Імплементація змішаного навчання на філологічному факультеті
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2021.238439Ключові слова:
змішане навчання, дистанційне навчання, освітні траєкторії, незалежна пізнавальна діяльність, організація, міжпредметні зв’язки, педагогікаАнотація
У дослідженні підкреслюється необхідність інновацій у педагогічній теорії та практиці. У ньому висвітлюються теоретичні та методологічні основи організації змішаного навчання у викладанні англійської мови. Автори підтверджують детальну теоретичну базу, пропонують модель змішаного навчання на уроках іноземної мови для FLS. Змішаний підхід до навчання є однією з найактуальніших освітніх технологій, оскільки дозволяє вам скористатися гнучкістю та зручністю дистанційного навчання та перевагами традиційних форм навчання. В результаті теоретичного аналізу та досвіду викладачів університету у змішаній формі навчання виявляються аспекти, які залишилися поза дослідженнями. Сюди входить FLS. Реалізація цієї ідеї неможлива без розробки та впровадження відповідних технологій навчання.
Визначено три основні компоненти моделі змішаного навчання, які використовуються в сучасному освітньому середовищі:
– очне навчання (віч-на-віч) – це традиційний формат класного вчителя-учня;
– навчання самостійного навчання - передбачає самостійну роботу студентів: пошук матеріалів за допомогою ресурсної карти, пошук в Інтернеті тощо;
– навчання в Інтернеті (онлайн - спільне навчання) - робота студентів та викладачів в Інтернеті, наприклад, за допомогою Інтернет-конференцій, Skype чи вікі тощо
Посилання
- Maksak, I. (2013). "Blended learning" as an innovative approach in the process of primary english teacher profossional competence formation. Visnyk Chernihiv. nats. ped. un-tu im. T. H. Shevchenka. Seriya: pedahohichni nauky, 110, 247–249.
- Vorotnykova, I. P., Yakubov, S. V. (2017). Uprovadzhennia dystantsiynykh tekhnolohiy u navchalno-vykhovnyi protses zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Kyiv: Kyiv, un-t im. B. Hrinchenka, 140.
- Vorotnykova, I. P. (2014). Information and educational environment for various forms of education in modern school. Informatyka ta informatsiyni tekhnolohiyi v navchalnykh zakladakh, 6 (54), 3–10.
- Kukharenko, V. M., Berezenska, S. M., Buhaichuk, K. L., Oliynyk, N. Yu., Oliynyk, T. O., Rybalko, O. V. et. al.; Kukharenko, V. M. (Ed.) (2016). Teoriya ta praktyka zmishanoho navchannia. Kharkiv: «Miskdruk», NTU «KhPI», 284.
- Oliynyk, V. V. (2013). Vidkryta pisliadyplomna pedahohichna osvita ta dystantsiyne navchannia u zapytanni ta vidpovidachakh. Kyiv: «A.S.K», 312.
- Tomlinson, B., Whittaker, C. (Eds.) (2013). Blended Learning in English Language Teaching: Course Design and Implementation. London. Available at: https://www.teachingenglish.org.uk/sites/teacheng/files/pub_D057_Blended %20learning_FINAL_WEB %20ONLY_v2.pdf
- Bañados, E. (2013). A Blended-learning Pedagogical Model for Teaching and Learning EFL Successfully Through an Online Interactive Multimedia Environment. CALICO Journal, 23 (3), 533–550. doi: https://doi.org/10.1558/cj.v23i3.533-550
- Stracke, E. (2007). A road to understanding: A qualitative study into why learners drop out of a blended language learning (BLL) environment. ReCALL, 19 (1), 57–78. doi: https://doi.org/10.1017/s0958344007000511
- Hockly, N. (2018). Blended Learning. ELT Journal, 72 (1), 97–101. doi: https://doi.org/10.1093/elt/ccx058
- Bijeikienė, V., Rašinskienė, S., Zutkienė, L. (2011). Teachers’ Attitudes Towards the Use of Blended Learning in General English Classroom. Studies About Languages, 18, 122–127. doi: https://doi.org/10.5755/j01.sal.0.18.420
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Valerii Budak, Svitlana Zaskaleta, Oksana Oleksyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.