Комунікативні компетентності менеджерів у ЗВО за складовими контентами методологічного змісту адміністративного управління
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2021.224346Ключові слова:
комунікативні компетентності, комунікації, професійна підготовка менеджерів, структурно-функціональна схема, «дерево цілей», адміністративне управлінняАнотація
У статті уточнено дефініцію «компетентність» менеджерів-виконавців та виокремлено види загально-системної компетентності, а саме позиційну, професійну та соціальну. Конкретизовано структуру комунікативної компетентності у менеджерів у закладах вищої освіти для реалізації комунікаційної взаємодії учасників освітнього процесу професійної підготовки за складовими контентами методологічного змісту адміністративного управління, а саме адміністративно-організаційних управлінських системних взаємин (низхідного потенціалу непрямої адміністративно-організаційної комунікації політики закладів вищої освіти, координаційно-субординаційної архітектоніки «адміністративного апарату», висхідного потенціалу адміністративного впливу при організації інституційних проектів), внутрішньо-системних взаємин (низхідні адміністративно-організаційні комунікації політичної стратегії закладів вищої освіти, потенціал висхідних адміністративно-організаційних комунікацій модернізації освітньо-наукових систем університету) та зовнішньо-системних взаємин (сфери навколишньої взаємодії та системний аналіз сучасних наукових даних щодо якісного зовнішнього стану закладів вищої освіти, доступ світової громадськості щодо адміністративно-організаційної комунікації закладів вищої освіти з органами самоврядування). Виокремлено види комунікації координаційно-субординаційної архітектоніки інституційної організації закладів вищої освіти: адміністративно-організаційні, управлінські та процесно-організаційні комунікації; спроектовано у модифікації авторів структурно-логічну схему сфер взаємовпливу у контентах – адміністративно-організаційних управлінських системних, внутрішньо-системних та зовнішньо-системних взаєминах у «дереві цілей» адміністративного регулювання для ефективності освітньої політики та політики якості засобами адміністративно-організаційних комунікацій та при реалізації комунікативної компетентності менеджерів у закладах вищої освіти
Посилання
Armstronga, M. (2010). Praktika upravleniia chelovecheskimi resursami. Saint Petersburg: Piter, 848.
Boxall, P. (2013). Twenty-First-Century Fiction: A Critical Introduction. Cambridge: Cambridge University Press, 275. doi: http://doi.org/10.1017/cbo9780511902727
Gerbert, D., Rozenshtil, fon L. (2006). Organizatsionnaia psikhologiia. Chelovek i organizatsiia. Kharkiv: Izd-vo «Gumanit. Tsentr» O. A. Shipilova, 624.
Kovbasiuk, Yu. V., Surmin, Yu. P., Nadolishnii, P. I. et. al. (Ed.) (2011). Entsyklopediia derzhavnoho upravlinnia. Vol. 2: Metodolohiia derzhavnoho upravlinnia. Kyiv: NADU, 692.
Robinson, M. A., Sparrow, P. R., Clegg, C., Birdi, K. (2007). Forecasting future competency requirements: a three‐phase methodology. Personnel Review, 36 (1), 65–90. doi: http://doi.org/10.1108/00483480710716722
Kheirandish, M., Abbaszadeh Avilagh, H., Nazemi, N. (2017). An empirical study of the pathology of organizational communications based on three branches model: A case study. Arab Economic and Business Journal, 12 (2), 81–92. doi: http://doi.org/10.1016/j.aebj.2017.10.001
Tunay, T., Özlem, K. (2020). On the Models of Communicative Competence. Proceedings of GLOBETSonline: International Conference on Education, Technology and Science, 86–96.
Ridei, N. M., Serhiienko, V. P. (Ed.) (2017). Multymodusni zasady pisliadyplomnoi osvity dlia staloho rozvytku. Kyiv: Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 641.
Ridei, N. M. (Ed.) (2018). Upravlinnia systemamy pisliadyplomnoi osvity dlia staloho rozvytku. Kyiv: Vyd-vo NPU imeni M.P. Drahomanova, 672.
Zozuliak-Sluchyk, R., Tytova, N., Kozliuk, O., Salata, H., Ridei, N., Yashnyk, S., Litvinchuk, S. (2021). Anthology of Forms of Management of Students' Cognitive Activity Institutions of Higher Education in the Use of Modern Information Technologies. Systematic Reviews in Pharmacy, 12 (1), 235–241.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Валентина Ивановна Тимошенко, Александр Николаевич Слабецкий, Наталия Михайловна Ридей, Наталия Михайловна Титова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.