Методичні засади дослідження професійної підготовки адміністраторів та управлінців у закладах вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.219981Ключові слова:
професійна підготовка, ефективність освітнього процесу, методика наукового пізнання, план дослідженняАнотація
Розкрито проблему наукового дослідження результативності професійної підготовки адміністраторів та управлінців за інтегрованим тематичним напрямом «Теорія та методика організаційно-комунікативного забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного адміністрування та менеджерів у закладах вищої освіти» в Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова у межах виконання держбюджетних науково-дослідних робіт «Теорія і технологія навчання у системі професійної освіти» та «Теоретичні та методичні основи формування системи післядипломної освіти на засадах сталого розвитку». Здійснено теоретичний аналіз наукової літератури для встановлення потенціалу методичного забезпечення, встановлено найбільш доцільні методи його проведення теоретичні, загальнонаукові та конкретно-наукові, емпіричні та статистичні. Проаналізовано методичні можливості застосування засобів інформаційно-аналітичного, технічного та науково-метричного забезпечення, графічно-демонстраційних на різних інформаційних носіях, відеовізуальних, мультимедійних, дистанційних, інструментально-лабораторних, науково-методичних і технічно-регулятивних, науково-світоглядних, конкретно-наукових, дисциплінарних і міждисциплінарних, наукового пізнання в галузі державного управління та публічного адміністрування, педагогічних, природничих і гуманітарних наук, емпіричних та статистичних. Подано методичні пропозиції та сформовано план дослідження професійної підготовки майбутніх адміністраторів та управлінців у закладів вищої освіти у послідовності: методологічне обґрунтування компетентнісного підходу в умовах інформаційного суспільства випереджувальних знань; інформаційно-методичне забезпечення організації освітньо-наукового процесу професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного адміністрування та менеджерів; розроблення та верифікація проектованої моделі організації соціокультурних форм професійної підготовки майбутніх фахівців публічного адміністрування та менеджерів за етапами педагогічного дослідження камеральним, діагностично-скринінговим, констатувальним, формувальним та експертним
Посилання
- Blauberg, I. V., Iudin, E. G. (1972). Stanovlenie i suschnost sistemnogo pokhoda. Moscow: Izd-vo «Nauka», 270.
- Kovbasiuk, Yu. V. et. al. (2011). Entsyklopediia derzhavnoho upravlinnia. Vol. 2: Metodolohiia derzhavnoho upravlinnia Kyiv: NADU, 692.
- Fayol, H. (1917). Administration industrielle et générale. Paris: Dunod et Pinat, 11.
- Druker, P. F. (2007). Zadachi menedzhmenta na XXI vek. Moscow: Viliams, 272.
- Winter, R. (2009). Academic manager or managed academic? Academic identity schisms in higher education. Journal of Higher Education Policy and Management, 31 (2), 121–131. doi: http://doi.org/10.1080/13600800902825835
- Hardy, C., Bhakoo, V., Maguire, S. (2020). A New Methodology for Supply Chain Management: Discourse Analysis and its Potential for Theoretical Advancement. Journal of Supply Chain Management, 56 (2), 19–35. doi: http://doi.org/10.1111/jscm.12222
- Bagozzi, R.; Iacobucci, D. (Еd.) (2020). Some Thoughts on Happiness, Well-being, and a Meaningful Life for Academics. Continuing to Broaden the Marketing Concept. Review of Marketing Research, 17, 137-169. doi: http://doi.org/10.1108/s1548-643520200000017014
- Ridei, N. M., Serhiienko, V. P. (Eds.) (2017). Multymodusni zasady pisliadyplomnoi osvity dlia staloho rozvytku. Kyiv: Vyd-vo NPU imeni M.P. Drahomanova, 641.
- Ridei, N. M. (Ed.) (2018). Upravlinnia systemamy pisliadyplomnoi osvity dlia staloho rozvytku. Kyiv: Vyd-vo NPU imeni M.P. Drahomanova, 672.
- Tytova, N. M. (2018). Teoretyko-metodychni osnovy psykholoho-pedahohichnoi pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia. Kyiv: NPU imeni M.P. Drahomanova, 351.
- Ridei, N. M.; Melnychuk, D. O. (Ed.) (2011). Stupeneva pidhotovka maibutnikh ekolohiv: teoriia i praktyka. Kherson: Vydavnytstvo Oldi-plius, 650.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Nataliia Tytova, Nataliia Ridei, Valentyna Tymoshenko, Dmytro Pavlenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.