Interference factors of teacher development in the Magelang district, Indonesia
Фактори, що заважають розвитку вчителя в окрузі Магеланг, Індонезія
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2021.221283Ключові слова:
інгібітори, підвищення, звання, вчительАнотація
Це дослідження має на меті проаналізувати фактори, що перешкоджають просуванню вчителів в реґенстві Магелан. Фактори, вказані в цьому дослідженні, включають вік, правила, комфорт, мотивацію та освіту. Підхід дослідження передбачає застосування кількісних методів. Респондентами, які брали участь у цьому дослідженні, були 116 осіб. Використаний аналіз являє собою тест множинної регресії. Демографічні дані показують, що серед респондентів, які брали участь у цьому дослідженні, переважали жінки-респонденти, а саме 89 осіб (76%) тоді як респондентів-чоловіків було 27 осіб (23,28%), включаючи 84 респонденти (72,41%) до 45 років та 32 респонденти віком від 45 років (27,59%). За останні 4 роки 83 респонденти (71,55%) ніколи не отримували підвищення, а 33 респонденти (28,45%) не отримували підвищення протягом 5 років і навіть більше 5 років. У зв'язку з цим 96 респондентів (82,76%) сказали, що хочуть отримати підвищення, тоді як 20 респондентів (17,24%) не бажали підвищуватися. Тим часом 79 респондентів (68,10%) вважали, що важко отримати підвищення, а решта 37 респондентів (31,90%) не відчували труднощів. Результати показали, що віковий фактор має ймовірність 0 000, а коефіцієнт комфорту 0,036 і має суттєвий вплив на труднощі просування за даними респондентів цього дослідження. Тим часом фактори регулювання, мотивації та освіти не суттєво впливають на складність підвищення вчителів
Посилання
- Bank, A. D. (2017). Innovative strategies for accelerated human resource innovative strategies for accelerated human resource development in South Asia: teacher professional development. doi: http://doi.org/10.22617/tcs179078
- Wong, P.-M., Wong, C.-S. (2005). Promotion Criteria and Satisfaction of School Teachers in Hong Kong. Educational Management Administration & Leadership, 33 (4), 423–447. doi: http://doi.org/10.1177/1741143205056216
- Seprini, Hadi, A. (2014). Dampak mutasi dan promosi terhadap prestasi kerja guru SMA Negeri 2 Rambah Hilir. Jurnal Ilmiah Cano Ekonomos, 3 (2), 99–116.
- Background, C., For, R. (2003). Attracting , developing and retaining effective teachers. Country background report for Finland. Available at: http://www.oecd.org/education/school/5328720.pdf
- Azmi, I. A. G., Ismail, S. H. S., Basir, S. A. (2012). Women Career Advancement in Public Service: A Study in Indonesia. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 58, 298–306. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.09.1004
- Askell-williams, H., Cefai, C. (2014). Australian and Maltese teachers’ perspectives about their capabilities for mental health promotion in school settings. Teaching and Teacher Education, 40, 61–72. doi: http://doi.org/10.1016/j.tate.2014.02.003
- Chingos, M. M., West, M. R. (2011). Promotion and reassignment in public school districts: How do schools respond to differences in teacher effectiveness? Economics of Education Review, 30 (3), 419–433. doi: http://doi.org/10.1016/j.econedurev.2010.12.011
- Bernadus Beda Keda (2018). Sertifikat Pendidikan Memberatkan Kenaikan Pangkat Guru.
- Jourdan, D., Samdal, O., Diagne, F., Carvalho, G. S. (2008). The future of health promotion in schools goes through the strengthening of teacher training at a global level. Promotion & Education, 15 (3), 36–38. doi: http://doi.org/10.1177/1025382308095657
- Galvin, C. (2006). A promotion of teacher professionality: Higher education and initial teacher education in England and Wales. Studies in Higher Education, 21 (1), 81–92. doi: http://doi.org/10.1080/03075079612331381477
- Teacher status in Finland (2016). Available at: https://static.googleusercontent.com/media/edu.google.com/en//pdfs/google-for-education-teacher-status-in-finland-final-report-november-2016.pdf
- Cilliers, J., Kasirye, I., Leaver, C., Serneels, P., Zeitlin, A. (2018). Pay for locally monitored performance? A welfare analysis for teacher attendance in Ugandan primary schools. Journal of Public Economics, 167, 69–90. doi: http://doi.org/10.1016/j.jpubeco.2018.04.010
- Paronen, P., Lappi, O. (2018). Finnish teachers and principals in figures. Available at: https://www.oph.fi/sites/default/files/documents/finnish_teachers_and_principals_in_figures.pdf
- Ravago, M.-L. V., Mapa, C. D. S. (2020). Awards and recognition: Do they matter in teachers’ income trajectory? Studies in Educational Evaluation, 66, 100901. doi: http://doi.org/10.1016/j.stueduc.2020.100901
- Tigchelaar, A., Brouwer, N., Vermunt, J. D. (2010). Tailor-made: Towards a pedagogy for educating second-career teachers. Educational Research Review, 5 (2), 164–183. doi: http://doi.org/10.1016/j.edurev.2009.11.002
- Syafruddin. PermenpanRB Nomor 13 Tahun 2019 (2019). Pub. L., 13, 93.
- Wong, P.-M. (2009). Teachers and Promotion: Research Evidence on the Role of Gender, Career Intentions, Promotion Criteria and Teacher Satisfaction. International Handbook of Research on Teachers and Teaching, 511–523. doi: http://doi.org/10.1007/978-0-387-73317-3_33
- Cirocki, A., Farrell, T. S. C. (2019). Professional development of secondary school EFL teachers: Voices from Indonesia. System, 85, 102111. doi: http://doi.org/10.1016/j.system.2019.102111
- Mangindaan, E. E. (2009). Jabatan Fungsional Guru dan Angka Kreditnya. Pub. L.,16, 2 255.
- Mangindaan, E. E. (2010). Peraturan bersama no 14 tahun 2010.pdf. Pub. L., 03/V/PB/2010.
- Marent, S., Deketelaere, A., Jokikokko, K., Vanderlinde, R., Kelchtermans, G. (2020). Short interims, long impact? a follow-up study on early career. Teaching and Teacher Education, 88, 102962. doi: http://doi.org/10.1016/j.tate.2019.102962
- Dumitriu, C., Dumitriu, G., Timofti, I. C. (2014). Teachers’ Professional Development and Career Advancement. Limitations of the Current Model of Professional Competences Assessment. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 116, 864–868. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.311
- Richter, D., Kunter, M., Klusmann, U., Lüdtke, O., Baumert, J. (2011). Professional development across the teaching career: Teachers’ uptake of formal and informal learning opportunities. Teaching and Teacher Education, 27 (1), 116–126. doi: http://doi.org/10.1016/j.tate.2010.07.008
- Smith, B. J., Potts-Datema, W., Nolte, A. E. (2005). Challenges in teacher for school health education and promotion. Promotion & Education, 12 (3-4), 162–164. doi: http://doi.org/10.1177/10253823050120030116
- Ahmed, A. Y., Mihiretie, D. M. (2015). Primary school teachers and parents’ views on automatic promotion practices and its implications for education quality. International Journal of Educational Development, 43, 90–99. doi: http://doi.org/10.1016/j.ijedudev.2015.05.003
- Likert, R. (1932). A technique for the measurement of attitudes. Archives of Psychology, 22 (140), 55.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Firstia Mayesthi
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.