Аналіз ролі батьків і громади в ціннісній освіті та громадянській освіті
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2021.226040Ключові слова:
роль батьків та суспільства, ціннісна освіта, громадянська освітаАнотація
Ця стаття має на меті описати, наскільки батьки та суспільство беруть участь у ціннісній та громадянської освіти. Використовуючи якісні методи цілісного кейсу, це дослідження було проведено у двох селах, які стали центром дослідження, а саме: Тавалі та Банта, підрайон Вера, Регенція Біма, серед суб’єктів, серед яких батьки та керівники громад; також Молодь; Релігія. Збір даних за допомогою інтерв’ю та техніки документування. Методи тріангуляції в цьому дослідженні використовуються для перевірки достовірності будь-яких даних та інформації, які отримують дослідники про випадки, що є предметом дослідження, перевіряючи дані та інформацію з одного джерела за допомогою різних методів. Дослідники провели аналіз даних із використанням методів тріангуляції джерел, щоб отримати однакові дані з різних джерел. Далі дані подаються у вигляді розповіді у формі аргументів із конкретними передумовами про явища та факти, які є предметом дослідження для досягнення загальних висновків, отже, індуктивних. Отримані результати показують, що середовище сім’ї та громади, як доведено, є змінною, яка впливає на зусилля дітей формувати та розвивати цінності, як ті, які вони отримують від своїх батьків, так і від оточуючих.
Посилання
- Baudrillad, J. (1983). Simulations. Columbia Uniersity New York City, 1–124.
- Febriana, M. (2017). Hiperrealitas “ endorse ” dalam instagram studi fenomenologi tentang dampak media sosial di kalangan mahasiswa Universitas Sebelas Maret. Jurnal Analisa Sosiologi, 6 (2), 18–29. doi: http://doi.org/10.20961/jas.v6i2.18098
- Tamborini, R., Eden, A., Bowman, N. D., Grizzard, M., Weber, R., Lewis, R. J. (2013). Predicting Media Appeal From Instinctive Moral Values. Mass Communication and Society, 16(3), 325–346. doi: http://doi.org/10.1080/15205436.2012.703285
- Fikri, A. (2019). Pengaruh Globalisasi dan Era Disrupsi terhadap Pendidikan dan Nilai-Nilai Keislaman. Sukma: Jurnal Pendidikan, 3 (1), 117–136. doi: http://doi.org/10.32533/03106.2019
- Bahri, S. (2015). Implementasi Pendidikan Karakter dalam Mengatasi Krisis Moral di Sekolah. Ta’allum: Jurnal Pendidikan Islam, 3 (1), 57–76. doi: http://doi.org/10.21274/taalum.2015.3.1.57-76
- Carden, C. (2018). Reading to the soul: narrative imagery and moral education in early to mid-twentieth-century Queensland. History of Education, 47 (2), 269–284. doi: http://doi.org/10.1080/0046760x.2017.1420242
- Birx, H. J. (2010). 21st Century. Sage publiications Ltd, 21. doi: http://doi.org/10.4135/9781412979283
- Brown, R. M. (2015). The nathan syndrome : stories with a moral intention. Religion & Literature, 16 (1), 49–59.
- Zakiyah, Y, Q., Rusdiana, H. A. (20014). Pendidikan nilai: Kajian teori dan praktik di sekolah. Pustaka Setia, 1–26.
- Wening, S. (2012). Pembentukan karakter bangsa melalui pendidikan nilai. Jurnal Pendidikan Karakter, 2(1), 55–66.
- McLaughlin, T. H. (1992). Citizenship, Diversity and Education: a philosophical perspective. Journal of Moral Education, 21 (3), 235–250. doi: http://doi.org/10.1080/0305724920210307
- Crick, B.; Arthur, C. J., Davies, I., Hahn, C. (Eds.) (2010). Democracy. The SAGE handbook of education for citizenship and democracy democracy. Sage Publiications, 13–19. doi: http://doi.org/10.4135/9781849200486.n2
- Kerr, D. Schulz, W. Ainlay, J. Fraillon, J, B. L. (2010). ICCS 2009 International Report : Civic knowledge, attitudes, and engagement among lower- secondary school students in 38 countries. Available at: https://eric.ed.gov/?id=ED520018
- Setiawan, J. A., Suparno, S., Sahabuddin, C., Tasrif, T., Ramadhan, S. (2020). The Role of Parents on the Character Education of Kindergarten Children Aged 5-6 Years in Bima. Universal Journal of Educational Research, 8 (3), 779–784. doi: http://doi.org/10.13189/ujer.2020.080307
- Rakhmawati, I. (2015). Peran keluarga dalam pengasuhan anak. Jurnal Bimbingan Konseling Islam, 6 (1), 1–18.
- Holden, G, W. (2014). Parenting: A dynamic perspective. Sage publication. doi: http://doi.org/10.4135/9781452204000
- Aitken, S. C. (2000). Fathering and faltering : “Sorry , but you don’t have the necessary accoutrements”. Enviroment and Planing, 32, 581–598. doi: http://doi.org/10.1068/a3236
- Millar, J., Ridge, T. (2013). Lone mothers and paid work: the “family-work project.” International Review of Sociology, 23 (3), 564–577. doi: http://doi.org/10.1080/03906701.2013.856161
- Ramadhan, S., Nasran, S. A., Utomo, H. B., Musyadad, F., Ishak, S. (2019). The implementation of generalisability theory on physics teachers’ competency assessment instruments development. International Journal of Scientific and Technology Research, 8 (7), 333–337.
- Valentine, G., Jayne, M., Gould, M. (2012). Do as I Say, Not as I Do: The Affective Space of Family Life and the Generational Transmission of Drinking Cultures. Environment and Planning A: Economy and Space, 44 (4), 776–792. doi: http://doi.org/10.1068/a4446
- Thomson, A. L., Siegel, J. T. (2013). A moral act, elevation, and prosocial behavior: Moderators of morality. The Journal of Positive Psychology, 8 (1), 50–64. doi: http://doi.org/10.1080/17439760.2012.754926
- Egbert, J., Roe, M. F. (2020). The power of why : connecting curriculum to students’ lives. Childhood Education, 90 (4), 251–258. http://doi.org/10.1080/00094056.2014.933665
- Matthew D. Liebermen. (2013). Social: Why our brains are wired to connect. Oxford University Press, 374.
- Wihardjo, R. S. D., Nurani, Y., Ramadhan, S. (2020). The Comparison between the Effectiveness of Guided Discovery Model and Inquiry Model for Early Childhood Education Students. International Journal of Innovation, Creativity and Change, 11 (3), 409–418.
- Liem, G. A. D., MCINerney, D. M. M. C. I. (2011). Indonesian students and their citizenship- related attributes : implications for instructional strategies and pedagogical practices in civic education. Citizenship Pedagogies in Asia and the Pasific, 149–173. doi: http://doi.org/10.1007/978-94-007-0744-3_8
- Winataputra, U. S. (2014). Diskursus aktual tentang paradigma kewarganegaraan (PKn) dalam konteks kurikulum 2013. Jurnal PPKn, 2 (1).
- Wihardjo, R. S. D., Pitri, F., Hasanah, U., Nurani, Y., Ramadhan, S. (2020). Social Behavior of Social Prone Women Related to Norms, Ethics and Environmental Aesthetics in Prumpung. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, 24 (8).
- Liem, G. A. D., Chua, B. L. (2013). An expectancy-value perspective of civic education motivation, learning and desirable outcomes. Educational Psychology, 33 (3), 283–313. doi: http://doi.org/10.1080/01443410.2013.776934
- Neufeld, B., Davis, G. (2010). Civic Respect, Civic Education, and the Family. Educational Philosophy and Theory, 42 (1), 94–111. doi: http://doi.org/10.1111/j.1469-5812.2008.00506.x
- Cogan, J. J., Derricott, R. (1998). Citizenship for the 21st century: an international perspective on education. Choice Reviews Online, 36 (3), 36–1701. doi: http://doi.org/10.5860/choice.36-1701
- Nuryadi, T. (2017). Pendidikan pancasila dan kewarganegaraan. Jakarta: Pusat kurikulum dan perbukuan, 20–21.
- Ainley, J., Schulz, W., Friedman, T. (2009). ICCS 2009 Encyclopedia Approaches to civic and citizenship education. Available at: https://research.acer.edu.au/civics/20
- Kennedy, K. J., Brunold, A. (Eds.) (2015). Regional contexts and citizenship educational in Asia and Europe. Routledge, 200. doi: http://doi.org/10.4324/9781315694795
- Thompson, B., Mazer, J. P. (2012). Development of the Parental Academic Support Scale: Frequency, Importance, and Modes of Communication. Communication Education, 61 (2), 131–160. doi: http://doi.org/10.1080/03634523.2012.657207
- Shaleh, S., Zamroni, Z., Mukminan, M., Ashadi, A., Sudrajat, A., Supaat, S. et. al. Mapping the Threat of Radicalism Symptoms among Upper-Secondary Students: A Mix Methode Approach. International Journal of Advanced Science and Technology, 29 (4), 3055–3068
- Subianto, J. (2013). Peran keluarga, sekolah, dan masyarakat dalam pembentukan karakter berkualitas. Edukasia: Jurnal Penelitian Pendidikan Islam, 8 (2), 331–354. doi: http://doi.org/10.21043/edukasia.v8i2.757
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Rahmat Nurul Walidaini, Marzuki
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.