imeni M.P. Drahomanova, 351.
  11. Ridei, N. M.; Melnychuk, D. O. (Ed.) (2011). Stupeneva pidhotovka maibutnikh ekolohiv: teoriia i praktyka. Kherson: Vydavnytstvo Oldi-plius, 650.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-24

Як цитувати

Tytova, N., Ridei, N., Tymoshenko, V., & Pavlenko, D. (2020). Методичні засади дослідження професійної підготовки адміністраторів та управлінців у закладах вищої освіти. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (39), 21–25. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.219981

Номер

Розділ

Педагогічна освіта