Interference factors of teacher development in the Magelang district, Indonesia

Фактори, що заважають розвитку вчителя в окрузі Магеланг, Індонезія

Автор(и)

  • Firstia Mayesthi Universitas Negeri Yogyakarta, Індонезія https://orcid.org/0000-0003-3110-0111
  • Udik Budi Wibowo Yogyakarta State University Jl. Colombo Yogyakarta No. 1, Karang Malang, Caturtunggal, Kec. Depok, Kabupaten Sleman, Daerah Istimewa Yogyakarta 55281, Indonesia, Індонезія https://orcid.org/0000-0001-5718-9244
  • Sugeng Widarso Academy of Management and administration Dharmala of Yogyakarta Jl. Pramuka No.70, Giwangan, Kec. Umbulharjo, Kota Yogyakarta, Daerah Istimewa Yogyakarta 55161, Indonesia, Індонезія https://orcid.org/0000-0001-7303-2482

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2021.221283

Ключові слова:

інгібітори, підвищення, звання, вчитель

Анотація

Це дослідження має на меті проаналізувати фактори, що перешкоджають просуванню вчителів в реґенстві Магелан. Фактори, вказані в цьому дослідженні, включають вік, правила, комфорт, мотивацію та освіту. Підхід дослідження передбачає застосування кількісних методів. Респондентами, які брали участь у цьому дослідженні, були 116 осіб. Використаний аналіз являє собою тест множинної регресії. Демографічні дані показують, що серед респондентів, які брали участь у цьому дослідженні, переважали жінки-респонденти, а саме 89 осіб (76%) тоді як респондентів-чоловіків було 27 осіб (23,28%), включаючи 84 респонденти (72,41%) до 45 років та 32 респонденти віком від 45 років (27,59%). За останні 4 роки 83 респонденти (71,55%) ніколи не отримували підвищення, а 33 респонденти (28,45%) не отримували підвищення протягом 5 років і навіть більше 5 років. У зв'язку з цим 96 респондентів (82,76%) сказали, що хочуть отримати підвищення, тоді як 20 респондентів (17,24%) не бажали підвищуватися. Тим часом 79 респондентів (68,10%) вважали, що важко отримати підвищення, а решта 37 респондентів (31,90%) не відчували труднощів. Результати показали, що віковий фактор має ймовірність 0 000, а коефіцієнт комфорту 0,036 і має суттєвий вплив на труднощі просування за даними респондентів цього дослідження. Тим часом фактори регулювання, мотивації та освіти не суттєво впливають на складність підвищення вчителів

Біографії авторів

Firstia Mayesthi, Universitas Negeri Yogyakarta

Universitas Negeri Yogyakarta

Udik Budi Wibowo, Yogyakarta State University Jl. Colombo Yogyakarta No. 1, Karang Malang, Caturtunggal, Kec. Depok, Kabupaten Sleman, Daerah Istimewa Yogyakarta 55281, Indonesia

Lecturer

Sugeng Widarso, Academy of Management and administration Dharmala of Yogyakarta Jl. Pramuka No.70, Giwangan, Kec. Umbulharjo, Kota Yogyakarta, Daerah Istimewa Yogyakarta 55161, Indonesia

Lecturer

Посилання

  1. Bank, A. D. (2017). Innovative strategies for accelerated human resource innovative strategies for accelerated human resource development in South Asia: teacher professional development. doi: http://doi.org/10.22617/tcs179078
  2. Wong, P.-M., Wong, C.-S. (2005). Promotion Criteria and Satisfaction of School Teachers in Hong Kong. Educational Management Administration & Leadership, 33 (4), 423–447. doi: http://doi.org/10.1177/1741143205056216
  3. Seprini, Hadi, A. (2014). Dampak mutasi dan promosi terhadap prestasi kerja guru SMA Negeri 2 Rambah Hilir. Jurnal Ilmiah Cano Ekonomos, 3 (2), 99–116.
  4. Background, C., For, R. (2003). Attracting , developing and retaining effective teachers. Country background report for Finland. Available at: http://www.oecd.org/education/school/5328720.pdf
  5. Azmi, I. A. G., Ismail, S. H. S., Basir, S. A. (2012). Women Career Advancement in Public Service: A Study in Indonesia. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 58, 298–306. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.09.1004
  6. Askell-williams, H., Cefai, C. (2014). Australian and Maltese teachers’ perspectives about their capabilities for mental health promotion in school settings. Teaching and Teacher Education, 40, 61–72. doi: http://doi.org/10.1016/j.tate.2014.02.003
  7. Chingos, M. M., West, M. R. (2011). Promotion and reassignment in public school districts: How do schools respond to differences in teacher effectiveness? Economics of Education Review, 30 (3), 419–433. doi: http://doi.org/10.1016/j.econedurev.2010.12.011
  8. Bernadus Beda Keda (2018). Sertifikat Pendidikan Memberatkan Kenaikan Pangkat Guru.
  9. Jourdan, D., Samdal, O., Diagne, F., Carvalho, G. S. (2008). The future of health promotion in schools goes through the strengthening of teacher training at a global level. Promotion & Education, 15 (3), 36–38. doi: http://doi.org/10.1177/1025382308095657
  10. Galvin, C. (2006). A promotion of teacher professionality: Higher education and initial teacher education in England and Wales. Studies in Higher Education, 21 (1), 81–92. doi: http://doi.org/10.1080/03075079612331381477
  11. Teacher status in Finland (2016). Available at: https://static.googleusercontent.com/media/edu.google.com/en//pdfs/google-for-education-teacher-status-in-finland-final-report-november-2016.pdf
  12. Cilliers, J., Kasirye, I., Leaver, C., Serneels, P., Zeitlin, A. (2018). Pay for locally monitored performance? A welfare analysis for teacher attendance in Ugandan primary schools. Journal of Public Economics, 167, 69–90. doi: http://doi.org/10.1016/j.jpubeco.2018.04.010
  13. Paronen, P., Lappi, O. (2018). Finnish teachers and principals in figures. Available at: https://www.oph.fi/sites/default/files/documents/finnish_teachers_and_principals_in_figures.pdf
  14. Ravago, M.-L. V., Mapa, C. D. S. (2020). Awards and recognition: Do they matter in teachers’ income trajectory? Studies in Educational Evaluation, 66, 100901. doi: http://doi.org/10.1016/j.stueduc.2020.100901
  15. Tigchelaar, A., Brouwer, N., Vermunt, J. D. (2010). Tailor-made: Towards a pedagogy for educating second-career teachers. Educational Research Review, 5 (2), 164–183. doi: http://doi.org/10.1016/j.edurev.2009.11.002
  16. Syafruddin. PermenpanRB Nomor 13 Tahun 2019 (2019). Pub. L., 13, 93.
  17. Wong, P.-M. (2009). Teachers and Promotion: Research Evidence on the Role of Gender, Career Intentions, Promotion Criteria and Teacher Satisfaction. International Handbook of Research on Teachers and Teaching, 511–523. doi: http://doi.org/10.1007/978-0-387-73317-3_33
  18. Cirocki, A., Farrell, T. S. C. (2019). Professional development of secondary school EFL teachers: Voices from Indonesia. System, 85, 102111. doi: http://doi.org/10.1016/j.system.2019.102111
  19. Mangindaan, E. E. (2009). Jabatan Fungsional Guru dan Angka Kreditnya. Pub. L.,16, 2 255.
  20. Mangindaan, E. E. (2010). Peraturan bersama no 14 tahun 2010.pdf. Pub. L., 03/V/PB/2010.
  21. Marent, S., Deketelaere, A., Jokikokko, K., Vanderlinde, R., Kelchtermans, G. (2020). Short interims, long impact? a follow-up study on early career. Teaching and Teacher Education, 88, 102962. doi: http://doi.org/10.1016/j.tate.2019.102962
  22. Dumitriu, C., Dumitriu, G., Timofti, I. C. (2014). Teachers’ Professional Development and Career Advancement. Limitations of the Current Model of Professional Competences Assessment. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 116, 864–868. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.311
  23. Richter, D., Kunter, M., Klusmann, U., Lüdtke, O., Baumert, J. (2011). Professional development across the teaching career: Teachers’ uptake of formal and informal learning opportunities. Teaching and Teacher Education, 27 (1), 116–126. doi: http://doi.org/10.1016/j.tate.2010.07.008
  24. Smith, B. J., Potts-Datema, W., Nolte, A. E. (2005). Challenges in teacher for school health education and promotion. Promotion & Education, 12 (3-4), 162–164. doi: http://doi.org/10.1177/10253823050120030116
  25. Ahmed, A. Y., Mihiretie, D. M. (2015). Primary school teachers and parents’ views on automatic promotion practices and its implications for education quality. International Journal of Educational Development, 43, 90–99. doi: http://doi.org/10.1016/j.ijedudev.2015.05.003
  26. Likert, R. (1932). A technique for the measurement of attitudes. Archives of Psychology, 22 (140), 55.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-18

Як цитувати

Mayesthi, F., Wibowo, U. B., & Widarso, S. (2021). Interference factors of teacher development in the Magelang district, Indonesia: Фактори, що заважають розвитку вчителя в окрузі Магеланг, Індонезія. ScienceRise: Pedagogical Education, (1(40), 4–8. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2021.221283

Номер

Розділ

Педагогічна освіта