Імплементація змішаного навчання на філологічному факультеті

Автор(и)

  • Валерій Дмитрович Будак Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського, Україна https://orcid.org/0000-0003-2698-6333
  • Світлана Григорівна Заскалєта Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського, Україна https://orcid.org/0000-0001-5384-5806
  • Оксана Євгенівна Олексюк Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського, Україна https://orcid.org/0000-0002-5527-3861

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2021.238439

Ключові слова:

змішане навчання, дистанційне навчання, освітні траєкторії, незалежна пізнавальна діяльність, організація, міжпредметні зв’язки, педагогіка

Анотація

У дослідженні підкреслюється необхідність інновацій у педагогічній теорії та практиці. У ньому висвітлюються теоретичні та методологічні основи організації змішаного навчання у викладанні англійської мови. Автори підтверджують детальну теоретичну базу, пропонують модель змішаного навчання на уроках іноземної мови для FLS. Змішаний підхід до навчання є однією з найактуальніших освітніх технологій, оскільки дозволяє вам скористатися гнучкістю та зручністю дистанційного навчання та перевагами традиційних форм навчання. В результаті теоретичного аналізу та досвіду викладачів університету у змішаній формі навчання виявляються аспекти, які залишилися поза дослідженнями. Сюди входить FLS. Реалізація цієї ідеї неможлива без розробки та впровадження відповідних технологій навчання.

Визначено три основні компоненти моделі змішаного навчання, які використовуються в сучасному освітньому середовищі:

– очне навчання (віч-на-віч) – це традиційний формат класного вчителя-учня;

– навчання самостійного навчання - передбачає самостійну роботу студентів: пошук матеріалів за допомогою ресурсної карти, пошук в Інтернеті тощо;

– навчання в Інтернеті (онлайн - спільне навчання) - робота студентів та викладачів в Інтернеті, наприклад, за допомогою Інтернет-конференцій, Skype чи вікі тощо

Біографії авторів

Валерій Дмитрович Будак, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського

Доктор технічних наук, професор, Академік НАПН України, ректор

Світлана Григорівна Заскалєта, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського

Доктор педагогічних наук, доцент

Кафедра “Англійська мова і література”

Оксана Євгенівна Олексюк, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра педагогіки та інклюзивної освіти

Посилання

  1. Maksak, I. (2013). "Blended learning" as an innovative approach in the process of primary english teacher profossional competence formation. Visnyk Chernihiv. nats. ped. un-tu im. T. H. Shevchenka. Seriya: pedahohichni nauky, 110, 247–249.
  2. Vorotnykova, I. P., Yakubov, S. V. (2017). Uprovadzhennia dystantsiynykh tekhnolohiy u navchalno-vykhovnyi protses zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Kyiv: Kyiv, un-t im. B. Hrinchenka, 140.
  3. Vorotnykova, I. P. (2014). Information and educational environment for various forms of education in modern school. Informatyka ta informatsiyni tekhnolohiyi v navchalnykh zakladakh, 6 (54), 3–10.
  4. Kukharenko, V. M., Berezenska, S. M., Buhaichuk, K. L., Oliynyk, N. Yu., Oliynyk, T. O., Rybalko, O. V. et. al.; Kukharenko, V. M. (Ed.) (2016). Teoriya ta praktyka zmishanoho navchannia. Kharkiv: «Miskdruk», NTU «KhPI», 284.
  5. Oliynyk, V. V. (2013). Vidkryta pisliadyplomna pedahohichna osvita ta dystantsiyne navchannia u zapytanni ta vidpovidachakh. Kyiv: «A.S.K», 312.
  6. Tomlinson, B., Whittaker, C. (Eds.) (2013). Blended Learning in English Language Teaching: Course Design and Implementation. London. Available at: https://www.teachingenglish.org.uk/sites/teacheng/files/pub_D057_Blended %20learning_FINAL_WEB %20ONLY_v2.pdf
  7. Bañados, E. (2013). A Blended-learning Pedagogical Model for Teaching and Learning EFL Successfully Through an Online Interactive Multimedia Environment. CALICO Journal, 23 (3), 533–550. doi: https://doi.org/10.1558/cj.v23i3.533-550
  8. Stracke, E. (2007). A road to understanding: A qualitative study into why learners drop out of a blended language learning (BLL) environment. ReCALL, 19 (1), 57–78. doi: https://doi.org/10.1017/s0958344007000511
  9. Hockly, N. (2018). Blended Learning. ELT Journal, 72 (1), 97–101. doi: https://doi.org/10.1093/elt/ccx058
  10. Bijeikienė, V., Rašinskienė, S., Zutkienė, L. (2011). Teachers’ Attitudes Towards the Use of Blended Learning in General English Classroom. Studies About Languages, 18, 122–127. doi: https://doi.org/10.5755/j01.sal.0.18.420

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-30

Як цитувати

Будак, В. Д., Заскалєта, С. Г., & Олексюк, О. Є. (2021). Імплементація змішаного навчання на філологічному факультеті. ScienceRise: Pedagogical Education, (4(43), 48–52. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2021.238439

Номер

Розділ

Педагогічна освіта